kowalvw Opublikowano 26 Marca 2008 Opublikowano 26 Marca 2008 Witam!!! Proszę o analizę logów statycznych Tuesday 25 March 2008 20:34:41 028 906 021 BD 1,9l R4 EDC 00SG 0806 Group A: '000 TIME STAMP 0,02 41 50 0 15 97 198 81 168 130 84 0,33 41 50 0 15 97 198 81 167 130 85 0,69 41 52 0 15 97 198 81 168 130 82 1,04 41 50 0 15 97 198 81 168 130 85 1,39 41 49 0 15 97 198 81 168 130 81 1,74 41 51 0 15 97 198 81 168 130 87 2,09 41 53 0 15 97 198 81 168 130 83 2,45 41 51 0 15 97 198 81 168 130 85 2,8 41 49 0 15 97 198 81 168 130 86 3,15 41 50 0 15 97 198 81 168 130 83 3,5 41 51 0 15 97 198 81 168 130 87 3,85 41 52 0 16 97 198 81 168 130 86 4,21 41 47 0 15 97 198 81 168 130 83 4,56 41 51 0 15 97 198 81 168 130 87 4,91 41 50 0 15 97 198 81 167 130 85 5,26 41 51 0 15 97 198 81 168 130 84 5,61 41 48 0 15 97 198 81 168 130 86 5,97 41 50 0 15 97 198 81 168 130 83 6,32 41 52 0 15 97 198 81 167 130 84 6,67 41 48 0 15 97 198 81 167 130 83 7,01 41 48 0 15 97 198 81 168 130 86 7,36 41 50 0 15 97 198 81 168 130 85 7,71 41 50 0 15 97 198 81 168 130 85 8,06 41 52 0 15 97 198 81 168 130 84 8,41 41 50 0 15 97 198 81 168 130 86 8,77 41 48 0 15 97 198 81 168 130 85 9,12 41 52 0 15 97 198 81 167 130 84 9,47 41 51 0 15 97 198 81 168 130 84 9,82 41 50 0 15 97 198 81 167 130 85 10,17 41 50 0 15 97 198 81 168 130 84 10,52 41 49 0 15 97 198 81 168 130 86 10,88 41 50 0 15 97 198 81 167 130 85 11,23 41 51 0 15 97 198 81 168 130 84 11,58 41 50 0 15 97 198 81 168 130 84 11,93 41 49 0 15 97 198 80 167 130 85 12,32 41 51 0 15 97 198 81 167 130 83 12,72 41 50 0 15 97 198 81 167 130 85 13,12 41 49 0 15 97 198 81 167 130 84 13,52 41 51 0 15 97 198 81 167 130 84 13,92 41 53 0 15 97 198 81 167 130 85 14,32 41 51 0 15 97 198 81 167 130 84 14,72 41 49 0 15 97 198 81 167 130 88 15,13 41 50 0 15 97 198 80 167 130 84 15,56 41 52 0 15 97 198 80 167 130 86 15,92 41 52 0 15 97 198 80 167 130 84 16,27 41 49 0 15 97 198 80 167 130 87 16,62 41 49 0 15 97 198 80 167 130 84 16,97 41 51 0 15 97 198 80 167 130 85 17,32 41 52 0 15 97 198 80 167 130 85 17,68 41 49 0 15 97 198 80 167 130 85 18,03 41 49 0 15 97 198 80 167 130 86 18,38 41 51 0 15 97 198 80 167 130 85 18,73 41 49 0 15 97 198 80 167 130 83 19,12 41 47 0 15 97 198 80 167 130 85 19,48 41 50 0 15 97 198 80 167 130 86 19,82 41 53 0 15 97 198 80 167 130 86 20,17 41 51 0 16 97 198 80 167 130 84 20,54 41 49 0 15 97 198 80 167 131 85 20,92 41 49 0 15 97 198 80 167 131 86 21,32 41 51 0 15 97 198 80 167 130 82 21,69 41 52 0 15 97 198 80 167 131 86 22,04 41 51 0 15 97 198 80 167 131 86 22,4 41 48 0 15 97 198 80 167 131 85 22,75 41 51 0 15 97 198 80 167 131 86 23,12 41 51 0 15 97 198 80 167 130 84 23,47 41 49 0 15 97 198 80 167 130 88 23,84 41 47 0 15 97 198 80 167 130 84 24,19 41 52 0 15 97 198 80 167 131 85 24,54 41 51 0 14 97 198 80 167 131 85 24,89 41 48 0 15 97 198 80 167 131 81 Group A: '003 Group B: Engine speed MAF (specified) MAF (actual) EGR duty cycle TIME 861-945 240-340 240-340 4-84 TIME MARKER STAMP /min mg/R mg/R % STAMP 0,01 861 250 285,9 59,8 0,4 861 250 289,3 59,8 0,8 861 250 279,3 59,8 1,2 861 250 272,7 59,8 1,6 861 250 285,9 59,8 2 861 250 279,3 59,8 2,4 861 250 279,3 59,8 2,82 861 250 289,3 59,8 3,25 861 250 282,6 59,8 3,7 861 250 279,3 59,8 4,16 861 250 282,6 59,8 4,62 861 250 285,9 59,8 5,02 861 250 289,3 59,8 5,42 861 250 285,9 59,8 5,82 861 250 282,6 59,8 6,22 861 250 279,3 59,8 6,62 861 250 282,6 59,8 7,02 861 250 279,3 59,8 7,42 861 250 282,6 59,8 7,82 861 250 279,3 59,8 8,22 861 250 279,3 59,8 8,62 861 250 282,6 59,8 9,02 861 250 282,6 59,8 9,42 861 250 279,3 59,8 9,82 861 250 285,9 59,8 10,22 861 250 285,9 59,8 10,62 861 250 276 59,8 11,02 861 250 282,6 59,8 11,42 861 250 276 59,8 11,82 861 250 276 59,8 12,22 861 250 282,6 59,8 12,62 861 250 279,3 59,8 13,02 861 250 282,6 59,8 13,42 861 250 282,6 59,8 13,84 861 250 282,6 59,8 14,24 861 250 279,3 59,8 14,64 861 250 282,6 59,8 15,04 861 250 279,3 59,8 15,44 861 250 282,6 59,8 15,84 861 250 272,7 59,8 16,24 861 250 272,7 59,8 16,64 861 250 282,6 59,8 17,04 861 250 285,9 59,8 17,44 861 250 282,6 59,8 17,84 861 250 276 59,8 18,24 861 250 276 59,8 18,64 861 250 279,3 59,8 19,04 861 250 276 59,8 19,44 861 250 272,7 59,8 19,84 861 250 276 59,8 20,24 861 250 285,9 59,8 20,64 861 250 285,9 59,8 21,04 861 250 276 59,8 21,44 861 250 279,3 59,8 21,84 861 250 276 59,8 22,24 861 250 279,3 59,8 22,64 861 250 279,3 59,8 23,04 861 250 282,6 59,8 23,44 861 250 279,3 59,8 23,84 861 250 285,9 59,8 24,24 861 250 282,6 59,8 24,64 861 250 279,3 59,8 25,04 861 250 279,3 59,8 25,44 861 250 276 59,8 25,84 861 250 279,3 59,8 26,24 861 250 276 59,8 26,64 861 250 276 59,8 27,04 861 250 285,9 59,8 27,44 861 250 285,9 59,8 27,84 861 250 282,6 59,8 28,24 861 250 272,7 59,8 28,64 861 250 279,3 59,8 29,04 861 250 289,3 59,8 29,44 861 250 285,9 59,8 29,84 861 250 279,3 59,8 30,24 861 250 282,6 59,8 30,64 861 250 285,9 59,8 31,04 861 250 282,6 59,8 31,44 