enjoypoznan 0 Opublikowano 10 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2012 Witam! Chciałem Was zapytać jak powinno się sprawdzać kompresje tzn. czy na zimnym czy na ciepłym silniku? Co z próbą olejową? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommy Gun 5 Opublikowano 10 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2012 Podobno na zimnym, na ciepłym silnik doszczelnia się olejem i temperaturą. Choć myślę że jak będzie bardzo uciekać to pokaże i na ciepłym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enjoypoznan 0 Opublikowano 10 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2012 Też mi się wydawało że obiektywniej jest na zimnym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grabson765 0 Opublikowano 10 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2012 na zimnym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pastaldo 4 Opublikowano 10 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2012 Robi sie na zimnym najlepiej jak po nocy jak olej ścieknie do miski. Od fachmana sie dowiedziałem że robi sie na zimnym a póxniej się zalewa cylinder niewielka ilościa oleju i mierzy ponownie. Wtedy widac różnicę i można oszacowac czy na któryms cylindrze jest większe odchylenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enjoypoznan 0 Opublikowano 10 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2012 Dzięki za info. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się