Dranek 1 Posted December 26, 2011 Share Posted December 26, 2011 Witam. Proszę o analizę logów mojej turbiny. Chodzi o to, że bierze mi olej (ok. litra na 10-12tys). Najwięcej cieknie na łączeniach rur dolotu, oraz ciekło też z EGR. Kilka miesięcy temu była w czyszczeniu ponieważ przeładowywała i wpadała w notlauf. Teraz jest spokój, ale ten olej... Czy jest szansa, że na podstawie logów można ocenić jej stan? Oto logi gr. 10 i 11 oraz przepływka gr.3 i 8. http://vaglog.rtnet.pl/dranek1_66859.html 10 i 11 http://vaglog.rtnet.pl/dranek1_66858.html 3 i 8 Z góry dzięki za pomoc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vauxhall95 1 Posted December 26, 2011 Share Posted December 26, 2011 Turbina pracuje bardzo ladnie.Sprawdz luz na wirniku Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dranek 1 Posted December 27, 2011 Author Share Posted December 27, 2011 Dzięki za odpowiedź. Przy czyszczeniu sprawdzałem z mechanikiem i wzdłużnego luzu nie miała, a poprzeczny jego zdaniem też był w normie. Na łączeniach przy turbo też sucho. Odma też tyle oleju by chyba nie waliła w dolot. Ciekawi mnie czy przez wszystkie lata eksplotacji auta nagromadzony olej w intercoolerze może się teraz cofać? Link to comment Share on other sites More sharing options...
midqard 0 Posted December 27, 2011 Share Posted December 27, 2011 oj moze wywalic tyle oleju... wystarczy zdjac plastikowa rurke i zobaczyc ile oleju moze nia ciec Cofanie sie oleju? Niby jak? :gwizdanie: ...turbo dmucha "caly czas" Link to comment Share on other sites More sharing options...
kkam 49 Posted December 27, 2011 Share Posted December 27, 2011 jaki masz styl jazdy? jeżeli lubisz jeżdzić ostro, długo z dużymi prędkościami (170-180) to w dolocie zawsze bedziesz miał sporo oleju. Wyczysc dobrze dolot i IC a potem obserwuj sytuacje Link to comment Share on other sites More sharing options...
spanky 7 Posted December 27, 2011 Share Posted December 27, 2011 turbo dmucha prawidlowo ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dranek 1 Posted December 27, 2011 Author Share Posted December 27, 2011 Dzięki za odpowiedzi. Uspokoiliście mnie, w czwartek lub piątek przeczyszczę dolot i IC. Zacząłem szperać po necie i dowiedziałem się że do 2003 roku w naszych 1.9 PD montowana była pokrywa zaworów z wadliwym separatorem oleju i w autach po 2003 roku oleju w dolocie mniej. Oczywiście zamówiłem taką i też wymienię, koszt mały i roboty też nie za dużo, zobaczymy może coś pomoże. Dla chcących porównać to jest ta którą kupiłem mniej wadliwa: http://allegro.pl/superb-1-9-tdi-pokrywa-glowicy-038103469r-avf-awx-i2020572404.html to jest taka co mam teraz: http://allegro.pl/pokrywa-zaworow-vw-passat-audi-a4-1-9-tdi-atj-00-i2012688854.html Odnośnie stanu turbinki wiem już wszystko... także temat można zamknąć. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kkam 49 Posted December 27, 2011 Share Posted December 27, 2011 daj znać po wymianie czy pomoglo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now