861 250 279,3 59,8 31,84 861 250 279,3 59,8 32,24 861 250 276 59,8 32,65 861 250 285,9 59,8 33,05 861 250 282,6 59,8 33,47 861 250 289,3 59,8 33,87 861 250 282,6 59,8 34,3 861 250 292,6 59,8 34,7 861 250 276 59,8 35,1 861 250 272,7 59,8 35,48 861 250 279,3 59,8 35,88 861 250 276 59,8 36,3 861 250 276 59,8 36,71 861 250 279,3 59,8 37,11 861 250 276 59,8 37,51 861 250 276 59,8 37,95 861 250 279,3 59,8 38,39 861 250 272,7 59,8 38,86 861 250 285,9 59,8 39,32 861 250 276 59,8 39,79 861 250 279,3 59,8 40,27 861 250 279,3 59,8 40,68 861 250 282,6 59,8 41,08 861 250 282,6 59,8 41,48 861 250 272,7 59,8 41,88 861 250 282,6 59,8 42,28 861 250 276 59,8 42,68 861 250 282,6 59,8 43,08 861 250 276 59,8 43,48 861 250 285,9 59,8 43,88 861 250 282,6 59,8 44,28 861 250 282,6 59,8 44,68 861 250 279,3 59,8 45,08 861 250 279,3 59,8 45,48 861 250 282,6 59,8 45,88 861 250 279,3 59,8 46,3 861 250 276 59,8 46,7 861 250 279,3 59,8 47,1 861 250 285,9 59,8 47,5 861 250 282,6 59,8 47,9 861 250 285,9 59,8 48,3 861 250 272,7 59,8 48,7 861 250 272,7 59,8 49,1 861 250 282,6 59,8 49,5 861 250 285,9 59,8 49,9 861 250 289,3 59,8 50,3 861 250 285,9 59,8 50,7 861 250 285,9 59,8 51,1 861 250 282,6 59,8 51,5 861 250 272,7 59,8 51,9 861 250 266 59,8 52,3 861 250 282,6 59,8 52,7 861 250 279,3 59,8 53,1 861 250 285,9 59,8 53,5 861 250 285,9 59,8 53,9 861 250 279,3 59,8 54,3 861 250 292,6 59,8 54,7 861 250 279,3 59,8 55,1 861 250 276 59,8 55,5 861 250 279,3 59,8 55,9 861 250 276 59,8 56,3 861 250 279,3 59,8 56,7 861 250 279,3 59,8 Group A: '004 Group B: Not Running Engine speed Specified start Actual start Cold Start Valve TIME 861-945 2 to -3 2 to -3 3-70 TIME MARKER STAMP /min °BTDC °BTDC % STAMP 0,01 861 0,9 0,9 52,2 0,4 861 0,9 0,9 53 0,8 861 0,9 1,1 51,4 1,2 861 0,9 0,9 51,4 1,6 861 0,9 1,1 51 2 861 0,9 0,9 51,8 2,4 861 0,9 1,1 51 2,8 861 0,9 0,9 52,6 3,2 861 0,9 0,9 52,2 3,6 861 0,9 0,9 51,8 4 861 0,9 0,9 51,4 4,4 861 0,9 0,9 52,2 4,8 861 0,9 0,7 53 5,2 861 0,9 0,9 52,2 5,6 861 0,9 0,9 52,6 6 861 0,9 0,9 51,4 6,4 861 0,9 0,9 52,2 6,8 861 0,9 1,1 51,4 7,2 861 0,9 1,1 51,4 7,6 861 0,9 0,9 52,6 8 861 0,9 0,9 53 8,4 861 0,9 0,9 51,8 8,8 861 0,9 0,9 52,6 9,2 861 0,9 0,9 52,6 9,6 861 0,9 0,9 52,6 10 861 0,9 0,9 51,8 10,4 861 0,9 0,7 53,4 10,8 861 0,9 0,7 53,4 11,2 861 0,9 0,9 52,2 11,6 861 0,9 0,9 51,4 12 861 0,9 0,9 51,8 12,4 861 0,9 0,9 52,2 12,8 861 0,9 0,9 53 13,2 861 0,9 0,9 51,8 13,6 861 0,9 0,9 52,6 14 861 0,9 0,9 52,2 14,4 861 0,9 1,1 51,4 14,8 861 0,9 0,9 52,2 15,2 861 0,9 0,7 53,4 15,63 861 0,9 0,9 52,6 16,06 861 0,9 0,9 52,2 16,53 861 0,9 0,7 53 17,01 861 0,9 0,9 52,2 17,47 861 0,9 0,9 51,8 17,93 861 0,9 0,7 53 18,4 861 0,9 0,9 53 18,8 861 0,9 1,1 51,4 19,2 861 0,9 0,9 51,8 19,6 861 0,9 0,7 53,8 20 861 0,9 0,9 51,8 20,4 861 0,9 0,9 52,6 20,8 861 0,9 0,7 53 21,2 861 0,9 0,7 53 21,6 861 0,9 1,1 51 22 861 0,9 0,9 52,6 22,4 861 0,9 0,9 51,8 22,8 861 0,9 0,9 52,2 23,23 861 0,9 0,9 51,8 23,66 861 0,9 0,9 51,8 24,11 861 0,9 0,9 52,6 24,56 861 0,9 1,1 50,6 24,96 861 0,9 1,1 51 25,36 861 0,9 0,7 53 25,76 861 0,9 0,7 53 26,16 861 0,9 0,9 52,2 26,56 861 0,9 0,9 52,2 26,96 861 0,9 0,9 52,6 27,36 861 0,9 0,9 52,2 27,76 861 0,9 0,9 52,2 28,16 861 0,9 0,9 52,2 28,56 861 0,9 0,9 52,2 28,96 861 0,9 1,1 51,4 29,36 861 0,9 1,1 51 29,76 861 0,9 0,9 51,4 30,16 861 0,9 0,9 52,2 30,55 861 0,9 1,1 51,4 30,95 861 0,9 0,9 52,2 31,35 861 0,9 0,9 52,2 31,75 861 0,9 0,7 53 32,15 861 0,9 0,9 52,2 32,55 861 0,9 0,9 52,2 32,95 861 0,9 0,9 52,2 33,35 861 0,9 0,7 53 33,75 861 0,9 1,1 51,4 34,15 861 0,9 0,9 51,8 34,55 861 0,9 0,9 52,2 34,95 861 0,9 0,9 51,4 35,35 861 0,9 0,9 51,4 35,75 861 0,9 0,7 53 36,15 861 0,9 0,7 52,6 36,55 861 0,9 0,9 51,4 36,95 861 0,9 1,1 51,4 37,35 861 0,9 0,9 52,2 37,75 861 0,9 0,7 53 38,15 861 0,9 0,9 53 38,55 861 0,9 0,9 52,2 38,95 861 0,9 0,9 52,2 39,35 861 0,9 1,1 51,4 39,75 861 0,9 1,1 50,6 40,15 861 0,9 0,9 51,8 40,55 861 0,9 1,1 51 40,95 861 0,9 0,9 52,6 41,35 861 0,9 0,9 51,8 41,75 861 0,9 0,9 51,8 42,15 861 0,9 0,9 52,2 42,55 861 0,9 0,9 52,6 42,95 861 0,9 0,9 51,4 43,35 861 0,9 0,9 52,6 43,75 861 0,9 0,7 53,4 44,15 861 0,9 1,1 50,2 44,55 861 0,9 1,1 51 44,95 861 0,9 0,7 53 45,35 861 0,9 1,1 51,4 45,75 861 0,9 1,1 51,4 46,15 861 0,9 0,9 52,6 46,55 861 0,9 0,9 52,6 46,95 861 0,9 1,1 51,4 47,35 861 0,9 0,9 52,6 47,75 861 0,9 0,9 52,6 48,15 861 0,9 0,9 52,2 48,55 861 0,9 0,9 51,8 48,95 861 0,9 0,9 51,4 49,35 861 0,9 0,7 53 49,75 861 0,9 1,1 51 50,15 861 0,9 0,9 51,8 50,55 861 0,9 0,9 51,8 50,95 861 0,9 0,9 52,6 51,35 861 0,9 0,9 51,8 51,75 861 0,9 0,9 51,8 52,15 861 0,9 0,9 51,4 52,55 861 0,9 0,9 52,6 52,98 861 0,9 0,7 53 53,43 861 0,9 0,9 51,4 53,9 861 0,9 0,7 53,4 54,33 861 0,9 1,1 51,4 54,73 861 0,9 0,9 52,2 55,13 861 0,9 0,9 51,8 55,53 861 0,9 0,9 52,6 55,93 861 0,9 0,9 51,4 56,33 861 0,9 0,9 51,4 56,73 861 0,9 0,9 51,8 57,13 861 0,9 0,9 52,2 57,53 861 0,9 0,9 51,4 57,95 861 0,9 1,1 50,6 Group A: '011 Group B: Not Running