Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AHU] Proszę o analizę logów


maly1172

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mój syn ma Audi a 3 z silnikiem AGR 90 koni i od pewnego czasu silnik wchodzi w tryb awaryjny jak jest zimny to potrafi sie wkręcic do 3500 obrotów ale czy więcej się nagrzeje to potrafi już przy 2500 obrotów wpadać w tryb awaryjny myśleliśmy że to przepływka podmieniliśmy ją ode mnie nie pomogło podmieniliśmy zawór N75 nie pomogło wymieniliśmy wszystkie przewody nic to nie dało chciałem poruszać sztangą gruchy wtym mam problem bo znajduje sie w takim miejscu że bez kanału ani rysz jest trudny dostęp .Zrobiliśmy dzisiaj pomiar logów 003 008i 011może ktoś rzucił by na to okiem byłbym wdzięczny.

20b1eb9d3daa13efm.jpg

be3122bb7f5b271em.jpg

bb1cbc5594c83610m.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ale przecież turbo nie jest ze zmienną geometrią więc co przeładowywuje może to wina gruchy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

vauxhall95 zadam skomplikowane pytanie co to jest bajpas natomiast n75 był podmieniany i nic nie pomagalo :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bajpas krotko mowiac to odlaczenie n75 od turbiny,laczysz wezykiem turbo z zaworem upustowym i potem robisz loga grupy 11

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w AGR ? :mysli:

1.48 bara to raczej nie wina N75 - nawet jesli N jest uwalone bypas otworzy sie pod wplywem gazow wylotowych - a tu mamy bardzo wysokie cisnienie doladowania jak na ta turbine

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam więc podmieniłem N75z samochodu innego tylko rużnił się tym że ten mój był w metalowej obudowie a ten ktury wsadziłem w plastykowej

bca4141240e0421cm.jpg

i wyszły takie logi niestety w padł w tryb awaryjny.Puzniej zrobiliśmy baypas na kturych logi wyszły takie

a6d5c40cb8d69ea3m.jpg

no ale muszę powiedzieć że samochód szedł jak buża czy mam wnioskować że N75 jest do bani

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mogę już zamknąć temat powodem wpadania w tryb awaryjny był zawór N75 po zakupieniu nowego zaworu Pierburg silnik ciągnie jak oszalały :kox: rozebrałem ten zawór i okazało się że jeden zwój sprężyny był ułamany a na zaworku zrobił się taki kołnierz i nie pracował wyglądało jakby był zatarty gdzieś wyczytałem że można podmienić zawór od AGR nie jest to prawda inaczej pracuje tak prubowałem niestety silnik odmawiał współpracy Dziękuję kolegą za pomoc w odczycie błędów i za wskazówki :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...