FANTOMAS Opublikowano 6 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 a po hu...hu...hu to jest silikonowa uszczelka i jak się nic nie pociło to można ją śmiało założyć jeszcze raz a nawet gdyby coś miało się potem pocić to jej wymiana to krótka piłka i można to zrobić w 15min. a kupowanie jej tak dla zasady żeby Kulczykowi włożyć w portfel 90zł to dziękuję postoję . Już trochę przeżylem i wiem że nie zawsze warto wychodzić przed orkiestrę To tak jak z regulatorem odmy też mi tu ktoś cedził że jak to bez uszczelki wymieniam a ta sam historia była i jakoś od roku nic się nie poci i nie leje więc nie widzę potrzeby od razu wydawać kasę dla zasady jeśli wcześniej było sucho. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
longerooo Opublikowano 7 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2012 ja z reguły zawsze wymieniam bo później cewki i świece pływają w oleju mniejsza z tym zrób jakieś foto story z wymiany,może przyszłym pokoleniom się przyda:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FANTOMAS Opublikowano 7 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2012 eee.... bez jaj gdyby to był preszpan to bym się nie zastanawiał ale ta uszczelka jeśli była szczelna i wcześniej było sucho to jeśli się ją umiejętnie i delikatnie zdemontuje to raczej śmiało jeszcze polata. Ale spytam jak będę brał części czy jej też nie mają jako "zamiennika". 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
risones Opublikowano 8 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 Witam Widzę że w 2,0 FSI jest podobny napinacz co w ALT 2,0 mam podobny problem co wy i niestety muszę wam powiedzieć ze wymiana napinacza i łańcucha nie pomogła przeczytajcie mój wpis w tym wątku i napiszcie co myślicie http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=211425.30 pozdrawiam 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
longerooo Opublikowano 8 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 To można w bardzo prosty sposób sprawdzić:)wystarczy zmierzyć ciśnienie oleju:)nie wiem jak w ALT ale w TFSI w 99%pomaga wymiana łańcucha i napinacza:) z czasem łańcuch się naciąga,widać to po wyciągnięciu,w skrajnych przypadkach pęka i robi nam z głowicy sieczke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
risones Opublikowano 9 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2012 ciśnienie było sprawdzane na jałowym 1,3 bara za małe jak lekko przygazuje to ok dlatego ten łancuch napier... , więc w pierwszej kolejności zwalam miskę i czyszczenie smoka pompy mam nadzieje że poskutkuje, jak nie to szukamy dalej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
longerooo Opublikowano 9 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2012 Daj znać co i jak i jeśli to możliwe zrób sesje foto:)a jakie powinno być ciśnienie wg książki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
risones Opublikowano 9 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2012 min 2 bary na jałowym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
longerooo Opublikowano 9 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2012 z tego co wyczytałem na innym forum to 2 bary przy 2 tyś obr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
risones Opublikowano 10 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2012 Wiesz szczerze mówiąc nie wgłębiałem się sam w to ile powinno być tak mi powiedział mechanik i tak było napisane na wydruku z urządzenia do pomiaru ciśnienia, może masz racje musze pogrzebać we własnym zakresie ile powinno być przynajmniej będzie obiektywnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sianoz Opublikowano 11 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2012 wymiana napinacza i łańcucha nic nie da. za klekot odpowiada nastawnik. alt to starszy motor ale o podobnej konstrukcji. winna wszystkiemu jest pompa oleju która podaje za niskie cisnienie i powoduję uszkadzanie całej góry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FANTOMAS Opublikowano 11 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2012 wymiana napinacza i łańcucha nic nie da. za klekot odpowiada nastawnik. ale do czego (kogo) dajesz odpowiedź do tematu watku czyli TFSI czy problemu kolegi z FSI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
