PeterA4B6 Opublikowano 1 Stycznia 2012 Opublikowano 1 Stycznia 2012 Witajcie. Wczoraj miałem nie miła akcje. Odwożąc rodziców do rodziny na sylwka po 18, zauważyłem że cośjest nie tak z autem. Myslałem ze to tylko przez drogi osiedlowe, ale nie. Wyjechalem na trase i... jak asfalt był jednolity bez łat i kolein to jeszcze było ok, ale jak były koleiny to wyczuwałem że mi d*pa rzuca i musialem kontrować to kierownica. To samo wyczuła moja mama jadąc z tyłu, że cos zarzuca tym autem. Jak wracałem sam, było to samo... aż nie jechałem więcej niż 70 bo się bałem poślizgu... jak wchodzilem w zakret, to jakby w minimalnym poślizgu... ESP włączone oczywiście i do tej pory nic takiego nie miało miejsca. Droga była wilgotna, ale raczej lodu nie bylo, bo niektorzy cieli ponad 100. Raz tez jechalem jak padał snieg, ale byl mroz to nic takiego sie z autem nie działo... wiece moze co to moze byc ? Czy takie cos moze sie dziac bo moze zbieznosci dobrej nie byc ? Bo poki do mechana nie pojade, chcialbym sie dowiedziec na co wy mozecie stawiac. Bo az sie balem jechac.
chriss Opublikowano 1 Stycznia 2012 Opublikowano 1 Stycznia 2012 Tylne tuleje do sprawdzenia i amorki [br]Dopisany: 01 Styczeń 2012, 12:22_________________________________________________Miałem podobne objawy po wymianie tulei tylnej belki i amorków jak ręką odiął
uhu2 Opublikowano 1 Stycznia 2012 Opublikowano 1 Stycznia 2012 Najlepiej sprawdzic zawieszenie bo gdybanie nic tutaj nie pomoze.Potrzebne sa ogledziny stanu zawieszenie.
PeterA4B6 Opublikowano 1 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 1 Stycznia 2012 Amorki sa nowe, zakladane z 2 miesiace temu. Kurde dziwna sprawa, bo ostanim razem jak jechalem bylo wszystko ok, pozniej autko ponad tydzien stalo i teraz takie cos.
uhu2 Opublikowano 1 Stycznia 2012 Opublikowano 1 Stycznia 2012 Moze cos sie poluzowalo przy wymianie urwala sie jakas sruba lub skonczyla tuleja lacznik.Musisz stanac autkien na kanale i dokladnie sprawdzic wtedy napewno cos sie wyjasni.
Spartan_Wroc. Opublikowano 1 Stycznia 2012 Opublikowano 1 Stycznia 2012 Miałem podobnie w poprzednim aucie zaraz po kupnie... Zarzucało tyłem...okazało się że winne były opony (konkretnej przyczyny nie znam, może ich wiek), po zmianie gum wszystko wróciło do normy
PeterA4B6 Opublikowano 1 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 1 Stycznia 2012 Hmmm no nic, podjade do jakiegos mechana i sprawdze to, bo sam kanalu nie mam. Choc z tymi oponami to mnie zaskoczyles, ale miales tak ze od razu jak zmieniles to takie cos ci stalo czy po jakims czasie ? Bo zmienilem na zimowki jakis czas temu i dopiero wczoraj takie jaja sie podzialy, tez na poczatku myslalem ze to moze jednak opony, bo dostalem je jak kupowalem auto od goscia i nie sa jakies najnowsze. A moze jechac na stacje diagnostyczna zeby to sprawdzili ?> Czy lepiej mechanik ? A tak jeszcze, zeby sie upewnic, czy jakby zbieznosc byla do bani to tak by sie dzialo, czy przy zlej zbieznosci tylko opony sie sciaraja bardziej ?
Spartan_Wroc. Opublikowano 1 Stycznia 2012 Opublikowano 1 Stycznia 2012 od razu jak zmieniles to takie cos ci stalo czy po jakims czasie ? Po jakimś czasie... najpierw zarzucało delikatnie przy dojeżdżaniu np. do światel, przy toczeniu się w korku. Później już tarmosiło tyłkiem, że strach było jeździć. Wrzuciłem nowe opony i jak ręką odjął coś sobie przypominam, że one już miały kilka ładnych lat i od wewnętrznej strony gulka wychodziła (ale głowy za to nie dam bo nie pamiętam).Spróbuj wrzucić całe kola od kogoś na tył i będziesz wiedział czy dalej szukać. Szkoda się pchać w koszta, lepiej zacząć od najprostszych rozwiązań
PeterA4B6 Opublikowano 2 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2012 Hmmm a co myslisz o tym, by wrzucic swoje ale letnie ? Bo w sumie teraz plusowa temperatura to by chyba nie zaszkodzilo ? Bo zimowek od kogos nie mam za bardzo jak pozyczyc.
