Jump to content
IGNORED

[B6 AWX] Notlauf 1.9 TDI 131KM


DragonGTI

Recommended Posts

Witam wszystkich, może mi ktoś powiedzieć dlaczego suszarka przeładowuje?

opcja nr 1 - zacinają sie kierownice w turbie

opcja nr 2 zawór sterujący N75 świruje

Która z tych opcji jest bardziej prawdopodobna? czy moze obydwie? lub istnieje jakaś 3??

Jeszcze jedno, zauważyłem że przy przeładowaniu współczynnik otwarcia zaworu jest dużo wyższy niż przy nie przeładowaniu- powinen sie mieścic do 80% a tam nawet sięga do 94%, stąd moje pytanie czy to może N75 świruje (za dużo się otwiera?)a nie kierownice sie zacinają?

załączam logi: jeden gdy bylo dobrze i drugi (dwa pomiary) w którym był notlauf.

Przepraszam za nie fachowe logi, w razie czego zrobie ponownie pojedynczo.

http://vaglog.rtnet.pl/pk226_67566.html - przeładowanie

http://vaglog.rtnet.pl/pk226_67567.html - ok

Pozdrawiam

DragonGTI

Link to comment
Share on other sites

sprawdz jak chodzi sztanga i bedziesz wiedział już coś wiecej, najłatwiej to sprawdzisz ręcznie albo podepnij węzyk bezpośrednio do gruchy

Link to comment
Share on other sites

Sztanga chodzi, włączyłem VAGa i ruszała się, skok jakieś 1,5cm, napewno nie mniej niż 1 cm.

Ręcznie probowałem, nie czuje jakiegoś dużego oporu, nie próbowałem jeszcze bezposrednio węzykiem...

Ale czy gdyby sie sztanga mało wychylała to było by takie przeładowanie??

Link to comment
Share on other sites

wyglada na syf w sprezarce

Link to comment
Share on other sites

dobrze ale co sprawdzić?

głównie chodzi mi o sprawdzenie N75 zeby sie dowiedziec czy jest dobre czy nie, co wy tu widzicie po tych logach.. chyba ze nic...

Link to comment
Share on other sites

N75 omomierzem - wartość ok - ~16 ohm

– wyłączyć zapłon;

– ściągnąć wtyczkę z zaworu magnetycznego ograniczania ciśnienia doładowania;

– zmierzyć opór między stykami zaworu (wartość wymagana: 14 do 20 Ω)

Link to comment
Share on other sites

N75 omomierzem - wartość ok - ~16 ohm

– wyłączyć zapłon;

– ściągnąć wtyczkę z zaworu magnetycznego ograniczania ciśnienia doładowania;

– zmierzyć opór między stykami zaworu (wartość wymagana: 14 do 20 Ω)

Właśnie tego szukałem, dzieki kolego :good:

Link to comment
Share on other sites

N75 omomierzem - wartość ok - ~16 ohm

– wyłączyć zapłon;

– ściągnąć wtyczkę z zaworu magnetycznego ograniczania ciśnienia doładowania;

– zmierzyć opór między stykami zaworu (wartość wymagana: 14 do 20 Ω)

Właśnie tego szukałem, dzieki kolego :good:

to jest diagnoza elektryczna ktorej niepoprawnosc wychwyci ecu, diagnoza fiz polega na podlaczeniu waku i wlaczeniu 011bs

Link to comment
Share on other sites

Załączam log grupy 011 w BS a przy okazji kilka innych logów robionych dzis:

Dynamiczne (3 bieg): dalej przeładowuje - złapałem notlaufa przy 3,5 tyś obrotach..

Wygląda jakby zawór za dużo otwierał( 94%) i przez to wali do 2900mbar - czy to moze być to?

Log (0 - 008,011)

Statyczne:

Log (1 - 023)

Log (2 - 013)

Log (3 - 004)

Log (4 - 001)

BS: wydaje mi sie troche niskie to ciśnienie...

Log (5 - 011,011)

Link to comment
Share on other sites

wyczysc sprezarke.... i auto odzyje...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...