Skocz do zawartości
IGNOROWANY

"Niezdrowy" klekot silnika 2.0 TFSI w A4 B7


FANTOMAS

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 2.12.2021 o 16:36, Kodzi12 napisał:

drugi na zimnym.

Moim zdaniem tragiczne to odpala. Nie powinien tak długo rzęzić.

Wariator prawdopodobnie już ma spore luzy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, Hołowczyc20 napisał:

Jak dla mnie będziesz to robił jeszcze raz,wymiana samego łańcucha bez napinacza mija się z celem do tego powinno się wymienić też 3 pierścienie wchodzą w nastawnik (wariator faz rozrządu). Sam wariator też by można zmienić chociażby z racji wieku i przebiegu.Do sprawdzenia też ciśnienie oleju,bo to w tych silnikach ważna kwestia.

Z ciśnieniem już zabawę miałem. Aktualnie auto chodzi na pompie 1.8T z mniejszym kołem. Ciśnienie mam ponad 4 bary, więc tutaj żadnego problemu już nie ma. Napinacz miałem w planach wymienić jednak dopiero za 3-4 miesiące kiedy zjadę do polski. 

 

34 minuty temu, afroo. napisał:

Moim zdaniem tragiczne to odpala. Nie powinien tak długo rzęzić.

Wariator prawdopodobnie już ma spore luzy.

Tak jak myślałem.

Czyli następne koszta już nadchodzą :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Kodzi12 napisał:

Z ciśnieniem już zabawę miałem. Aktualnie auto chodzi na pompie 1.8T z mniejszym kołem. Ciśnienie mam ponad 4 bary, więc tutaj żadnego problemu już nie ma. Na zimnym delikatnie słychać  ale według mnie dopuszczalnie bo znika szybko.

 

Problem jest jak ciśnienie jest większe od 4.5 bara przy  odcince jak to podaje producent na gorącym silniku.  A zobacz czy coś się zmienia po wciśnięciu sprzęgła. Na zimnym jest w  normie według mnie. Na ciepłym ciężko ocenić takim nagraniem :)

Edytowane przez Duch^
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minut temu, Duch^ napisał:

Problem jest jak ciśnienie jest większe od 4.5 bara przy  odcince jak to podaje producent na gorącym silniku. Ogólnie z nagrania słychać że jest ok praca silnika:) 

Do odcinki go w sumie nigdy nie daje, więc powinno być dobrze :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 12.06.2012 o 19:36, longerooo napisał(a):

wymień sobie wszystko:)czyli kompletny rozrząd,łańcuch rozrządu z napinaczem i łańcuch napędu pompy oleju z napinaczem i będziesz miał spokój na jakieś 100tyś km:)

Witam, miałem ten sam problem, który był tu opisywany, wymieniłem wszystko co napisałeś. Dźwięk zniknal, ale na 5 tys km :) wszystko złożone na częściach z ASO, walki wyrównoważające z pompą oleju również sprawdzone. Nie mam już sił do tego silnika, nie wiem czy znów to rozbierać i sprawdzać ten napinacz czy to może być coś innego... Proszę o pomoc 😅

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...