Engine speed Specified MAP Actual MAP Duty cycle TIME Boost Valvle TIME MARKER STAMP /min mbar mbar % STAMP 0,02 861 918 989,4 91,6 0,4 861 918 989,4 91,6 0,8 861 918 989,4 91,6 1,2 861 918 989,4 91,6 1,6 861 918 989,4 91,6 2 861 918 989,4 91,6 2,4 861 918 989,4 91,6 2,8 861 918 989,4 91,6 3,2 861 918 989,4 91,6 3,6 861 918 989,4 91,6 4,01 861 918 989,4 91,6 4,4 861 918 989,4 91,6 4,8 861 918 989,4 91,6 5,2 861 918 989,4 91,6 5,6 861 918 989,4 91,6 6 861 918 989,4 91,6 6,4 861 918 989,4 91,6 6,8 861 918 989,4 91,6 7,2 861 918 989,4 91,6 7,6 861 918 989,4 91,6 8 861 918 989,4 91,6 8,4 861 918 989,4 91,6 8,8 861 918 989,4 91,6 9,2 861 918 989,4 91,6 9,6 861 918 989,4 91,2 10 861 918 989,4 91,6 10,4 861 918 989,4 91,6 10,8 861 918 989,4 91,6 11,2 861 918 989,4 91,6 11,6 861 918 989,4 91,6 12 861 918 989,4 91,6 12,4 861 918 989,4 91,6 12,8 861 918 989,4 91,6 13,2 861 918 989,4 91,6 13,6 861 918 989,4 91,2 14 861 918 989,4 91,6 14,4 861 918 989,4 91,6 14,8 861 918 989,4 91,6 15,2 861 918 989,4 91,6 15,61 861 918 989,4 91,6 16,01 861 918 989,4 91,2 16,41 861 918 989,4 91,6 16,81 861 918 989,4 91,6 17,21 861 918 989,4 91,6 17,61 861 918 989,4 91,6 18,01 861 918 989,4 91,6 18,41 861 918 989,4 91,6 18,81 861 918 989,4 91,6 19,21 861 918 989,4 91,6 19,61 861 918 989,4 91,6 20,01 861 918 989,4 91,6 20,41 861 918 989,4 91,6 20,81 861 918 989,4 91,6 21,21 861 918 989,4 91,6 21,61 861 918 989,4 91,2 22,01 861 918 989,4 91,6 22,41 861 918 989,4 91,6 22,81 861 918 989,4 91,6 23,21 861 918 989,4 91,2 23,61 861 918 989,4 91,2 24,01 861 918 989,4 91,6 24,41 861 918 989,4 91,2 24,81 861 918 989,4 91,6 25,21 861 918 989,4 91,6 25,61 861 918 989,4 91,6 26,01 861 918 989,4 91,6 26,43 861 918 989,4 91,6 26,88 861 918 989,4 91,6 27,34 861 918 989,4 91,6 27,8 861 918 989,4 91,6 28,27 861 918 989,4 91,6 28,73 861 918 989,4 91,6 29,2 861 918 989,4 91,6 29,66 861 918 989,4 91,6 30,06 861 918 989,4 91,6 30,46 861 918 989,4 91,6 30,86 861 918 989,4 91,6 31,26 861 918 989,4 91,6 31,68 861 918 989,4 91,6 32,08 861 918 989,4 91,6 32,48 861 918 989,4 91,6 32,88 861 918 989,4 91,6 33,28 861 918 989,4 91,6 33,69 861 918 989,4 91,6 34,09 861 918 989,4 91,2 34,51 861 918 989,4 91,6 34,94 861 918 989,4 91,6 35,4 861 918 989,4 91,6 35,8 861 918 989,4 91,6 36,2 861 918 989,4 91,6 36,6 861 918 989,4 91,2 37 861 918 989,4 91,6 37,4 861 918 989,4 91,2 37,8 861 918 989,4 91,6 38,2 861 918 989,4 91,6 38,6 861 918 989,4 91,6 39 861 918 989,4 91,6 39,4 861 918 989,4 91,6 39,8 861 918 989,4 91,6 40,2 861 918 989,4 91,6 40,6 861 918 989,4 91,6 41 861 918 989,4 91,6 41,4 861 918 989,4 91,6 41,8 861 918 989,4 91,2 42,2 861 918 989,4 91,6 42,6 861 918 989,4 91,6 43 861 918 989,4 91,6 43,4 861 918 989,4 91,6 43,8 861 918 989,4 91,6 44,2 861 918 989,4 91,6 44,6 861 918 989,4 91,6 45 861 918 989,4 91,6 45,4 861 918 989,4 91,6 45,8 861 918 989,4 91,6 46,2 861 918 989,4 91,6 46,6 861 918 989,4 91,6 47 861 918 989,4 91,6 47,4 861 918 989,4 91,6 47,8 861 918 989,4 91,6 48,2 861 918 989,4 91,6 48,6 861 918 989,4 91,6 49 861 918 989,4 91,6 49,4 861 918 989,4 91,6 49,8 861 918 989,4 91,6 50,2 861 918 989,4 91,6 50,6 861 918 989,4 91,6 51 861 918 989,4 91,6 51,4 861 918 989,4 91,6 51,8 861 918 989,4 91,6 52,2 861 918 989,4 91,6 52,6 861 918 989,4 91,6 53 861 918 989,4 91,6 53,4 861 918 989,4 91,6 53,8 861 918 989,4 91,6 54,2 861 918 989,4 91,6 54,6 861 918 989,4 91,6 55 861 918 989,4 91,6 55,4 861 918 989,4 91,6 55,8 861 918 989,4 91,6 56,2 861 918 989,4 91,6 56,6 861 918 989,4 91,6 57 861 918 989,4 91,6 57,4 861 918 989,4 91,6 57,8 861 918 989,4 91,6 58,2 861 918 989,4 91,6 58,6 861 918 989,4 91,6
Wihajster Opublikowano 26 Marca 2008 Opublikowano 26 Marca 2008 cos masz schrzanione w tych logach ps.sorki to sa statyczne wiec ok
spanky Opublikowano 26 Marca 2008 Opublikowano 26 Marca 2008 statyczne : BS : 000/003/004/011 normalne: 001/003/004/007/013 potem bedziemy rozmawiac ....
kowalvw Opublikowano 26 Marca 2008 Autor Opublikowano 26 Marca 2008 Ok robiłem to pierwszy raz, także jak znajdę chwilkę czasu to postaram się to zrobic poprawnie.Pozdrawiam[br]Dopisany: 26-03-2008, 14:35:28_________________________________________________Jeszcze mam prośbę mam taki błąd 01367 - Central locking Pump Run Time Exceeded (Likely leak) 35-00-- Czy to coś poważnego?
spanky Opublikowano 26 Marca 2008 Opublikowano 26 Marca 2008 Jeszcze mam prośbę mam taki błąd 01367 - Central locking Pump Run Time Exceeded (Likely leak) 35-00-- Czy to coś poważnego? standard .. pompka od centralnego ...
kowalvw Opublikowano 26 Marca 2008 Autor Opublikowano 26 Marca 2008 tzn do wymiany czy nie ruszac jak wszytko chodzi normalnie ?
baskecior Opublikowano 26 Marca 2008 Opublikowano 26 Marca 2008 statyczne : BS : 000/003/004/011 normalne: 001/003/004/007/013 potem bedziemy rozmawiac .... Zapomniałeś o 003,008,011 dyn Co do błędu w sterowniku centralnego zamka - ten typ tak ma. Zapomnij o tym.
