RVN 0 Posted January 7, 2012 Share Posted January 7, 2012 Witam koledzy, mam prosbe dotyczaca analizy logow - siostra przyjechala VW T4, chciala odwiedzc mechanika i profilaktycznie zrobilismy logi - ostatnio przez niedzialajacy czujnik temperatury nie dalo sie prawidlowo ich odczytac. Moze teraz bedzie lepiej, takze bede wdzieczny za wszystkie opinie i podpowiedzi Bledy: 17849 - EGR Valve (N18): Open Circuit or Short to Ground P1441 - 35-10 - - - Intermittent Logi dynamiczne: Log (0 - 000,000) Log (0 - 001) Log (0 - 003,003) Log (0 - 004,004) Log (0 - 007,007) Log (0 - 008,008) Log (0 - 010,010) Log (0 - 011,011) Log (0 - 013,013) Log (0 - 014,014) Log (0 - 018,018) Log (0 - 023,023) Statyczne BS: Log (0 - 000) Log (0 - 003) Log (0 - 004) Log (0 - 011) Statyczne: Log (0 - 000) Log (0 - 001) Log (0 - 003) Log (0 - 004) Log (0 - 007) Log (0 - 013) Log (0 - 014) Log (0 - 018) Log (0 - 023) Z gory dziekuje za pomoc Pozdrawiam i polecam robienie logow Transporterm - przezycia niesamowite Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukjar7 0 Posted January 7, 2012 Share Posted January 7, 2012 ile ma filtr pow ? korekcje slabe n18 od egr albo dead albo kable brak 008 i 011 dyn Link to comment Share on other sites More sharing options...
RVN 0 Posted January 7, 2012 Author Share Posted January 7, 2012 filtr powietrza ma 3 miesiace, okolo 4 tys km da sie cos wywnioskowac bez tych grup 008 i 011, bo ostatnio jak tu wrzalem logi to podobno nie byly potrzebne wiec teraz ich nie robilem? Link to comment Share on other sites More sharing options...
banshee 1 Posted January 7, 2012 Share Posted January 7, 2012 Bez tych logów (010, 011, 008) nie da się stwierdzić, jak działa przepływomierz i turbina. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spanky 7 Posted January 7, 2012 Share Posted January 7, 2012 Bez tych logów (010, 011, 008) nie da się stwierdzić, jak działa przepływomierz i turbina. patrzac na 003 to to auto ma spore braki w mocy ... egr notorycznie zamkniety Link to comment Share on other sites More sharing options...
banshee 1 Posted January 7, 2012 Share Posted January 7, 2012 fakt, ale to i tak zbyt mało logów Link to comment Share on other sites More sharing options...
RVN 0 Posted January 7, 2012 Author Share Posted January 7, 2012 Ok, jutro rano dorzuce reszte logow. Dzieki chlopaki! Link to comment Share on other sites More sharing options...
leo... 0 Posted January 7, 2012 Share Posted January 7, 2012 egr notorycznie zamkniety programem ... pomiar z 023 pokazuje cos wrecz odwrotnego ... dynamiczny 011 potwierdzi to zapewne ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
RVN 0 Posted January 8, 2012 Author Share Posted January 8, 2012 Panowie, logi poprawione - dorzucilem grupe 8, 10, 11 w dynamicznych. Czekam wiec na fachowe porady i sugestie Link to comment Share on other sites More sharing options...
banshee 1 Posted January 8, 2012 Share Posted January 8, 2012 Sprawdziłbym ten egr fizycznie - zdemontował i wyczyścił. Po małych wskazaniach MAF wydaje mi się, że dolot jest mocno zapchany. Może ktoś inny ma inne sugestie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RVN 0 Posted January 8, 2012 Author Share Posted January 8, 2012 Dzieki za info, moze ktos jeszcze sie wypowie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
vauxhall95 1 Posted January 8, 2012 Share Posted January 8, 2012 wedlug mnie ok.Przy takim doladowaniu wiecej przeplywka nie pokaze. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RVN 0 Posted January 8, 2012 Author Share Posted January 8, 2012 Panowie, jakies jeszcze opinie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now