Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Przekładka hamulców z A8 D2? Pytania


Lulek

Rekomendowane odpowiedzi

Czy robił ktoś kiedykolwiek taka podmiane na heble z A8? Czy jakbym zmienił zwrotnice, półosie i wahacz dolny To czy wszystko by grało? tam chyba są 321mm tarcze więc dużo lepiej by hamowało :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przeciez juz Ci pisałem co i jak :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash:

z tym że zapomniałęm Ci napisac że może jeden problem

w A8 tarcza ma 323mm i nie ma tarczy o wysokości 46.5mm i o takiej średnicy

musisz szukac od S4 B5 albo jednotłoczkowy zacisk pod tarcze 320mm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przeciez juz Ci pisałem co i jak :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash:

z tym że zapomniałęm Ci napisac że może jeden problem

w A8 tarcza ma 323mm i nie ma tarczy o wysokości 46.5mm i o takiej średnicy

musisz szukac od S4 B5 albo jednotłoczkowy zacisk pod tarcze 320mm

Tłumaczyłeś mi o B6 a nie od A8 więc bez takich zbędnych komentów :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, nareszcie trafiłem interesujący mnie temat.

Mam podobny dylemat czy tarcze, jarzma i zaciski od S4 B5 (321 przód i 265 tył) podejdą do mojego Avanta na zasadzie P&P? czy będę mógł jeździć na 16" czy już niestety trzeba będzie wymienić na 17"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, nareszcie trafiłem interesujący mnie temat.

Mam podobny dylemat czy tarcze, jarzma i zaciski od S4 B5 (321 przód i 265 tył) podejdą do mojego Avanta na zasadzie P&P? czy będę mógł jeździć na 16" czy już niestety trzeba będzie wymienić na 17"

Nie wiem czy dasz rade zamontować z tyłu 265mm jak nie masz quattro :przebiegly:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, nareszcie trafiłem interesujący mnie temat.

Mam podobny dylemat czy tarcze, jarzma i zaciski od S4 B5 (321 przód i 265 tył) podejdą do mojego Avanta na zasadzie P&P? czy będę mógł jeździć na 16" czy już niestety trzeba będzie wymienić na 17"

nie[br]Dopisany: 08 Styczeń 2012, 16:38_________________________________________________

przeciez juz Ci pisałem co i jak :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash:

z tym że zapomniałęm Ci napisac że może jeden problem

w A8 tarcza ma 323mm i nie ma tarczy o wysokości 46.5mm i o takiej średnicy

musisz szukac od S4 B5 albo jednotłoczkowy zacisk pod tarcze 320mm

Tłumaczyłeś mi o B6 a nie od A8 więc bez takich zbędnych komentów :hi:

tutaj nie ma znaczenia czy A6 czy A8, zasada jest taka sama

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, nareszcie trafiłem interesujący mnie temat.

Mam podobny dylemat czy tarcze, jarzma i zaciski od S4 B5 (321 przód i 265 tył) podejdą do mojego Avanta na zasadzie P&P? czy będę mógł jeździć na 16" czy już niestety trzeba będzie wymienić na 17"

nie[br]Dopisany: 08 Styczeń 2012, 16:38_________________________________________________

przeciez juz Ci pisałem co i jak :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash:

z tym że zapomniałęm Ci napisac że może jeden problem

w A8 tarcza ma 323mm i nie ma tarczy o wysokości 46.5mm i o takiej średnicy

musisz szukac od S4 B5 albo jednotłoczkowy zacisk pod tarcze 320mm

Tłumaczyłeś mi o B6 a nie od A8 więc bez takich zbędnych komentów :hi:

tutaj nie ma znaczenia czy A6 czy A8, zasada jest taka sama

i o taką konkretną odpowiedź mi chodziło :good:

Czyli musze mieć kompletną zwrotnice z A8 z tarcza, piasta itp i dolnym wahaczem przednim no i półosiami? I wtedy będzie git?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lepiej żeby było to z S4 B5 albo zwrotnica alu z B6

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do pierwszego

tym samym drugie traci sens

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ori felga z B5 nie podejdzie do tego zacisku

o tyle zapomnij nie masz Q

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, dzieki za odpowiedz. Napisz prosze jednak co potrzebowalbym zeby dalo sie wlozyc ten hebel od S-ki, chodzi mi o przod i tyl. Jak wtedy wygladalaby sprawa kol 16" (ori) ?

Z przodu musisz zmienić zwrotnicę, wahacz dolny i półoś, czujnik ABS w zależności od rocznika. Z tyłu w ośce nic nie zrobisz. 16" ori podejdą od ET 43 w górę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, nareszcie trafiłem interesujący mnie temat.

Mam podobny dylemat czy tarcze, jarzma i zaciski od S4 B5 (321 przód i 265 tył) podejdą do mojego Avanta na zasadzie P&P? czy będę mógł jeździć na 16" czy już niestety trzeba będzie wymienić na 17"

Nie wiem czy dasz rade zamontować z tyłu 265mm jak nie masz quattro :przebiegly:

nie da rady :wink4: takie heble tylko i wyłącznie do quattro wchodzą

Dziękuję za wyczerpującą odpowiedz.

Wychodzi więc na to że włożenie jarzm i tarcz 312 na przód będzie najmniej problematyczne. Mam rację? Aha, czy zaciski zostaną stare czy też trzeba przełożyć odpowiednie??

dokładnie ja tak zrobiłem u siebie

lepiej pieniądze z "prawie " całego zawieszenia z eski zainwestować w dobrą tarczę i b.dobry klocek ,a będziesz zadowolony :good: z wyboru

EDIT:

co do pierwszego cytatu to średnica tarczy jest 256 :wink4:

polecam mocniejszy tył :good: oczywiście po wcześniejszej wymianie przodu na coś mocniejszego od serii (która nie radzi sobie z tym autkiem)

samochód nie nurkuje tak przy hamowaniu ogólnie lepiej się go teraz zwalnia :decayed::wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...