maly1172 Opublikowano 26 Grudnia 2011 Opublikowano 26 Grudnia 2011 Witam mój syn ma Audi a 3 z silnikiem AGR 90 koni i od pewnego czasu silnik wchodzi w tryb awaryjny jak jest zimny to potrafi sie wkręcic do 3500 obrotów ale czy więcej się nagrzeje to potrafi już przy 2500 obrotów wpadać w tryb awaryjny myśleliśmy że to przepływka podmieniliśmy ją ode mnie nie pomogło podmieniliśmy zawór N75 nie pomogło wymieniliśmy wszystkie przewody nic to nie dało chciałem poruszać sztangą gruchy wtym mam problem bo znajduje sie w takim miejscu że bez kanału ani rysz jest trudny dostęp .Zrobiliśmy dzisiaj pomiar logów 003 008i 011może ktoś rzucił by na to okiem byłbym wdzięczny.
leo... Opublikowano 26 Grudnia 2011 Opublikowano 26 Grudnia 2011 turbulum na stol ... klasyczne przeladowanie
spanky Opublikowano 26 Grudnia 2011 Opublikowano 26 Grudnia 2011 turbulum na stol ... klasyczne przeladowanie w AGR ?
maly1172 Opublikowano 26 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 26 Grudnia 2011 Witam ale przecież turbo nie jest ze zmienną geometrią więc co przeładowywuje może to wina gruchy
lukjar7 Opublikowano 26 Grudnia 2011 Opublikowano 26 Grudnia 2011 ustaw 2.5 bara na kompresorze i dmuchaj w WG, zobaczysz czy sie rusza
vauxhall95 Opublikowano 26 Grudnia 2011 Opublikowano 26 Grudnia 2011 Najpierw bajpas zrob i potem log 11 grupy, a potem na 99% wymiana/reanimacja n75.
maly1172 Opublikowano 26 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 26 Grudnia 2011 vauxhall95 zadam skomplikowane pytanie co to jest bajpas natomiast n75 był podmieniany i nic nie pomagalo
vauxhall95 Opublikowano 26 Grudnia 2011 Opublikowano 26 Grudnia 2011 bajpas krotko mowiac to odlaczenie n75 od turbiny,laczysz wezykiem turbo z zaworem upustowym i potem robisz loga grupy 11
leo... Opublikowano 26 Grudnia 2011 Opublikowano 26 Grudnia 2011 w AGR ? 1.48 bara to raczej nie wina N75 - nawet jesli N jest uwalone bypas otworzy sie pod wplywem gazow wylotowych - a tu mamy bardzo wysokie cisnienie doladowania jak na ta turbine
maly1172 Opublikowano 30 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2011 witam więc podmieniłem N75z samochodu innego tylko rużnił się tym że ten mój był w metalowej obudowie a ten ktury wsadziłem w plastykowej i wyszły takie logi niestety w padł w tryb awaryjny.Puzniej zrobiliśmy baypas na kturych logi wyszły takie no ale muszę powiedzieć że samochód szedł jak buża czy mam wnioskować że N75 jest do bani
rafcio20p Opublikowano 6 Stycznia 2012 Opublikowano 6 Stycznia 2012 Witam mogę już zamknąć temat powodem wpadania w tryb awaryjny był zawór N75 po zakupieniu nowego zaworu Pierburg silnik ciągnie jak oszalały rozebrałem ten zawór i okazało się że jeden zwój sprężyny był ułamany a na zaworku zrobił się taki kołnierz i nie pracował wyglądało jakby był zatarty gdzieś wyczytałem że można podmienić zawór od AGR nie jest to prawda inaczej pracuje tak prubowałem niestety silnik odmawiał współpracy Dziękuję kolegą za pomoc w odczycie błędów i za wskazówki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się