kowalvw Opublikowano 26 Marca 2008 Autor Opublikowano 26 Marca 2008 Witam ponownie!!! Zrobiłem wszystkie logi dzięki pomocy żonki !więc proszę o analizę. Pozdrawiam powyzej 3000 kopci na czarno dosc mocno 1. PRÓBA STATYCZNA NORMALNIE (000,001,003,004,007,011,013) Group A: '000 TIME MARKER STAMP 0,01 41 50 0 18 98 199 63 163 173 83 0,35 41 53 0 18 97 199 63 163 173 84 0,7 41 51 0 18 97 199 63 163 173 85 1,05 41 48 0 18 97 199 63 163 173 85 1,41 41 51 0 18 98 199 63 163 173 85 1,76 41 52 0 18 97 199 63 163 173 84 2,11 41 50 0 18 98 199 63 163 173 83 2,46 41 47 0 18 97 199 63 163 173 86 2,81 41 48 0 18 98 199 63 163 173 85 3,17 41 51 0 18 97 199 63 163 173 84 3,52 41 50 0 18 97 199 63 163 173 85 3,87 41 48 0 18 97 199 63 163 173 83 4,22 41 50 0 18 97 199 63 163 173 86 4,59 41 51 0 18 98 199 63 163 173 84 4,94 41 51 0 18 97 199 63 163 173 86 5,3 41 50 0 18 97 199 63 163 173 87 5,65 41 48 0 18 97 199 63 163 173 87 6 41 53 0 18 97 199 63 163 173 86 6,35 41 49 0 18 98 199 63 163 173 84 6,7 41 49 0 18 97 199 63 163 173 87 7,05 41 50 0 18 98 199 63 163 173 85 7,41 41 49 0 18 97 199 63 163 173 87 7,77 41 51 0 18 97 199 63 163 173 83 8,11 41 52 0 18 97 199 63 163 173 85 8,46 41 52 0 18 98 199 63 163 173 83 8,81 41 50 0 17 97 199 63 163 173 84 9,17 41 49 0 18 98 199 63 163 173 82 9,52 41 50 0 18 97 199 63 163 173 84 9,87 41 52 0 18 97 199 63 163 173 84 10,22 41 47 0 17 98 199 63 163 173 85 10,57 41 50 0 18 97 199 63 163 173 86 10,93 41 50 0 18 97 199 63 163 173 85 11,28 41 50 0 17 98 199 63 163 173 88 11,63 41 50 0 18 97 199 63 163 173 83 11,97 41 50 0 18 98 199 63 163 173 84 12,32 41 50 0 17 97 199 63 163 173 85 12,69 41 52 0 18 97 199 63 163 173 87 13,04 41 52 0 18 98 199 63 162 173 84 13,39 41 49 0 18 97 199 63 163 173 83 13,74 41 48 0 18 97 199 63 163 173 85 14,09 41 51 0 18 97 199 63 162 173 85 14,45 41 50 0 18 97 199 63 162 173 83 14,8 41 49 0 18 97 199 63 162 173 84 15,16 41 51 0 18 97 199 63 162 173 84 15,5 41 50 0 18 97 199 63 162 173 84 15,87 41 51 0 18 97 199 63 162 173 85 16,25 41 51 0 18 97 199 63 162 173 83 16,64 41 51 0 18 97 199 63 162 173 88 17,04 41 49 0 18 98 199 63 162 173 84 17,45 41 52 0 18 97 199 63 162 173 85 Group A: '001 Group B: Engine speed Injection Quantity Mod, Piston Displ, Coolant Temp, TIME 861-945 09-mar 1,35-2,10 80-110 TIME MARKER STAMP /min mg/R V °C STAMP 0,01 861 3,6 1,4 92,7 0,4 861 3,6 1,44 92,7 0,8 861 3,6 1,38 92,7 1,2 861 3,6 1,38 92,7 1,6 861 3,6 1,4 92,7 2 861 3,6 1,42 92,7 2,4 861 3,4 1,38 92,7 2,8 861 3,6 1,38 92,7 3,2 861 3,6 1,42 92,7 3,6 861 3,6 1,42 92,7 4 861 3,6 1,38 92,7 4,41 861 3,6 1,4 92,7 4,81 861 3,6 1,38 92,7 5,21 861 3,6 1,4 92,7 5,61 861 3,6 1,4 92,7 6,03 861 3,6 1,38 92,7 6,43 861 3,6 1,36 92,7 6,83 861 3,6 1,42 92,7 7,23 861 3,6 1,44 92,7 7,67 861 3,6 1,44 92,7 8,09 861 3,6 1,4 92,7 8,54 861 3,6 1,38 92,7 8,99 861 3,6 1,4 92,7 9,43 861 3,6 1,38 92,7 9,83 861 3,4 1,38 92,7 10,23 861 3,4 1,4 92,7 10,63 861 3,4 1,4 92,7 11,03 861 3,6 1,38 92,7 11,43 861 3,4 1,36 92,7 11,83 861 3,4 1,4 92,7 12,23 861 3,6 1,4 92,7 12,63 861 3,6 1,38 92,7 13,05 861 3,6 1,38 92,7 13,47 861 3,4 1,38 92,7 13,9 861 3,6 1,4 92,7 14,33 861 3,6 1,42 92,7 14,79 861 3,6 1,38 92,7 15,26 861 3,6 1,4 92,7 15,66 861 3,6 1,4 92,7 16,06 861 3,6 1,42 92,7 16,46 861 3,6 1,38 92,7 16,86 861 3,4 1,4 92,7 17,26 861 3,6 1,42 92,7 17,66 861 3,6 1,4 92,7 18,06 861 3,6 1,38 92,7 18,46 861 3,6 1,4 92,7 18,86 861 3,4 1,4 92,7 19,26 861 3,6 1,38 92,7 19,66 861 3,6 1,38 92,7 20,06 861 3,6 1,42 92,7 20,46 861 3,6 1,42 92,7 20,87 861 3,6 1,4 92,7 21,27 861 3,6 1,4 92,7 21,67 861 3,6 1,38 92,7 22,07 861 3,4 1,4 92,7 22,47 861 3,6 1,4 92,7 22,87 861 3,6 1,38 92,7 23,27 861 3,4 1,36 92,7 23,67 861 3,4 1,42 92,7 24,07 861 3,6 1,42 92,7 24,47 861 3,6 1,4 92,7 24,87 861 3,6 1,38 92,7 25,27 861 3,4 1,4 92,7 25,67 861 3,6 1,42 92,7 26,07 861 3,6 1,4 92,7 26,47 861 3,6 1,38 92,7 26,87 861 3,6 1,4 92,7 27,27 861 3,6 1,44 92,7 27,69 861 3,6 1,38 92,7 28,09 861 3,6 1,38 92,7 28,49 861 3,6 1,38 92,7 28,89 861 3,4 1,4 92,7 29,29 861 3,6 1,4 92,7 29,69 861 3,6 1,38 92,7 30,09 861 3,4 1,4 92,7 30,49 861 3,6 1,42 92,7 30,9 861 3,6 1,44 92,7 31,31 861 3,6 1,38 92,7 31,7 861 3,6 1,38 92,7 32,1 861 3,6 1,4 92,7 32,5 861 3,6 1,42 92,7 32,92 861 3,6 1,38 92,7 33,32 861 3,6 1,38 92,7 33,74 861 3,6 1,38 92,7 34,14 861 3,6 1,38 92,7 34,54 861 3,6 1,42 92,7 34,94 861 3,6 1,42 92,7 35,34 861 3,6 1,38 92,7 35,74 861 3,6 1,38 92,7 36,14 861 3,6 1,4 92,7 36,54 861 3,6 1,42 92,7 36,94 861 3,6 1,38 92,7 37,34 861 3,6 1,36 92,7 37,74 861 3,4 1,4 92,7 ˙˙ Group A: '003 Group B: Engine speed MAF (specified) MAF (actual) EGR duty cycle TIME 861-945 240-340 240-340 4-84 TIME MARKER STAMP /min mg/R mg/R % STAMP 0,03 861 255 279,3 59,8 0,4 861 255 279,3 59,8 0,8 861 255 282,6 59,8 1,2 861 255 282,6 59,8 1,6 861 255 279,3 59,8 2 861 255 276 59,8 2,4 861 255 289,3 59,8 2,8 861 255 272,7 59,8 3,2 861 255 276 59,8 3,6 861 255 282,6 59,8 4 861 255 279,3 59,8 4,4 861 255 282,6 59,8 4,8 861 255 279,3 59,8 5,2 861 255 279,3 59,8 5,6 861 255 272,7 59,8 6 861 255 282,6 59,8 6,4 861 255 276 59,8 6,8 861 255 285,9 59,8 7,2 861 255 289,3 59,8 7,6 861 255 282,6 59,8 8 861 255 279,3 59,8 8,4 861 255 272,7 59,8 8,8 861 255 282,6 59,8 9,2 861 255 276 59,8 9,6 861 255 282,6 59,8 10 861 255 