Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[INNE] Seta ibiza gasnące kontrolki,nie może odpalić


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Koledzy

Mam taki problem z Seatem ibizą z silnikiem 1.4 16v 2002rok.Auto jeździło do tej pory bez zarzutów,na drugi dzień nie mogłem zapalić,kontrolki zaczeły tylko mrugać.Wymieniłem akumulator i dalej nie mogę odpalić auta,kontrolki gasną a rozrusznik nie kręci wcale.Jak do tej pory nie miałem problemu z rozrusznikiem w aucie.

Podłączyłem pod kompa i mam następujące błedy:

Adres 01: Silnik Plik etykiet: 030-906-032-AKK.lbl

Oznaczenie elementu: 6K0 906 032 C

Komponent i/lub wersja: ME7.5.10 S066

Kodowanie: 04211

Kod serwisu: WSC 00000

VCID: 28546AB3E262

8 - ilość znalezionych błędów. Oto one:

16712 - Czujnik spalania stukowego 1 (G61): sygnał za wysoki

P0328 - 35-10 - - - Sporadyczny

16706 - Czujnik obrotów silnika (G28): brak sygnału

P0322 - 35-10 - - - Sporadyczny

16705 - Czujnik obrotów silnika (G28): niezrozumiały sygnał

P0321 - 35-10 - - - Sporadyczny

16518 - Zespół 1; sonda 1: brak aktywności

P0134 - 35-10 - - - Sporadyczny

18010 - Zasilanie napięciowe zacisku 30: napięcie za niskie

P1602 - 35-10 - - - Sporadyczny

18087 - Lampka sygnalizacyjna EPC (K132): przerwa

P1679 - 35-10 - - - Sporadyczny

18011 - Usterka sterownika - błąd testu własnego

P1603 - 35-10 - - - Sporadyczny

16946 - napięcie systemu: za niskie

P0562 - 35-10 - - - Sporadyczny

Jak myślicie od czego zacząć sprawdzać auto?

Opublikowano

Zacznij od rozrusznika. Ostatnio miałem tak w a2, umyłem auto, chcę odpalić a tu tylko kontrolki gasną i brak reakcji rozrusznika. Myślałem, że coś zalałem, ale po prostu tak się nałożyło, że rozrusznik akurat wtedy zmarł był. Dodam, że auto wcale nie ma dużego przebiegu, jeszcze do 100 tys nie dobiło i nie miało wcześniej kłopotów z rozrusznikiem, po prostu pech.

Opublikowano

tez brałem to pod uwagę,że może rozrusznik ale zastanawia mnie tez przekaźnik pompy paliwa czy przypadkiem nie padł bo to on odcina zapłon a nie słychać charakterystycznego dźwięku pompy paliwa.

Opublikowano

Posprawdzaj kable od akumulatora. Zrób dodatkową masę kablem rozruchowym - jeden koniec do klemy minus akumulatora a drugi koniec do bloku silnika tylko pewnie (duże prądy) i wtedy próbuj.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...