piotr26a4 Opublikowano 2 Stycznia 2012 Opublikowano 2 Stycznia 2012 Moim zdaniem tuleje tylnej belki padły miałem to samo w b5-tce :>
chriss Opublikowano 2 Stycznia 2012 Opublikowano 2 Stycznia 2012 Najlepiej sprawdzic zawieszenie bo gdybanie nic tutaj nie pomoze.Potrzebne sa ogledziny stanu zawieszenie. Moze cos sie poluzowalo przy wymianie urwala sie jakas sruba lub skonczyla tuleja lacznik.Musisz stanac autkien na kanale i dokladnie sprawdzic wtedy napewno cos sie wyjasni. Nie ma co gdybać trzeba sprawdzić i zacząć tak jak pisałem od tulei tylnej belki
PeterA4B6 Opublikowano 2 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2012 Ale tak nagle by pierdyklo ? A i powiedzcie mi , ile mniej wiecej machany moga wolac za wymiane tych tulei i po ile one sa dobrej jakosci ?
piotr26a4 Opublikowano 3 Stycznia 2012 Opublikowano 3 Stycznia 2012 Do b5 tuleje lemforder ok 100zł szt a za wymianę wołają ok 80zł za stronę ale poszukaj jest opisane jak to zrobić nie ma żadnej filozofi ja nie jestem żadnym mechaniorem ale dałem sobię rady zajęło to ok 2 godzin z przerwą na kawę. Powodzenia
PeterA4B6 Opublikowano 3 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2012 Ale zapewne masz kanał, a ja nie mam
grucha1 Opublikowano 3 Stycznia 2012 Opublikowano 3 Stycznia 2012 miałem podobnie z rzucaniem tyłu ale ja poszłem na całość-nowe amorki, tuleje, opony,nawet tarcze i klocki przy okazji i jak reka odjąć.całość robiłem jeden dzień.ale trzeba mić do takiej roboty dobre klucze np.stanleya, bo inne sie łamią.ale dużo roboty z tym nie ma.?Też polecam tobie wymiane.jak wyjęłem stare amorki to one wogóle nie odbijały.a gumy w belce są do wymiany jak pobujasz autem i słychać skrzypiącą gume.najtansze tulej po 22 zł.
PeterA4B6 Opublikowano 3 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2012 grucha1 - pisalem juz wczesniej ze amorki nowe, maja 2 miesiace Poki co za bardzo czasu nie mam, ale moze w czwartek zmienie te opony miejscami i zobacze co sie stanie, bardzo by mnie ucieszylo jakby okazalo sie to opony.
grucha1 Opublikowano 4 Stycznia 2012 Opublikowano 4 Stycznia 2012 najprościej jechać na wytrzesarkę do skp. oni powiedzą co gdzie tam jest do wymiany koszt 40 zł
MemberA4 Opublikowano 5 Stycznia 2012 Opublikowano 5 Stycznia 2012 Koledzy nie zapominajcie ze w B6 jest wspornik nie belka a tu sa cztery tuleje i jeszcze tuleje na wahaczach.Wie jest co sprawdzac. :gwizdanie:
PeterA4B6 Opublikowano 23 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2012 Dzis zawiozlem auto do mechanika i mi zadzwonil i powiedzial, ze zwrotnica w prawym kole jest krzywa. Czy to mozliwe by od tego tak rzucalo ? I wie ktos moze jaki jest koszt nowej ? Bo na allegro znalazlem tylko takie cos : http://moto.allegro.pl/zwrotnica-tylna-tyl-prawa-a4-b6-i2051358970.html http://moto.allegro.pl/audi-a4-b6-zwrotnica-piasta-tyl-prawa-lewa-i2050014406.html http://moto.allegro.pl/zwrotnica-piasta-tylna-tyl-lewa-prawa-a4-b6-i2000947377.html http://moto.allegro.pl/audi-a4-b6-b7-zwrotnica-tylnia-prawa-i1996122908.html mozecie spojrzec i ewentualnie doradzic po zdjeciach, ktora by byla najlepsza ? A moze ktos z forumowiczow ma do sprzedania dobrą zwrotnice tylna do prawego kola ? [br]Dopisany: 12 Styczeń 2012, 17:02_________________________________________________A niech mi ktos powie, czy jesli zbieznosc wyszla ok i auto zachowuje sie ok, to jest jakies prawdopodobnienstwo ze belka moze byc przesunieta ? Czy jesli by byla przesunieta to by rzucalo autem i nie daloby sie ustawic zbieznosci ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się