282,6 59,8 10,4 861 255 282,6 59,8 10,8 861 255 279,3 59,8 11,2 861 255 282,6 59,8 11,6 861 255 285,9 59,8 12 861 255 276 59,8 12,4 861 255 282,6 59,8 12,8 861 255 276 59,8 13,2 861 255 282,6 59,8 13,6 861 255 285,9 59,8 14 861 255 276 59,8 14,4 861 255 272,7 59,8 14,8 861 255 285,9 59,8 15,2 861 255 276 59,8 15,6 861 255 276 59,8 16 861 255 282,6 59,8 16,4 861 255 282,6 59,8 16,8 861 255 282,6 59,8 17,2 861 255 272,7 59,8 17,6 861 255 276 59,8 18 861 255 289,3 59,8 18,41 861 255 279,3 59,8 18,83 861 255 279,3 59,8 19,26 861 255 285,9 59,8 19,73 861 255 276 59,8 20,19 861 255 285,9 59,8 20,65 861 255 276 59,8 21,12 861 255 276 59,8 21,58 861 255 282,6 59,8 22,04 861 255 282,6 59,8 22,44 861 255 282,6 59,8 22,84 861 255 276 59,8 23,24 861 255 285,9 59,8 23,64 861 255 276 59,8 24,04 861 255 279,3 59,8 24,44 861 255 276 59,8 24,84 861 255 285,9 59,8 25,24 861 255 276 59,8 25,64 861 255 276 59,8 26,04 861 255 269,3 59,8 26,44 861 255 282,6 59,8 26,84 861 255 282,6 59,8 27,24 861 255 279,3 59,8 27,66 861 255 279,3 59,8 28,09 861 255 289,3 59,8 28,49 861 255 276 59,8 28,89 861 255 282,6 59,8 29,29 861 255 282,6 59,8 29,69 861 255 279,3 59,8 30,09 861 255 282,6 59,8 30,49 861 255 282,6 59,8 30,89 861 255 279,3 59,8 31,29 861 255 282,6 59,8 31,69 861 255 279,3 59,8 32,09 861 255 279,3 59,8 32,49 861 255 272,7 59,8 32,89 861 255 276 59,8 33,29 861 255 279,3 59,8 33,69 861 255 279,3 59,8 Group A: '004 Group B: Engine speed Specified start Actual start Cold Start Valve TIME 861-945 2 to -3 2 to -3 3-70 TIME MARKER STAMP /min °BTDC °BTDC % STAMP 0,01 861 0,9 0,7 49 0,4 861 0,9 0,9 47,8 0,8 861 0,9 0,9 47,8 1,2 861 0,9 0,9 48,2 1,6 861 0,9 0,9 47,4 2 861 0,9 0,9 47,8 2,4 861 0,9 0,7 48,6 2,8 861 0,9 0,9 47,4 3,2 861 0,9 0,9 47,4 3,6 861 0,9 0,9 47 4,02 861 0,9 0,9 47 4,45 861 0,9 0,9 47,4 4,86 861 0,9 0,9 46,6 5,26 861 0,9 0,9 47,8 5,66 861 0,9 0,9 47 6,06 861 0,9 1,1 46,2 6,46 861 0,9 0,9 47,4 6,86 861 0,9 0,9 47,8 7,26 861 0,9 1,1 46,2 7,66 861 0,9 0,9 47,4 8,06 861 0,9 0,7 48,6 8,49 861 0,9 0,7 48,6 8,93 861 0,9 0,9 47,4 9,36 861 0,9 0,9 47 9,82 861 0,9 0,7 48,6 10,29 861 0,9 0,9 47,8 10,75 861 0,9 1,1 46,2 11,15 861 0,9 1,1 46,6 11,55 861 0,9 0,9 48,2 11,95 861 0,9 1,1 46,6 12,35 861 0,9 0,9 47,4 12,75 861 0,9 0,9 47 13,15 861 0,9 0,9 47,4 13,55 861 0,9 0,9 47 13,95 861 0,9 0,9 47 14,35 861 0,9 0,7 48,6 14,75 861 0,9 0,9 48,2 15,17 861 0,9 0,9 47,4 15,57 861 0,9 0,9 47,4 15,97 861 0,9 0,9 47,4 16,37 861 0,9 0,9 47,8 16,77 861 0,9 0,9 48,2 17,17 861 0,9 0,9 47,8 17,57 861 0,9 0,7 48,6 17,97 861 0,9 0,9 47,8 18,37 861 0,9 0,9 47,8 18,77 861 0,9 0,9 47,4 19,17 861 0,9 0,9 48,2 19,57 861 0,9 0,9 47,8 19,97 861 0,9 0,9 47,4 20,37 861 0,9 1,1 46,6 20,77 861 0,9 0,9 47,8 21,17 861 0,9 0,9 47,4 21,57 861 0,9 1,1 46,6 21,97 861 0,9 0,9 48,2 22,37 861 0,9 0,9 48,6 22,76 861 0,9 0,9 47,4 23,16 861 0,9 0,9 47,4 23,56 861 0,9 0,9 47,8 23,96 861 0,9 0,9 47,8 24,36 861 0,9 0,9 47,8 24,76 861 0,9 0,9 47,4 25,16 861 0,9 0,9 47,8 25,56 861 0,9 1,1 47 25,96 861 0,9 0,9 48,2 26,36 861 0,9 0,9 47,8 26,76 861 0,9 1,1 47 27,16 861 0,9 0,9 47,4 27,56 861 0,9 0,9 47,8 27,96 861 0,9 0,9 47,4 28,36 861 0,9 0,9 47,4 28,76 861 0,9 0,7 49 29,16 861 0,9 0,9 47,4 29,56 861 0,9 0,9 47,4 29,96 861 0,9 0,9 47,8 30,36 861 0,9 0,9 47,8 30,76 861 0,9 1,1 47,4 31,16 861 0,9 0,9 47,4 31,56 861 0,9 0,9 47,4 31,96 861 0,9 0,9 48,2 32,36 861 0,9 1,1 47,4 32,76 861 0,9 0,9 47,8 33,18 861 0,9 0,9 47,4 33,58 861 0,9 0,7 49 33,98 861 0,9 0,9 47,8 34,38 861 0,9 0,9 47,8 34,78 861 0,9 0,9 48,6 35,18 861 0,9 0,9 48,2 Group A: '007 Group B: Not Running Fuel Temp n/a Intake Air Temp Coolant Temp TIME TIME MARKER STAMP °C °C °C STAMP 0,01 67,5 26,1 92,7 0,4 67,5 26,1 92,7 0,8 67,5 26,1 92,7 1,2 67,5 26,1 92,7 1,6 67,5 26,1 92,7 2 67,5 26,1 92,7 2,4 67,5 26,1 92,7 2,8 67,5 26,1 92,7 3,2 67,5 26,1 92,7 3,6 67,5 26,1 92,7 4 67,5 26,1 92,7 4,4 67,5 26,1 92,7 4,8 67,5 26,1 92,7 5,2 67,5 26,1 92,7 5,6 67,5 26,1 92,7 6 67,5 26,1 92,7 6,4 67,5 26,1 92,7 6,8 67,5 26,1 92,7 7,2 67,5 26,1 92,7 7,6 67,5 26,1 92,7 8 67,5 26,1 92,7 8,39 67,5 26,1 92,7 8,79 67,5 26,1 92,7 9,19 67,5 26,1 92,7 9,59 67,5 26,1 92,7 9,99 67,5 26,1 92,7 10,41 67,5 26,1 92,7 10,81 67,5 26,1 92,7 11,22 67,5 26,1 92,7 11,61 67,5 26,1 92,7 12,01 67,5 26,1 92,7 12,41 67,5 26,1 92,7 12,81 67,5 26,1 92,7 13,21 67,5 26,1 92,7 13,61 67,5 26,1 92,7 14,03 67,5 26,1 92,7 14,43 67,5 26,1 92,7 14,83 67,5 26,1 92,7 15,23 67,5 26,1 92,7 15,63 67,5 26,1 92,7 16,04 67,5 26,1 92,7 16,44 67,5 26,1 92,7 16,84 67,5 26,1 92,7 17,24 67,5 26,1 92,7 17,64 67,5 26,1 92,7 18,06 67,5 26,1 92,7 18,46 67,5 26,1 92,7 18,86 67,5 26,1 92,7 19,26 67,5 26,1 92,7 19,66 67,5 26,1 92,7 20,06 67,5 26,1 92,7 20,46 67,5 26,1 92,7 20,86 67,5 26,1 92,7 21,26 67,5 26,1 92,7 21,66 67,5 26,1 92,7 22,06 67,5 26,1 92,7 22,46 67,5 26,1 92,7 22,86 67,5 27 92,7 23,31 67,5 27 92,7 23,75 67,5 27 92,7 24,22 67,5 27 92,7 24,68 67,5 27 92,7 25,15 67,5 27 92,7 25,61 67,5 27 92,7 26,07 67,5 27 92,7 26,47 67,5 27 92,7 26,87 67,5 27 92,7 27,27 67,5 27 92,7 27,67 67,5 27 92,7 28,09 67,5 27 92,7 28,49 67,5 27 92,7 28,89 67,5 27 92,7 29,29 67,5 27 92,7 29,69 67,5 27 92,7 30,09 67,5 27 92,7 30,49 67,5 27 92,7 30,89 67,5 27 92,7 31,29 67,5 27 92,7 31,69 67,5 27 92,7 32,1 67,5 27 91,8 32,5 67,5 