Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL TDI] Prosze o ocene logow Dynamicznych Touareg 5.0 V10 TDI


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.Kolega poprosil mnie zebym wstawil logi.Touareg 5.0 V10 TDI seryjnie 313PS i 750NM.

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/patrykziomn11_66850.html

Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/patrykziomn11_66851.html

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/patrykziomn11_66852.html

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/patrykziomn11_66853.html

Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/patrykziomn11_66854.html

Wedlug mnie jakby troche nie jedzie jak powinien.Aczkolwiek wpycha w fotel jak poje......

Opublikowano

V10 jak najbardziej z dołu [do logów], poza tym Nd010 widać lekki niedobór powietrza [tylko nie wiadomo od ilu RPM] były robione, z dwóch logów pomimo wszystko widać opieszałość (coś na styl lekko przytkanego kata, zabitego filtra powietrza)...

osiąganie ciśnienia jak w 15letni Afnie... w granicy 2,2RPM osiąga. Jak na 10cyl, w które trzeba wdmuchać masę powietrza to dość wolno...bo po 2,2rom zapewne gniecie...

87673976.jpg

log Nd010 (tu nie wiem jak bylo z butem i od ilu, lecz też wyraźnie widać ), a że nie jest to 2,5TDi R5, w którym lag T i lmm jest normalnością ze względu na dużą masę...

010sz.jpg

komplet by się przydał...jak i info o roczniku, przebiegu (stanu DPFa)...

pozdrawiam.

Opublikowano

Na liczniku 270km.Przy robieniu logow powiedzialem juz zeby wymienil filtry powietrza.

Opublikowano

Zgadza się, tu w jego przypadku V10 :oczko: na filtr nie ma co oszczędzać i usadzić coś sport.

na serii, a nie daj Boże filtronie, DPF dostaje ostro...

"zapaliła się kontrolka filtra, a później zaczęła migać kontrola od świec żarowych, a VAG zwraca następujący błąd:

008194 - Filtr cząstek stałych; zespół 1: za mała skuteczność

18434/P2002/008194 - Particle Filter Bank 1: Malfunction"

na przyszłość... Często "ktoś" nie zauważy kontrolki filtra i "drogowej regeneracji" i zgasi za 3min, mu przerywając. Wówczas Procedura awaryjnego czyszczenia DPF powinna być dokonana.

Lub deaktywować DPFa, chyba że tu właścicielowi będzie kolidowało z gwarancją w ASO.

Tak od siebie napiszę, że układ wtryskowy w zestawieniu z DPFem, w V10 jest to coś na designe toyoty 2,2 D-CAT... Dbać o dpf'a i lać b.dobre specyfiki na czyszczenie wtryskiwaczy, A 750Nm :kox: będzie łamać fizykę bez problemowo...

Opublikowano

Silnik AYH... niuton fajna sprawa... ale ile problemów z regulacją doładowania... a raczej z elementami za to odpowiedzialnymi... to historia...

Opublikowano

No też jest to głównym problemem 5.0TDi, lecz tych problemów poza tym, generalnie jest mnóstwo, nie jest to tani motorek ;)

Opublikowano

Silnik AYH... niuton fajna sprawa... ale ile problemów z regulacją doładowania... a raczej z elementami za to odpowiedzialnymi... to historia...

turbinki to male fujarki nie pozwalajace wykorzystac mocy drzemiacej w tym motorze ...

jakos wolno sie rozpedzaja na tych logach ?

Opublikowano

Auto ciagle jezdzi na ropie kiepskiej jakosci.Moc wedlug mnie powinna byc moze lepsza,no ale on jest ciezki i w dodatku 4x4 .Wiecej jak 200 nie jechalismy bo slisko bylo bardzo.Zbieral sie fajnie.Laga nie czuc jakos

Opublikowano

turbiny to chyba gt18 sterowane elektroniką, lubiącą się zacinać.. :thumbdown:

Opublikowano

Zgadza sie tam siedza dwa GT1852V... sterowane elektronicznie... aktuatory dostepne tylko w zestawie ze sprezarkami... cena w ASO jedyne 7200 za sztuke... :)

Opublikowano

plus pewnie z tyle za montaż wiążący się z wylotem silnika z budy :thumbdown: jednym słowem fajne auto do czasu jak nie zacznie się coś dziać, bo mało kto to chce robić, łącznie z ASO

Opublikowano

Auto ciagle jezdzi na ropie kiepskiej jakosci.Moc wedlug mnie powinna byc moze lepsza,no ale on jest ciezki i w dodatku 4x4 .Wiecej jak 200 nie jechalismy bo slisko bylo bardzo.Zbieral sie fajnie.Laga nie czuc jakos

Ciężki, hmm czy ja wiem na 10cyl. w TDi zmienne fazy rozrządu BiT...

albo rzeczywiście wykorzystanie fizyczne tych turbinek (jak domki winniczka) jest tak mizerne i w efekcie na te liczby Nm i mocy oddaje je w sposób bez szału, czyli zanim załączy ssący i zmieni geometrie nie ma efektu początkowego - wciskam i łamie kręgi... to b.dziwne jak na 5.0L. Choć myślę że to marketing zbrojny co do zwiększania mocy w takich dużych motorach... (w raz z Co2)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...