Tomaszek28 Opublikowano 29 Grudnia 2011 Opublikowano 29 Grudnia 2011 Witam Koledzy Mam taki problem z Seatem ibizą z silnikiem 1.4 16v 2002rok.Auto jeździło do tej pory bez zarzutów,na drugi dzień nie mogłem zapalić,kontrolki zaczeły tylko mrugać.Wymieniłem akumulator i dalej nie mogę odpalić auta,kontrolki gasną a rozrusznik nie kręci wcale.Jak do tej pory nie miałem problemu z rozrusznikiem w aucie. Podłączyłem pod kompa i mam następujące błedy: Adres 01: Silnik Plik etykiet: 030-906-032-AKK.lbl Oznaczenie elementu: 6K0 906 032 C Komponent i/lub wersja: ME7.5.10 S066 Kodowanie: 04211 Kod serwisu: WSC 00000 VCID: 28546AB3E262 8 - ilość znalezionych błędów. Oto one: 16712 - Czujnik spalania stukowego 1 (G61): sygnał za wysoki P0328 - 35-10 - - - Sporadyczny 16706 - Czujnik obrotów silnika (G28): brak sygnału P0322 - 35-10 - - - Sporadyczny 16705 - Czujnik obrotów silnika (G28): niezrozumiały sygnał P0321 - 35-10 - - - Sporadyczny 16518 - Zespół 1; sonda 1: brak aktywności P0134 - 35-10 - - - Sporadyczny 18010 - Zasilanie napięciowe zacisku 30: napięcie za niskie P1602 - 35-10 - - - Sporadyczny 18087 - Lampka sygnalizacyjna EPC (K132): przerwa P1679 - 35-10 - - - Sporadyczny 18011 - Usterka sterownika - błąd testu własnego P1603 - 35-10 - - - Sporadyczny 16946 - napięcie systemu: za niskie P0562 - 35-10 - - - Sporadyczny Jak myślicie od czego zacząć sprawdzać auto?
majkel_majki Opublikowano 29 Grudnia 2011 Opublikowano 29 Grudnia 2011 Zacznij od rozrusznika. Ostatnio miałem tak w a2, umyłem auto, chcę odpalić a tu tylko kontrolki gasną i brak reakcji rozrusznika. Myślałem, że coś zalałem, ale po prostu tak się nałożyło, że rozrusznik akurat wtedy zmarł był. Dodam, że auto wcale nie ma dużego przebiegu, jeszcze do 100 tys nie dobiło i nie miało wcześniej kłopotów z rozrusznikiem, po prostu pech.
Tomaszek28 Opublikowano 30 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2011 tez brałem to pod uwagę,że może rozrusznik ale zastanawia mnie tez przekaźnik pompy paliwa czy przypadkiem nie padł bo to on odcina zapłon a nie słychać charakterystycznego dźwięku pompy paliwa.
badyl666 Opublikowano 31 Grudnia 2011 Opublikowano 31 Grudnia 2011 Posprawdzaj kable od akumulatora. Zrób dodatkową masę kablem rozruchowym - jeden koniec do klemy minus akumulatora a drugi koniec do bloku silnika tylko pewnie (duże prądy) i wtedy próbuj.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się