marek.cym 0 Posted January 4, 2012 Share Posted January 4, 2012 witam. po wyrwaniu z kapcia na zawalonej krzyżówce moje audi zaczęło dziwnie drgać i szarpać. wydawał dźwięk jakby chodził na dwóch tłokach. po przejechaniu 100 metrów wszystko się uspokoiło jestem zielony. proszę o pomoc. czy to mogą być świece do wymiany czy może pompa? dodam że jak jest zimno to dość ciężko odpala z góry dzięki za pomoc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jay_Z 0 Posted January 4, 2012 Share Posted January 4, 2012 Świece działają tylko jak samochód jest zimny przy zapalaniu. Ja bym szukał przyczyny właśnie w układzie wtryskowym, a przyczyn może być wiele. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marek.cym 0 Posted January 4, 2012 Author Share Posted January 4, 2012 gdzieś słyszałem że turbina może być zawalona jakimś syfem. czy taka możliwość wchodzi w grę? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jay_Z 0 Posted January 4, 2012 Share Posted January 4, 2012 Podepnij pod kompa to się dużo dowiesz Link to comment Share on other sites More sharing options...
marek.cym 0 Posted January 4, 2012 Author Share Posted January 4, 2012 dzięx Link to comment Share on other sites More sharing options...
vauxhall95 1 Posted January 4, 2012 Share Posted January 4, 2012 silnik byl rozgrzany? Link to comment Share on other sites More sharing options...
marek.cym 0 Posted January 4, 2012 Author Share Posted January 4, 2012 właśnie nie. przejechałem jakieś 500 metrów Link to comment Share on other sites More sharing options...
vauxhall95 1 Posted January 4, 2012 Share Posted January 4, 2012 popychacze sie pewnie zawiesily.Rob tak dalej a skonczy sie na glebszej usterce. Link to comment Share on other sites More sharing options...