27 91,8 32,9 67,5 27 92,7 33,3 67,5 27 91,8 33,7 67,5 27 91,8 34,1 67,5 27 92,7 34,5 67,5 27 91,8 34,9 67,5 27 91,8 35,3 67,5 27 91,8 Group A: '011 Group B: Engine speed Specified MAP Actual MAP Duty cycle TIME Boost Valvle TIME MARKER STAMP /min mbar mbar % STAMP 0,02 861 928,2 989,4 91,6 0,45 861 928,2 989,4 91,6 0,91 861 928,2 989,4 91,2 1,37 861 928,2 989,4 91,6 1,77 861 928,2 989,4 91,6 2,17 861 928,2 989,4 91,6 2,57 861 928,2 989,4 91,6 2,97 861 928,2 989,4 91,6 3,37 861 928,2 989,4 91,6 3,77 861 928,2 989,4 91,6 4,17 861 928,2 989,4 91,6 4,57 861 928,2 989,4 91,6 4,97 861 928,2 989,4 91,6 5,37 861 928,2 989,4 91,6 5,77 861 928,2 989,4 91,2 6,17 840 928,2 989,4 91,6 6,57 861 928,2 989,4 91,2 6,97 840 928,2 989,4 91,6 7,39 861 928,2 989,4 91,2 7,79 861 928,2 989,4 91,6 8,19 861 928,2 989,4 91,2 8,59 861 928,2 989,4 91,2 8,99 861 928,2 989,4 91,6 9,39 861 928,2 989,4 91,2 9,79 861 928,2 989,4 91,6 ˙˙ Group A: '013 Group B: Cyl 1 Cyl 2 Cyl 3 Cyl 4 TIME -2 to +2 -2 to +2 -2 to +2 -2 to +2 TIME MARKER STAMP mg/R mg/R mg/R STAMP 0,01 0,35 0 0,52 0,4 0,31 0 0,49 0,8 0,28 -0,02 0,47 1,2 0,26 -0,02 0,47 1,6 0,26 0 0,47 2 0,24 0 0,47 2,4 0,24 0 0,47 2,81 0,28 0,05 0,54 3,21 0,26 0,05 0,52 3,61 0,28 0,05 0,49 4,01 0,26 0 0,42 4,41 0,26 0 0,4 4,81 0,28 0 0,4 5,21 0,24 0 0,38 5,61 0,26 0 0,38 6,01 0,16 -0,05 0,38 6,41 0,28 0,14 0,45 6,81 0,31 0,09 0,47 7,21 0,28 0,09 0,47 7,61 0,31 0,09 0,49 8,01 0,33 0,09 0,49 8,41 0,33 0,07 0,49 8,81 0,35 0,07 0,52 9,21 0,31 0,02 0,49 9,61 0,31 0,02 0,52 10,01 0,28 0 0,52 10,41 0,24 0 0,47 10,81 0,21 0 0,49 11,21 0,24 0,05 0,52 11,61 0,26 0,09 0,52 12,01 0,24 0,09 0,49 12,41 0,26 0,14 0,52 12,81 0,28 0,14 0,49 13,21 0,28 0,09 0,42 2. BASIC SETTING (000,003,004, 011-NIE MOGLEM WEJSC) Group A: '000 Group B: Not Running TIME TIME MARKER STAMP STAMP 0,01 41 23 0 16 97 199 65 163 177 82 0,35 41 24 0 19 97 199 65 163 177 83 0,7 41 23 0 17 97 199 65 163 177 85 1,06 41 23 0 19 97 199 65 163 177 86 1,41 41 22 0 17 97 199 65 163 177 83 1,76 40 24 0 19 97 199 65 163 177 79 2,11 41 22 0 17 97 199 65 163 177 85 2,46 40 23 0 19 97 199 65 163 177 81 2,82 41 21 0 17 97 199 65 163 177 83 3,17 40 24 0 19 97 199 65 163 177 85 3,52 41 23 0 17 97 199 65 163 177 83 3,87 40 23 0 19 97 199 65 163 177 84 4,22 41 22 0 17 97 199 65 163 177 84 4,57 41 24 0 18 97 199 65 163 177 83 4,93 41 23 0 18 97 199 65 163 177 83 5,28 41 23 0 18 97 199 65 163 177 83 5,63 41 22 0 18 97 199 65 163 177 82 5,98 41 23 0 17 97 199 65 163 177 83 6,33 41 23 0 18 97 199 65 163 177 81 6,69 41 23 0 17 97 199 65 163 177 84 7,04 41 24 0 19 97 199 65 163 177 82 7,41 41 22 0 17 97 199 65 163 177 84 7,79 41 23 0 18 97 199 65 163 177 82 8,21 41 23 0 17 97 199 65 163 177 85 8,61 41 24 0 18 97 199 65 163 177 82 9,01 41 22 0 18 97 199 65 163 177 87 9,41 41 23 0 17 97 199 65 163 177 80 9,81 40 24 0 19 97 199 65 163 177 82 10,22 41 21 0 16 97 199 65 163 177 85 10,57 40 22 0 19 97 199 65 163 177 83 10,93 41 23 0 17 97 199 65 163 177 84 11,28 40 24 0 19 97 199 65 163 177 85 11,63 41 24 0 17 97 199 65 163 177 85 11,98 41 23 0 18 97 199 65 163 177 86 12,33 41 23 0 17 97 199 65 163 177 82 12,69 41 23 0 18 97 199 65 163 177 83 13,04 41 24 0 17 97 199 65 163 177 83 13,39 41 23 0 17 97 199 65 163 177 85 13,74 41 22 0 18 97 199 65 163 177 83 14,09 41 22 0 17 97 199 65 163 177 85 14,45 41 24 0 18 97 199 65 163 177 82 14,8 41 23 0 17 97 199 65 163 177 85 15,15 41 23 0 19 97 199 65 163 177 82 15,52 41 23 0 17 97 199 65 163 177 85 15,89 41 24 0 19 97 199 65 163 177 80 16,27 41 23 0 17 97 199 65 163 177 83 16,62 41 22 0 19 97 199 65 163 177 82 16,97 41 22 0 17 97 199 65 163 177 82 17,33 41 23 0 18 97 199 65 163 177 82 17,68 41 24 0 16 97 199 65 163 177 82 18,03 41 22 0 19 97 199 65 163 177 81 ˙˙ Group A: '003 Group B: Not Running Engine speed MAF (specified) MAF (actual) EGR duty cycle TIME 861-945 240-340 240-340 4-84 TIME MARKER STAMP /min mg/R mg/R % STAMP 0,01 861 350 339,2 51,8 0,4 861 350 349,1 53 0,8 861 350 352,5 52,6 1,2 861 350 345,8 52,6 1,6 861 350 352,5 52,6 2 861 350 345,8 52,6 2,4 861 350 352,5 52,6 2,8 861 350 345,8 52,2 3,2 861 350 345,8 52,6 3,6 861 350 349,1 52,6 4 861 350 352,5 53,4 4,4 861 350 339,2 51,8 4,8 840 350 345,8 53 5,2 861 350 345,8 52,2 5,6 840 350 355,8 53 6 861 350 352,5 53 6,4 861 350 342,5 52,6 6,8 861 350 349,1 52,6 7,2 861 350 345,8 52,6 7,63 861 350 355,8 52,6 8,03 861 350 339,2 52,2 8,44 840 350 355,8 53 8,84 861 350 342,5 51,8 9,24 840 350 345,8 52,2 9,66 861 350 352,5 53 10,06 861 350 349,1 53 10,48 861 350 355,8 53 10,89 861 350 339,2 52,2 11,32 861 350 355,8 52,6 11,77 861 350 349,1 53 12,24 840 350 345,8 52,6 12,7 861 350 355,8 53 13,16 861 350 342,5 52,6 13,63 861 350 352,5 53,4 14,03 861 350 345,8 52,6 14,43 840 350 349,1 53 14,83 861 350 345,8 52,2 15,23 861 350 349,1 52,6 15,63 861 350 352,5 52,6 16,03 861 350 342,5 52,6 16,43 861 350 345,8 52,2 16,83 861 350 345,8 52,6 17,23 861 350 349,1 52,2 17,63 861 350 349,1 53 18,03 861 350 345,8 52,6 18,43 861 350 339,2 52,2 18,83 861 350 349,1 52,6 19,23 861 350 345,8 52,6 19,63 840 350 345,8 52,6 20,03 861 350 349,1 52,2 20,43 840 350 349,1 53 20,83 861 350 345,8 52,6 21,23 861 350 345,8 53 21,63 861 350 352,5 52,6 22,03 861 350 345,8 53 22,43 861 350 352,5 53 22,83 861 350 339,2 51,8 23,23 