vauxhall95 1 Posted December 26, 2011 Share Posted December 26, 2011 Witam.Kolega poprosil mnie zebym wstawil logi.Touareg 5.0 V10 TDI seryjnie 313PS i 750NM. Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/patrykziomn11_66850.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/patrykziomn11_66851.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/patrykziomn11_66852.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/patrykziomn11_66853.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/patrykziomn11_66854.html Wedlug mnie jakby troche nie jedzie jak powinien.Aczkolwiek wpycha w fotel jak poje...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
grejf 0 Posted December 26, 2011 Share Posted December 26, 2011 V10 jak najbardziej z dołu [do logów], poza tym Nd010 widać lekki niedobór powietrza [tylko nie wiadomo od ilu RPM] były robione, z dwóch logów pomimo wszystko widać opieszałość (coś na styl lekko przytkanego kata, zabitego filtra powietrza)... osiąganie ciśnienia jak w 15letni Afnie... w granicy 2,2RPM osiąga. Jak na 10cyl, w które trzeba wdmuchać masę powietrza to dość wolno...bo po 2,2rom zapewne gniecie... log Nd010 (tu nie wiem jak bylo z butem i od ilu, lecz też wyraźnie widać ), a że nie jest to 2,5TDi R5, w którym lag T i lmm jest normalnością ze względu na dużą masę... komplet by się przydał...jak i info o roczniku, przebiegu (stanu DPFa)... pozdrawiam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vauxhall95 1 Posted December 26, 2011 Author Share Posted December 26, 2011 Na liczniku 270km.Przy robieniu logow powiedzialem juz zeby wymienil filtry powietrza. Link to comment Share on other sites More sharing options...
grejf 0 Posted December 27, 2011 Share Posted December 27, 2011 Zgadza się, tu w jego przypadku V10 na filtr nie ma co oszczędzać i usadzić coś sport. na serii, a nie daj Boże filtronie, DPF dostaje ostro... "zapaliła się kontrolka filtra, a później zaczęła migać kontrola od świec żarowych, a VAG zwraca następujący błąd: 008194 - Filtr cząstek stałych; zespół 1: za mała skuteczność 18434/P2002/008194 - Particle Filter Bank 1: Malfunction" na przyszłość... Często "ktoś" nie zauważy kontrolki filtra i "drogowej regeneracji" i zgasi za 3min, mu przerywając. Wówczas Procedura awaryjnego czyszczenia DPF powinna być dokonana. Lub deaktywować DPFa, chyba że tu właścicielowi będzie kolidowało z gwarancją w ASO. Tak od siebie napiszę, że układ wtryskowy w zestawieniu z DPFem, w V10 jest to coś na designe toyoty 2,2 D-CAT... Dbać o dpf'a i lać b.dobre specyfiki na czyszczenie wtryskiwaczy, A 750Nm będzie łamać fizykę bez problemowo... Link to comment Share on other sites More sharing options...
przemik 2 Posted December 27, 2011 Share Posted December 27, 2011 Silnik AYH... niuton fajna sprawa... ale ile problemów z regulacją doładowania... a raczej z elementami za to odpowiedzialnymi... to historia... Link to comment Share on other sites More sharing options...
grejf 0 Posted December 27, 2011 Share Posted December 27, 2011 No też jest to głównym problemem 5.0TDi, lecz tych problemów poza tym, generalnie jest mnóstwo, nie jest to tani motorek Link to comment Share on other sites More sharing options...
spanky 7 Posted December 27, 2011 Share Posted December 27, 2011 Silnik AYH... niuton fajna sprawa... ale ile problemów z regulacją doładowania... a raczej z elementami za to odpowiedzialnymi... to historia... turbinki to male fujarki nie pozwalajace wykorzystac mocy drzemiacej w tym motorze ... jakos wolno sie rozpedzaja na tych logach ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
vauxhall95 1 Posted December 27, 2011 Author Share Posted December 27, 2011 Auto ciagle jezdzi na ropie kiepskiej jakosci.Moc wedlug mnie powinna byc moze lepsza,no ale on jest ciezki i w dodatku 4x4 .Wiecej jak 200 nie jechalismy bo slisko bylo bardzo.Zbieral sie fajnie.Laga nie czuc jakos Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piotrek98igo 0 Posted December 27, 2011 Share Posted December 27, 2011 a co tu za turbo siedzi? Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukaszlsw 2 Posted December 27, 2011 Share Posted December 27, 2011 turbiny to chyba gt18 sterowane elektroniką, lubiącą się zacinać.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
przemik 2 Posted December 27, 2011 Share Posted December 27, 2011 Zgadza sie tam siedza dwa GT1852V... sterowane elektronicznie... aktuatory dostepne tylko w zestawie ze sprezarkami... cena w ASO jedyne 7200 za sztuke... Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukaszlsw 2 Posted December 27, 2011 Share Posted December 27, 2011 plus pewnie z tyle za montaż wiążący się z wylotem silnika z budy jednym słowem fajne auto do czasu jak nie zacznie się coś dziać, bo mało kto to chce robić, łącznie z ASO Link to comment Share on other sites More sharing options...
grejf 0 Posted December 28, 2011 Share Posted December 28, 2011 Auto ciagle jezdzi na ropie kiepskiej jakosci.Moc wedlug mnie powinna byc moze lepsza,no ale on jest ciezki i w dodatku 4x4 .Wiecej jak 200 nie jechalismy bo slisko bylo bardzo.Zbieral sie fajnie.Laga nie czuc jakos Ciężki, hmm czy ja wiem na 10cyl. w TDi zmienne fazy rozrządu BiT... albo rzeczywiście wykorzystanie fizyczne tych turbinek (jak domki winniczka) jest tak mizerne i w efekcie na te liczby Nm i mocy oddaje je w sposób bez szału, czyli zanim załączy ssący i zmieni geometrie nie ma efektu początkowego - wciskam i łamie kręgi... to b.dziwne jak na 5.0L. Choć myślę że to marketing zbrojny co do zwiększania mocy w takich dużych motorach... (w raz z Co2) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now