longerooo Opublikowano 11 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2012 szkoda,że w temacie wymiana napinacza i łańcucha nic nie da. za klekot odpowiada nastawnik. alt to starszy motor ale o podobnej konstrukcji. winna wszystkiemu jest pompa oleju która podaje za niskie cisnienie i powoduję uszkadzanie całej góry. szkoda,że w temacie zabierają głoś osoby które najmniej miały do czynienia z silnikami TFSI aczkolwiek warto przed wymianą napinacza i łańcucha sprawdzić ciśnienie oleju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sianoz Opublikowano 12 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2012 przepraszam że się wtrąciłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
longerooo Opublikowano 17 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2012 W tym lub w przyszłym tygodniu będę miał kolejnego pacjenta na operacje wymiany łańcucha i napinacza więc dam znać czy klekot ustąpił czy też nie:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FANTOMAS Opublikowano 8 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2012 W tym lub w przyszłym tygodniu będę miał kolejnego pacjenta na operacje wymiany łańcucha i napinacza więc dam znać czy klekot ustąpił czy też nie:) to czekam jaki będzie finał bo jakoś nie mogę znaleść czasu żeby się tym zająć [br]Dopisany: 17 Styczeń 2012, 21:23_________________________________________________ W tym lub w przyszłym tygodniu będę miał kolejnego pacjenta na operacje wymiany łańcucha i napinacza więc dam znać czy klekot ustąpił czy też nie:) no i co w temacie ? pomogło ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
longerooo Opublikowano 11 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2012 jeszcze się za to nie zabrałem:)ale myślę,że w najbliższych dniach znajdę chwile czasu i zacznę tę nie równą walkę :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seves Opublikowano 12 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2012 Kolego miałem to samo w poprzedniej jak obejrzałem filmik to mi się od razu cała historia z poprzednią furką przypomniała a historia taka że możnaby film nakręcić w skrócie-> bgb 2005r avant przebieg niewiele ponad 100kkm sprawdzone w aso.. kupiłem furę i właśnie na ciepłym silniku klekotało jakby się zmieniał w commonraila wywalało błąd ciśnienia paliwa (nie pamiętam już jaki) więc padło na pompę wysokiego cisnienia.. pompa wymieniona a klekot pozostał, więc zawiozłem autko do ASO w Rybniku rozebrali górę żeby sprawdzić krzywki na wałkach bo to podobno mogło byc przyczyną- stwierdzili że wałki są ok i pytanie do mnie-> koszt tego że rozebrali i stwierdzili że nie wiedzą co to -> 500pln i pytanie do mnie "mamy rozbierać i szukać dalej czy poskładać i płaci Pan tylko 500 ale w takim wypadku naprawa pójdzie w tysiącach pln na moje pytanie odpowiedzieli min.2tys do ponad 10tys i powiedział coś o głowicy :gwizdanie: ) odebrałem furę i w skrócie skontaktowałem się ze sprzedającym i przez kilka miesięcy oddawałem mu furę w końcu wziął i kasę oddał i tyle miałem b7 2.0TFSI ale do rzeczy-> nie znam się ale podobno przyczyną mogą być krzywki na walkach ale jak przeczytałem Twój wątek to widze że u mnie prawdopodbnie winny był napinacz bo skoro ten łańcuch napędza pompę wysokiego ciśnienia i mi wywalało błąd ciśnienia to by pasowało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FANTOMAS Opublikowano 12 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2012 i to jest całe ASO powineneś im wysłać teraz linka do tego temtu i niech jeden matoł z drugim CZYTA FORUM !!! to się może czegoś dowiedzą o autach których są podobno autoryzowanym serwisem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seves Opublikowano 12 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2012 i to jest całe ASO powineneś im wysłać teraz linka do tego temtu i niech jeden matoł z drugim CZYTA FORUM !!! to się może czegoś dowiedzą o autach których są podobno autoryzowanym serwisem dokładnie to było jakoś w grudniu 2010- i powiedział że sprawdzali i kontaktowali się z innymi ASO w PL i DE i nikt nie wie co może byc przyczyną tzn wszystkie błahe przyczyny wykluczyli więc to musi być poważne nieźle się z nią wtedy bujałem ale to już na szczęście za mną jestem szczęśliwym posiadaczem bex'a hahaha ale Tobie życzę powodzenia i niedużych wydatków Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się