-
Postów
31 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Kodzi12
Informacje
-
Imię
Stanisław
-
Miasto
Śląsk
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Limuzyna
-
Rok produkcji
2005
-
Silnik
2.0 TFSI
-
Kod silnika
BGB
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
822 wyświetleń profilu
Osiągnięcia Kodzi12
0
Reputacja
-
A G 055 532 A2 da radę? Z Ravenola nie jestem w stanie nic znaleźć z G 052 532 A2. ?
-
Cześć, @Dev poratujesz proszę informacją ile i jaki olej do skrzyni? WAUZZZ8E56A055402
-
Cześć, Kogo polecacie okolice Częstochowy? W sumie to Śląsk, bo zajechać na Katowice to nie problem, a Opole też ok.
-
Co Ci z testu jeśli sonda raz działa, raz nie. U mnie test wyszedł pozytywnie, a i tak okazało się, że była to wina sondy.
-
Co masz na myśli pisząc "zgłosi to wcześniej"? Błąd nadal pokaże się ten sam. Na moje do sprawdzenia sonda lambda, jeśli kiedyś było coś robione w pobliżu katalizatora to mogła po prostu zostać uszkodzona. Jeśli sonda jest ok, to trzeba spojrzeć na samego kata, czy wkład czasami może już nie lata, może jakaś nieszczelność(?). Silnik brzmi normalnie? Jak wygląda spalanie? Swoją drogą, ile już nabite kilometrów?
-
Kodzi12 obserwuje zawartość Dźwięk z pod prawej strony maski, turbo? , Błąd P0420 , Remont generalny 2.0TFSI (BGB) i 2 innych
-
Jeśli katalizator nadal w środku, to mogła po prostu paść sonda lambda.
-
Wracam tu po wymianie turbo na nowe. Turbo było czarne w środku, więc diagnoza zakładu zgrała się z przewidywaniami. Odma wymieniona, turbo po regeneracji wsadzone. No i po około 700 kilometrach słyszę ten sam dźwięk. A więc obstawiam i mam nadzieję, na katalizator.
-
Z mojego przykrego doświadczenia na pewno nie zapomniałbym o wymianie odmy na nową Na pewno przed zakupem wszystkich rzeczy warto pomyśleć czy w przyszłości chcesz coś więcej wycisnąć z silnika i ile, żeby nagle nie było limitu bo np. tłoki za słabe itp. Trochę Cię to będzie kosztować, więc jeśli myślisz o większej ilości km, to właśnie teraz jest moment nad dokładniejszym przemyśleniem jakie części kupisz.
-
Czy ja wiem, jakimś audiofilem nie jestem ale na moje jakość jest dobra.
-
Osobiście używam Roidmi 3s. Wsadzasz do gniazdka, łączysz się przez Bluetooth i na radiu zmieniasz stacje na 96.4.
-
Hej, szukam gdzieś na Śląsku ale też niekoniecznie kogoś godnego polecenia do regeneracji mojego turbo K04. Z forum wyczytałem, że turbo serwis z Wrocławia i geremi to loteria. Zastanawiam się nad topmarem, fmic lub mtuning. Macie może kogoś sprawdzonego od tych spraw?
-
Auto za niedługo właśnie trafi do mechanika, głównie żeby sprawdzić wg. Turbo to k04, więc bez wyjmowania, luzów nawet nie ma jak sprawdzić. Jeśli zaś chodzi o sam katalizator to myślę, że mało prawdopodobne. Nie było z nim żadnych problemów aż do padnięcia sondy.
-
-
Cześć, auto mam po generalnym remoncie i ogólnie w sumie tylko turbo zostało stare, przy gruszy od turbo jednak coś było gracane ale mechanik powiedział, że gdy sprawdzał to luzów turbo nie miało. W pewnym momencie, po około 1300 km (nie licząc dotarcia) pojawił się check. Od zapalenia się checka, którym okazała się sonda lambda, podczas przyspieszania, a mniej więcej od 2.5k słyszeć zgrzyt, chrobotanie, coś w ten deseń z pod prawej strony maski, czyli w sumie od strony gdzie leży turbo. W załącznikach dołączam dwa nagrania, trzeba się jednak wsłuchać. Najbardziej tak naprawdę słyszeć z kabiny podczas jazdy. Mechanik mówi, że może jakiś wężyk ma nieszczelność ale nie wierzę w tą opcję. Co o tym myślicie? Silnik 2.0 TFSI 200 km BGB, rocznik 2005 signal-2022-09-01-17-51-13-306.mp4 Screenrecorder-2022-09-05-18-36-09-561(0).mp4
-
Tutaj są dodatkowe zdjęcia na podgląd. Remont z dołem ma wyjść 14-17k bez filtrów i olejów. Wałki chce dać nowe zamienniki. W cenie jest rozrząd tył ale bez przodu, ponieważ przód ma najechane dopiero 3k.