861 350 352,5 52,6 23,63 861 350 345,8 52,6 24,03 840 350 349,1 53 24,43 861 350 342,5 52,2 24,83 861 350 349,1 52,6 25,23 861 350 352,5 52,6 25,62 861 350 339,2 52,6 26,02 861 350 345,8 52,2 26,42 861 350 349,1 53 26,82 861 350 349,1 53 27,22 861 350 342,5 52,2 27,62 861 350 349,1 52,2 28,02 861 350 345,8 52,6 28,42 861 350 352,5 53 28,82 861 350 345,8 52,6 29,22 840 350 352,5 53 29,62 861 350 339,2 52,2 30,02 840 350 342,5 52,6 30,42 861 350 352,5 52,6 30,82 861 350 345,8 53 31,22 861 350 349,1 52,2 31,62 861 350 345,8 52,2 32,02 861 350 352,5 52,6 32,42 861 350 339,2 52,2 32,82 861 350 359,1 53 33,22 861 350 335,8 52,2 33,62 861 350 355,8 53,4 34,02 861 350 345,8 52,6 34,42 840 350 349,1 53 34,82 861 350 345,8 52,2 35,22 861 350 345,8 52,2 35,62 861 350 352,5 52,2 36,02 861 350 342,5 52,6 36,42 861 350 345,8 52,6 36,82 861 350 342,5 52,2 37,22 861 350 355,8 53 37,62 861 350 339,2 52,2 38,02 861 350 352,5 52,6 38,42 861 350 345,8 52,2 38,82 861 350 355,8 53 39,22 861 350 332,5 51,8 39,62 840 350 345,8 52,6 40,02 861 350 345,8 52,2 40,42 861 350 349,1 52,6 40,82 861 350 342,5 51,8 41,22 861 350 359,1 53 41,66 861 350 342,5 52,2 42,1 861 350 342,5 52,2 42,55 861 350 355,8 53 43,02 861 350 345,8 52,2 43,48 861 350 349,1 53 43,88 861 350 342,5 52,2 44,28 861 350 342,5 52,2 Group A: '004 Group B: Not Running Engine speed Specified start Actual start Cold Start Valve TIME 861-945 2 to -3 2 to -3 3-70 TIME MARKER STAMP /min °BTDC °BTDC % STAMP 0,36 861 7,9 7,9 68,9 0,76 840 7,9 8,1 67,7 1,16 861 7,9 7,9 68,5 1,56 861 7,9 8,1 67,7 1,96 861 7,9 7,9 68,9 2,36 861 7,9 8,1 68,1 2,76 861 7,9 7,9 69,3 3,16 861 7,9 8,1 67,7 3,56 861 7,9 8,1 67,7 3,96 861 7,9 7,9 68,1 4,36 861 7,9 7,9 69,3 4,76 861 7,9 8,1 66,9 5,16 861 7,9 8,1 67,3 5,56 861 7,9 7,9 68,9 5,96 840 7,9 8,1 67,7 6,36 861 7,9 8,1 68,1 6,76 861 7,9 7,9 68,5 7,16 861 7,9 7,9 69,7 7,56 840 7,9 8,1 67,3 7,96 861 7,9 7,9 68,9 8,36 861 7,9 8,1 67,7 8,76 861 7,9 7,9 68,9 9,16 861 7,9 7,9 68,5 9,56 861 7,9 7,9 68,9 9,96 861 7,9 8,1 68,1 10,36 861 7,9 7,9 68,9 10,76 861 7,9 8,1 68,1 11,16 861 7,9 8,1 67,3 11,56 861 7,9 7,9 69,3 11,96 840 7,9 8,1 68,1 12,36 861 7,9 7,9 69,3 12,76 861 7,9 8,1 67,3 13,16 861 7,9 7,9 68,9 13,56 840 7,9 8,1 67,7 13,96 861 7,9 7,9 69,3 14,36 861 7,9 8,1 67,3 14,76 861 7,9 8,1 68,1 15,16 861 7,9 7,7 69,7 15,56 861 7,9 8,1 68,1 15,96 861 7,9 8,1 66,9 16,36 861 7,9 7,9 69,3 16,76 861 7,9 7,9 69,3 17,16 840 7,9 8,1 68,1 17,56 861 7,9 7,9 69,7 17,98 840 7,9 8,1 68,5 18,41 861 7,9 7,9 68,9 18,81 861 7,9 7,9 68,5 19,21 861 7,9 8,1 68,5 19,61 861 7,9 7,9 68,9 20,01 861 7,9 7,9 69,3 20,39 861 7,9 8,1 67,7 20,79 861 7,9 8,4 66,9 21,19 861 7,9 7,9 68,5 21,61 840 7,9 8,1 67,3 22,04 861 7,9 8,1 67,3 22,49 861 7,9 7,9 68,9 22,95 861 7,9 7,9 68,9 23,41 861 7,9 7,9 68,5 23,88 840 7,9 8,1 68,1 24,36 861 7,9 7,9 68,9 24,82 861 7,9 7,9 69,3 25,29 861 7,9 7,9 69,3 25,7 861 7,9 7,9 68,5 26,1 861 7,9 7,9 69,7 26,52 861 7,9 8,1 68,9 26,92 861 7,9 8,4 67,3 27,32 861 7,9 8,1 68,9 27,72 861 7,9 8,1 68,5 28,12 861 7,9 8,1 67,7 28,52 861 7,9 7,9 68,9 28,92 861 7,9 7,9 68,5 29,32 861 7,9 7,9 68,5 29,72 861 7,9 7,9 68,9 30,12 861 7,9 8,1 68,5 30,53 840 7,9 8,1 68,1 30,93 861 7,9 7,9 69,7 31,35 861 7,9 8,1 67,7 31,75 861 7,9 8,1 68,1 32,15 861 7,9 7,9 69,3 32,55 861 7,9 7,9 69,3 32,95 861 7,9 8,1 68,5 33,35 861 7,9 7,9 68,9 33,75 861 7,9 8,1 68,5 34,15 861 7,9 8,1 68,5 34,55 861 7,9 7,9 68,9 34,95 861 7,9 8,1 68,5 35,35 861 7,9 7,9 68,9 35,75 861 7,9 7,9 68,9 36,15 861 7,9 7,9 69,7 36,55 840 7,9 8,1 67,7 36,95 861 7,9 7,7 70,5 37,35 861 7,9 8,1 68,1 37,75 861 7,9 8,1 68,5 38,15 840 7,9 8,1 68,1 38,55 861 7,9 7,9 69,3 38,95 861 7,9 8,1 68,5 39,35 861 7,9 8,1 68,1 39,75 861 7,9 7,9 68,9 40,15 861 7,9 7,9 69,7 40,55 861 7,9 7,9 69,3 40,95 861 7,9 8,1 67,7 41,35 861 7,9 7,9 69,3 41,75 840 7,9 8,1 68,5 42,15 861 7,9 7,9 69,3 42,55 840 7,9 8,1 67,7 42,95 861 7,9 7,9 69,3 43,35 840 7,9 8,1 68,1 43,75 861 7,9 8,1 68,9 44,15 861 7,9 8,1 67,7 44,55 861 7,9 7,9 69,3 44,95 861 7,9 7,9 68,9 3. PRÓBA DYNAMICZNA (003,008,011) Group A: '003 Group B: Engine speed MAF (specified) MAF (actual) EGR duty cycle TIME 861-945 240-340 240-340 4-84 TIME MARKER STAMP /min mg/R mg/R % STAMP 0,01 1302 850 495,4 4,8 0,4 1386 850 545,3 4,8 0,8 1449 850 585,2 4,8 1,2 1533 850 641,7 4,8 1,6 1617 850 734,8 4,8 2 1722 850 814,6 4,8 2,4 1827 850 847,9 4,8 2,8 1932 850 847,9 4,8 3,21 2079 850 847,9 4,8 3,61 2163 850 847,9 4,8 4,01 2268 850 847,9 4,8 4,41 2394 850 847,9 4,8 4,81 2478 850 847,9 4,8 5,21 2583 850 847,9 4,8 5,61 2688 850 847,9 4,8 6,01 2793 850 847,9 4,8 6,41 2898 850 847,9 4,8 6,81 2982 850 847,9 4,8 7,21 3087 850 847,9 4,8 7,61 3171 850 847,9 4,8 8,01 3255 850 847,9 4,8 8,41 3360 850 847,9 4,8 8,81 3444 850 847,9 4,8 9,21 3507 850 827,9 4,8 9,61 3591 850 844,6 4,8 10,01 3675 850 821,3 4,8 10,41 3759 850 821,3 4,8 10,81 3822 850 841,2 4,8 11,21 3906 850 827,9 4,8 11,61 3969 850 798 4,8 12,01 4032 850 811,3 4,8 12,41 4116 850 774,7 4,8 12,81 4179 850 788 4,8 13,21 4242 850 761,4 4,8 13,61 4305 850 738,2 4,8 14,02 4347 850 731,5 4,8 14,41 4410 850 724,9 4,8 Group A: '008 Group B: Not Running Engine speed Inj qty Inj qty Inj qty TIME ? ? ? TIME MARKER STAMP /min mg/R mg/R mg/R STAMP 0,01 1722 44 34 33,8 0,4 1827 43,8 35 