Jump to content
IGNORED

[ALL B5] Przekładka hamulców z A8 D2? Pytania


Lulek

Recommended Posts

Czy robił ktoś kiedykolwiek taka podmiane na heble z A8? Czy jakbym zmienił zwrotnice, półosie i wahacz dolny To czy wszystko by grało? tam chyba są 321mm tarcze więc dużo lepiej by hamowało :kox:

Link to comment
Share on other sites

przeciez juz Ci pisałem co i jak :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash:

z tym że zapomniałęm Ci napisac że może jeden problem

w A8 tarcza ma 323mm i nie ma tarczy o wysokości 46.5mm i o takiej średnicy

musisz szukac od S4 B5 albo jednotłoczkowy zacisk pod tarcze 320mm

Link to comment
Share on other sites

przeciez juz Ci pisałem co i jak :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash:

z tym że zapomniałęm Ci napisac że może jeden problem

w A8 tarcza ma 323mm i nie ma tarczy o wysokości 46.5mm i o takiej średnicy

musisz szukac od S4 B5 albo jednotłoczkowy zacisk pod tarcze 320mm

Tłumaczyłeś mi o B6 a nie od A8 więc bez takich zbędnych komentów :hi:

Link to comment
Share on other sites

Witam, nareszcie trafiłem interesujący mnie temat.

Mam podobny dylemat czy tarcze, jarzma i zaciski od S4 B5 (321 przód i 265 tył) podejdą do mojego Avanta na zasadzie P&P? czy będę mógł jeździć na 16" czy już niestety trzeba będzie wymienić na 17"

Nie wiem czy dasz rade zamontować z tyłu 265mm jak nie masz quattro :przebiegly:
Link to comment
Share on other sites

Witam, nareszcie trafiłem interesujący mnie temat.

Mam podobny dylemat czy tarcze, jarzma i zaciski od S4 B5 (321 przód i 265 tył) podejdą do mojego Avanta na zasadzie P&P? czy będę mógł jeździć na 16" czy już niestety trzeba będzie wymienić na 17"

nie[br]Dopisany: 08 Styczeń 2012, 16:38_________________________________________________

przeciez juz Ci pisałem co i jak :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash:

z tym że zapomniałęm Ci napisac że może jeden problem

w A8 tarcza ma 323mm i nie ma tarczy o wysokości 46.5mm i o takiej średnicy

musisz szukac od S4 B5 albo jednotłoczkowy zacisk pod tarcze 320mm

Tłumaczyłeś mi o B6 a nie od A8 więc bez takich zbędnych komentów :hi:

tutaj nie ma znaczenia czy A6 czy A8, zasada jest taka sama

Link to comment
Share on other sites

Witam, nareszcie trafiłem interesujący mnie temat.

Mam podobny dylemat czy tarcze, jarzma i zaciski od S4 B5 (321 przód i 265 tył) podejdą do mojego Avanta na zasadzie P&P? czy będę mógł jeździć na 16" czy już niestety trzeba będzie wymienić na 17"

nie[br]Dopisany: 08 Styczeń 2012, 16:38_________________________________________________

przeciez juz Ci pisałem co i jak :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash:

z tym że zapomniałęm Ci napisac że może jeden problem

w A8 tarcza ma 323mm i nie ma tarczy o wysokości 46.5mm i o takiej średnicy

musisz szukac od S4 B5 albo jednotłoczkowy zacisk pod tarcze 320mm

Tłumaczyłeś mi o B6 a nie od A8 więc bez takich zbędnych komentów :hi:

tutaj nie ma znaczenia czy A6 czy A8, zasada jest taka sama

i o taką konkretną odpowiedź mi chodziło :good:

Czyli musze mieć kompletną zwrotnice z A8 z tarcza, piasta itp i dolnym wahaczem przednim no i półosiami? I wtedy będzie git?

Link to comment
Share on other sites

lepiej żeby było to z S4 B5 albo zwrotnica alu z B6

Link to comment
Share on other sites

do pierwszego

tym samym drugie traci sens

Link to comment
Share on other sites

ori felga z B5 nie podejdzie do tego zacisku

o tyle zapomnij nie masz Q

Link to comment
Share on other sites

Ok, dzieki za odpowiedz. Napisz prosze jednak co potrzebowalbym zeby dalo sie wlozyc ten hebel od S-ki, chodzi mi o przod i tyl. Jak wtedy wygladalaby sprawa kol 16" (ori) ?

Z przodu musisz zmienić zwrotnicę, wahacz dolny i półoś, czujnik ABS w zależności od rocznika. Z tyłu w ośce nic nie zrobisz. 16" ori podejdą od ET 43 w górę.

Link to comment
Share on other sites

zaciski te same tylko jarzma potrzebujesz

Link to comment
Share on other sites

Witam, nareszcie trafiłem interesujący mnie temat.

Mam podobny dylemat czy tarcze, jarzma i zaciski od S4 B5 (321 przód i 265 tył) podejdą do mojego Avanta na zasadzie P&P? czy będę mógł jeździć na 16" czy już niestety trzeba będzie wymienić na 17"

Nie wiem czy dasz rade zamontować z tyłu 265mm jak nie masz quattro :przebiegly:

nie da rady :wink4: takie heble tylko i wyłącznie do quattro wchodzą

Dziękuję za wyczerpującą odpowiedz.

Wychodzi więc na to że włożenie jarzm i tarcz 312 na przód będzie najmniej problematyczne. Mam rację? Aha, czy zaciski zostaną stare czy też trzeba przełożyć odpowiednie??

dokładnie ja tak zrobiłem u siebie

lepiej pieniądze z "prawie " całego zawieszenia z eski zainwestować w dobrą tarczę i b.dobry klocek ,a będziesz zadowolony :good: z wyboru

EDIT:

co do pierwszego cytatu to średnica tarczy jest 256 :wink4:

polecam mocniejszy tył :good: oczywiście po wcześniejszej wymianie przodu na coś mocniejszego od serii (która nie radzi sobie z tym autkiem)

samochód nie nurkuje tak przy hamowaniu ogólnie lepiej się go teraz zwalnia :decayed::wink4:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...