.Pablo. Opublikowano 10 Stycznia 2012 Opublikowano 10 Stycznia 2012 robiłem to kilka naście razy, i te zamienniki nie sa idealne i lepiej przesmarować żeby znów nie rozbierać, Po cholere zamienniki jak w aso można kupić oryginał jak dobrze pamiętam za 26zł a ma się pewność że będzie na 100% pasować idealnie
danu44 Opublikowano 11 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 11 Stycznia 2012 ja odpinałem kostki od wtrysku sterującego i od pompy Witam Czy po tej operacji jest konieczne sprawdzenie bledow VAG-iem...? Pozdrawiam ps. a co masz za sklep, z sukienkami moze...? :>
ispee Opublikowano 11 Stycznia 2012 Opublikowano 11 Stycznia 2012 Też odpinałem. Ale to nie ma znaczenia żadnego Vaga nie podpinacz odpinasz kostki po zgaszeniu silnika podpinasz ponownie przed kolejnym odpaleniem. Ja kupiłem zamiennik Meyle za 13 zł i jest OK !
danu44 Opublikowano 15 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2012 Bylam na tym uszczelnieniu, ale sie okazalo ze krociec nie jest pękniety... Mechanik wymienil uszczelniacze i powiedzial ze powinno byc OK. Nie wiem czy to wystarczy i czy jest to mozliwe zeby cieklo tylko z powodu o-ringu. Fakt jest ze dokladnie pod tym krocem bylo duzo plynu i byl wyciek widoczny. Mechanik powiedzial ze mam to obserwowac i jesli bedzie dalej cieklo, to bedzie szukal dalej. Ale gdzie, czy jest to mozliwe zeby jednak wlasnie tam cieklo spod uszczelki pod glowica. Bo najbardziej tego sie obawiam.
tomek20stencel5 Opublikowano 15 Stycznia 2012 Opublikowano 15 Stycznia 2012 Nie cieknie spod głowicy, na pewno. Jeżeli ciekło by powoli na postoju bez ciśnienia, bo podczas jazdy sikałoby bardzo mocno i bardzo szybko płyn by ubywał, jeżeli ubywa tylko trochę to na pewno nie uszczelka.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się