Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Notlauf 1.9 TDI 131KM


DragonGTI

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich, może mi ktoś powiedzieć dlaczego suszarka przeładowuje?

opcja nr 1 - zacinają sie kierownice w turbie

opcja nr 2 zawór sterujący N75 świruje

Która z tych opcji jest bardziej prawdopodobna? czy moze obydwie? lub istnieje jakaś 3??

Jeszcze jedno, zauważyłem że przy przeładowaniu współczynnik otwarcia zaworu jest dużo wyższy niż przy nie przeładowaniu- powinen sie mieścic do 80% a tam nawet sięga do 94%, stąd moje pytanie czy to może N75 świruje (za dużo się otwiera?)a nie kierownice sie zacinają?

załączam logi: jeden gdy bylo dobrze i drugi (dwa pomiary) w którym był notlauf.

Przepraszam za nie fachowe logi, w razie czego zrobie ponownie pojedynczo.

http://vaglog.rtnet.pl/pk226_67566.html - przeładowanie

http://vaglog.rtnet.pl/pk226_67567.html - ok

Pozdrawiam

DragonGTI

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdz jak chodzi sztanga i bedziesz wiedział już coś wiecej, najłatwiej to sprawdzisz ręcznie albo podepnij węzyk bezpośrednio do gruchy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sztanga chodzi, włączyłem VAGa i ruszała się, skok jakieś 1,5cm, napewno nie mniej niż 1 cm.

Ręcznie probowałem, nie czuje jakiegoś dużego oporu, nie próbowałem jeszcze bezposrednio węzykiem...

Ale czy gdyby sie sztanga mało wychylała to było by takie przeładowanie??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobrze ale co sprawdzić?

głównie chodzi mi o sprawdzenie N75 zeby sie dowiedziec czy jest dobre czy nie, co wy tu widzicie po tych logach.. chyba ze nic...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

N75 omomierzem - wartość ok - ~16 ohm

– wyłączyć zapłon;

– ściągnąć wtyczkę z zaworu magnetycznego ograniczania ciśnienia doładowania;

– zmierzyć opór między stykami zaworu (wartość wymagana: 14 do 20 Ω)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

N75 omomierzem - wartość ok - ~16 ohm

– wyłączyć zapłon;

– ściągnąć wtyczkę z zaworu magnetycznego ograniczania ciśnienia doładowania;

– zmierzyć opór między stykami zaworu (wartość wymagana: 14 do 20 Ω)

Właśnie tego szukałem, dzieki kolego :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

N75 omomierzem - wartość ok - ~16 ohm

– wyłączyć zapłon;

– ściągnąć wtyczkę z zaworu magnetycznego ograniczania ciśnienia doładowania;

– zmierzyć opór między stykami zaworu (wartość wymagana: 14 do 20 Ω)

Właśnie tego szukałem, dzieki kolego :good:

to jest diagnoza elektryczna ktorej niepoprawnosc wychwyci ecu, diagnoza fiz polega na podlaczeniu waku i wlaczeniu 011bs

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Załączam log grupy 011 w BS a przy okazji kilka innych logów robionych dzis:

Dynamiczne (3 bieg): dalej przeładowuje - złapałem notlaufa przy 3,5 tyś obrotach..

Wygląda jakby zawór za dużo otwierał( 94%) i przez to wali do 2900mbar - czy to moze być to?

Log (0 - 008,011)

Statyczne:

Log (1 - 023)

Log (2 - 013)

Log (3 - 004)

Log (4 - 001)

BS: wydaje mi sie troche niskie to ciśnienie...

Log (5 - 011,011)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...