olovski 2 Opublikowano 9 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2012 siemka Panowie mam pytanie odnosnie wartosci dawek pompek w grupie 013 jest zakres od -2.8 do +2.8 na pierwszym cylindrze mam -3.01 a na drugim +2.94 wiem ze sa do wymiany pytanie co oznacza wartosc graniczna na - a co na + - za malo paliwa + leje czy jakas inna opcji dzieki za wszelkie info Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DragonGTI 0 Opublikowano 9 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2012 jeśli jest "-" to być może leje wtrysk - ECU "odbiera" troche paliwa zeby wyrownac z innnymi, stąd tez na innym +2,94 bo na wszystkich cyl musi być po równo w celu unikniecia telepania silnika... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olovski 2 Opublikowano 9 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2012 jeśli jest "-" to być może leje wtrysk - ECU "odbiera" troche paliwa zeby wyrownac z innnymi, stąd tez na innym +2,94 bo na wszystkich cyl musi być po równo w celu unikniecia telepania silnika... wiec nie koniecznie mogly pasc 2 rownie dobrze mogl pasc na 1 cyl. i przerzuca na 2 heh albo padl 2 i rzuca na 1 chyba pojda oba do wymiany i sprawdze logi dzieki za info Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
letallec 2 Opublikowano 9 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2012 Jak już chcesz tak testować to spróbuj je jeszcze zamienić miejscami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 9 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2012 Zanim zrobisz cokolwiek. Nagrzej fure do temp 90*, zalogtuj 001,004,007,013,018 i 023 - wszystkie statyczne i pokaz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 9 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2012 to co na plus powyzej 1.00 moze oznaczac uszkodzenie PD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 9 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2012 moze ale nie musi .. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
midqard 0 Opublikowano 10 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2012 to co na plus powyzej 1.00 moze oznaczac uszkodzenie PD wyjasnij prosze ...a jak sie to ma do zmiany kata synchronizacji? Zwiekszanie na "minus" powodowało ze wartosci w gr 13 wahaly sie u mnie od 0,45 do 0,87 Przy ustawionym kacie na -0,6 wartosci w gr 13 wahają sie od 0,24 do 0,45 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 10 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2012 Normalne... zapłon sie zmienia minimalnie to i ECU inaczej reaguje podczas stabilizacji biegu jałowego... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
midqard 0 Opublikowano 10 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2012 Normalne... zapłon sie zmienia minimalnie to i ECU inaczej reaguje podczas stabilizacji biegu jałowego... ok. A czemu jesli wskazania w gr 13 sa powyzej 1 to oznacza uszkodzona pompkę - norma do 2,8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janjazda 0 Opublikowano 10 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2012 Normalne... zapłon sie zmienia minimalnie to i ECU inaczej reaguje podczas stabilizacji biegu jałowego... ok. A czemu jesli wskazania w gr 13 sa powyzej 1 to oznacza uszkodzona pompkę - norma do 2,8 przecież kolega Przemik napisał: może ale nie musi oznaczać to uszkodzonej pompki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się