Jump to content
IGNORED

[All A4 B5] Brak reakcji na odpalanie


SylverStone

Recommended Posts

Witam wszystkich

Wchodze dzis do auta chce odpalić a auto mi jakgdyby stopuje i nie pali,za którymś razem odpaliło.Wszystkie kontrolki sie pala,komunikat OK także,za pierwszym drugim, razem słysze pompe ze podaje a potem juz nie słychac nic.Auto na 10 razy raz odpali a tak to nie ma żadnej rekacji.Gdy przekręce kluczyk na odpalanie i trzymam go to co jakis czas jak gdyby tak dostaje prądu i szarpnie ale nie pali.Czy macie jakies pomysły?SPrawdzałem na zapasowym kluczu i to samo sie dzieje.Gdy auto odpali to jezdzi bez problemów

Link to comment
Share on other sites

nie zapala ci sie jakas kontrolka na liczniku przy odpalaniu wykrzyknik ? masz mozliwosc podpiecia vag?

Link to comment
Share on other sites

Więc tak podłaczyłem Vaga ale nie wykazał żadnych błedów.Sądziłem ze może akumulator (chociaz wszystko swieci gra)lecz mowie moze jednak ale znajomy sprawdzil napięcia i wszystko idealne.Odpalilismy autko na pych,bez zadnego problemu.Po tym autko na 20 prób pali za kazdym razem,nie wiem jak jutro.Obstawiamy rozrusznik.Zadnych komunikatów na liczniku nie mam wszystko w porządku,praca auta także.

Tylko ze dziwil sie ze jesli to rozrusznik to dziwne ze go chyciło nagle bez zadnych dzwieków czy zgrzytów czy wczesniejszych problemów nagle cyk i nie kręci.

Duzo jest babrania by wymontowac rozrusznik i go ewentualnie wyczyscic badz wymienic cos?

Link to comment
Share on other sites

az takiego problemu nie ma ale jesli nie wiesz jak sie za to zabrac to zostaw to jakiemus mechanikowi. najpierw sprawdz czy wszystkie kable sa cale nie zasniedziale popraw laczenia.

Link to comment
Share on other sites

Mi tez rozrusznik padl bez wczesniejszych objawow, puknij go jak sie zawiesi i nie bedzie chcial palic, ale ja raczej obstawilbym kostke stacyjki.

Link to comment
Share on other sites

U kolegi w passacie B5 też tak było. Przekręcał kluczyk, zapalały się kontrolki wszystkie, miał nowy aku!!, słychać było tylko takie pstryk pstryk, co się okazało - cewka zapłonowa do wymiany :)

Link to comment
Share on other sites

Byłem u mechanika,mimo ze autko pali bez problemów i jezdzi.Przedstawilem mu problem,mowi ze najlepiej gdy sytuacja sie powtórzy klupnąc w rozrusznik jeśli zapali to wtedy ewidentnie on,bo można isc w koszta wymontowac oddać do "regeneracji"a okaże sie ze to nie to było powodem.Powiedzcie mi gdzie w audi a4 1.8T (nie quattro) jest rozrusznik?byłem przekonany ze stojąc przodem do auta po lewej stronie pomiedzy zawieszeniem a chlodnica klimy,widoczny od dołu.Natomiast mechanik popatrzał i stwierdzil ze jest pod filtrem oleju z góry nawet dobrze widoczny.Może w tym aucie nie jest tak ciezko go wymontować samemu,oszczedzic i zawiesc do regeneracji

Mechanik raczej sie pomylił,pod filtrem oleju nie ma nic ciekawego.Natomiast po lewej stronie pod autem obok poduszki silnika jest wneka i w niej jest cos co przypomina filtr aluminiowy i chyba to to.Powiedzcie jak z wymontowaniem,dam rade to zrobic z kanałem??Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

rozrusznik znajduje sie z prawej strony od pasazera obok kata. nie ma wiekszego problemu z wymontowaniem. z kanelem spokojnie sobie poradzisz[br]Dopisany: 04 Styczeń 2012, 17:58_________________________________________________aaa i wes go najpier przeczysc calego bo pewnie bedzie czarny i troche zabrudzony jak to bylo u mnie

Link to comment
Share on other sites

Zaraz zabieram sie za wymontowanie rozrusznika.Przynajmniej go sprawdze i ewentualnie oszczędzając na demontazu wymienie w nim co trzeba.Dużo czytałem o kostce stacyjki,tania zabawka ale zostawie to na potem.

Co trzeba zdemontować gdybym zabierał sie i za tą kostke?Mógłby ktos pordzić żebym miał przybliżenie na przyszłośc.

Pozdrawiam i dzieki za wszelaką pomoc :)

I juz jestem po wymontowaniu rozrusznika:)Nie było lekko ale pomału pomału krok po kroku i sie udało bez kanału a jedynie o narzedziach i lewarkach dwóch:)Jutro jade na regeneracje i zobaczymy czy to on czy dalej szukac

Link to comment
Share on other sites

witam posiadam audi a4 b6 2003 rok w Dislu 1.9 i mam problem z odpalaniem nie raz nie chce zalapac za pierwszym razem co to moze byc ?? Czy jet mozliwe ze to szczotki na alternatorze czy cos innego prosze o jakas podpowiedz dzieki i pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...