36,4 0,8 1953 43,6 35,4 37,6 1,2 2058 43,2 35,2 37,8 1,6 2163 42,8 35,2 38 2 2268 42,4 35,2 38 2,4 2394 42 35,2 38 2,8 2520 41,6 35,2 37,8 3,2 2583 41,4 35,2 37,8 3,6 2688 41,2 35,2 37,4 4 2814 41 35,2 37,2 4,4 2919 40,6 35,2 37 4,8 3003 40,4 35,2 37 5,2 3087 40,2 35,2 36,8 5,6 3192 40 35,2 36,8 6 3276 39,8 35 36,6 6,4 3360 39,6 34,8 36,6 6,8 3444 39,6 34,4 36,2 7,2 3528 39,4 34,2 36,4 7,6 3612 39,2 34,2 36,6 8 3696 39 34,2 36,4 8,4 3759 39 34,2 36,6 8,8 3843 38,8 34,2 36,4 9,2 3927 38,6 34,2 36,2 9,6 3990 38,6 34,4 36 10 4074 38,4 34,2 35,6 10,4 4137 38,4 33,4 35,4 10,8 4200 38,2 32,6 35,2 11,2 4284 38 31,6 34,8 11,6 4347 38 29,8 34 12 4368 36,4 29,2 33,4 12,4 4410 29,8 28,2 33,2 ˙˙ Group A: '011 Group B: Engine speed Specified MAP Actual MAP Duty cycle TIME Boost Valvle TIME MARKER STAMP /min mbar mbar % STAMP 0,01 1596 1805,4 1009,8 34,7 0,4 1659 1836 1173 35,9 0,81 1764 1866,6 1377 35,9 1,21 1869 1876,8 1581 35,5 1,61 1974 1876,8 1754,4 35,5 2,01 2079 1866,6 1887 37,5 2,41 2205 1856,4 1989 44,2 2,84 2331 1856,4 2080,8 58,6 3,26 2457 1846,2 2111,4 74,9 3,66 2520 1836 1948,2 78,5 4,06 2625 1836 1927,8 82,9 4,46 2730 1836 1876,8 84,5 4,86 2814 1836 1846,2 84,9 5,26 2919 1836 1856,4 86,9 5,68 3024 1825,8 1825,8 86,5 6,09 3108 1825,8 1825,8 86,5 6,49 3234 1825,8 1836 86,9 6,91 3318 1825,8 1836 87,3 7,31 3402 1825,8 1805,4 86,1 7,71 3486 1825,8 1815,6 85,7 8,11 3591 1815,6 1836 86,9 8,51 3654 1815,6 1815,6 86,5 8,91 3738 1805,4 1805,4 86,5 9,31 3822 1805,4 1805,4 86,9 9,71 3906 1795,2 1805,4 86,9 10,12 3969 1795,2 1805,4 87,7 10,52 4053 1785 1805,4 88,1 10,92 4095 1785 1795,2 88,5 11,32 4179 1774,8 1785 88,9 11,72 4242 1764,6 1774,8 89,3 12,12 4305 1744,2 1764,6 90 12,53 4368 1723,8 1754,4 91,6 ˙˙ ---------------------------------------------------------------------------------
spanky Opublikowano 27 Marca 2008 Opublikowano 27 Marca 2008 statyczne : BS : 000/003/004/011 normalne: 001/003/004/007/013 potem bedziemy rozmawiac .... Zapomniałeś o 003,008,011 dyn mysalem ze kolega bedzie robil tylko statyczne ... a Ty zapomniales o 004/010 .... a wracajac do logów -statyczny kat wtrysku do poprawy -kiedy wymieniales filtr powietrza ? reszta wyglada ok .... Tylko jest jedno ale ... jak dla mnie to sa logi silnika 1Z/AHU a nie AFN-a ....
Wihajster Opublikowano 27 Marca 2008 Opublikowano 27 Marca 2008 -statyczny kat wtrysku do poprawy Spanky dlaczego przeciez jest idelnie w normie 49-51
spanky Opublikowano 27 Marca 2008 Opublikowano 27 Marca 2008 -statyczny kat wtrysku do poprawy Spanky dlaczego przeciez jest idelnie w normie 49-51 spojrz jeszcze raz tylko na 000BS [8 tabela od góry ] ...
Wihajster Opublikowano 27 Marca 2008 Opublikowano 27 Marca 2008 -statyczny kat wtrysku do poprawy Spanky dlaczego przeciez jest idelnie w normie 49-51 -statyczny kat wtrysku do poprawy Spanky dlaczego przeciez jest idelnie w normie 49-51 spojrz jeszcze raz tylko na 000BS [8 tabela od góry ] ... rzeczywiscie mocno opózniony ciekawe jak to auto zapala na zimno
kowalvw Opublikowano 27 Marca 2008 Autor Opublikowano 27 Marca 2008 Filtr powietrza zmieniałem 4 miesiące temu. Na zimnym czasami trochę dłużej trzeba zakręcic, ale tragedii nie ma.Czy jest możliwe żeby turbo zostało z 90 konnego silnika ponieważ kiedys tu był taki silnik ?
spanky Opublikowano 27 Marca 2008 Opublikowano 27 Marca 2008 Filtr powietrza zmieniałem 4 miesiące temu. Na zimnym czasami trochę dłużej trzeba zakręcic, ale tragedii nie ma.Czy jest możliwe żeby turbo zostało z 90 konnego silnika ponieważ kiedys tu był taki silnik ? czyli wszystko jasne .... wyglada na to ze masz silnik 110 konny ale sterownik/program został ten sam i autko w dalszym ciagu jezdzi jak 90 konny kondon ....
kowalvw Opublikowano 27 Marca 2008 Autor Opublikowano 27 Marca 2008 Jechałem już 90 KM to jest jednak mój wydaje się dużo szybszy. Jak to najlepiej sprawdzic i czy duży problem jest ze zmianą sterownika?
spanky Opublikowano 27 Marca 2008 Opublikowano 27 Marca 2008 Jechałem już 90 KM to jest jednak mój wydaje się dużo szybszy. Jak to najlepiej sprawdzic i czy duży problem jest ze zmianą sterownika? ale tutaj nie ma co sprawdzac .. po logach widac ze nie wykorzystujesz pełnej mocy drzemiacej w silniku [dawki/doladowanie] .... zamiast zmieniac sterownik trzeba wgrac ori soft od AFN-a ... jest kilku nadwornych ciptjunerów ... zapytaj na PW co i jak .... p.s wstaw zdjecie silnika ... [moze zostal zmieniony silnik ale osprzet został z 90 konnego silnika - cos mi sie tak wydaje ... ]
kowalvw Opublikowano 27 Marca 2008 Autor Opublikowano 27 Marca 2008 Jak zrobie zdjęcia to sie odezwe :)Pozdr
baskecior Opublikowano 27 Marca 2008 Opublikowano 27 Marca 2008 Ewidentnie parametry życiowe 1Z`ta. Kat wtrysku do korekty, lmm mierzy słabo, albo brakuje mu O2 - stąd pieknie obcięte dawki (filtr powietrza;)
spanky Opublikowano 28 Marca 2008 Opublikowano 28 Marca 2008 lmm mierzy słabo, albo brakuje mu O2 - stąd pieknie obcięte dawki (filtr powietrza;) w którym miejscu obcina dawki .... ?
lukjar7 Opublikowano 28 Marca 2008 Opublikowano 28 Marca 2008 to ze wskazanie przepływki spada delikatnie poniezej 850 to nie znaczy ze bedzie rżnąć dawki patrze grupa 008 pozycja 3 i 4 :gwizdanie:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się