michuthebest 0 Posted January 11, 2012 Share Posted January 11, 2012 Witam (Audi a4 b5 1995r 1.9 tdi 1Z) mój problem polega na tym ze chce sie połaczyć z vag-com kupilem kabel kkl na usb podlaczylem do auta skanuje mi fejsa wszystko ok lacze sie z abs jest ok lacze sie z airbag jest ok chce sie polaczyc z engine bo chce sprawdzic kat wtrysku i d*pa nic echo..... podlaczylem linie K pod pin numer 7 w ecu czyli bezposrednio - i + wzielem z zlacza diagnostycznego i laczy sie z engine lecz tylko na 3 sekundy czyta wersje ecu i jaki silnik i zrywa polaczenie... glowie sie z tym juz 3 dni nie mam pomysłów co dalej. Prosił bym i pomoc i czy potrzebna jest linia K ? ja w moim zlaczy diagnostycznym mam tylko 3 kabelki czerwono czarny to napewno + masa brazowy i zielony K- line . Dziekuje za pomoc z góry:)[br]Dopisany: 11 Styczeń 2012, 00:50_________________________________________________Nikt nie pomoze? Link to comment Share on other sites More sharing options...
DragonGTI 0 Posted January 11, 2012 Share Posted January 11, 2012 Jaką masz prędkośc portu ustawioną? zmieniałeś coś w VAgu jakies ustawienia? Chociaz jesli łaczy wszystko procz sterownika silnika to wiesz co to znaczy... Link to comment Share on other sites More sharing options...
michuthebest 0 Posted January 12, 2012 Author Share Posted January 12, 2012 No w vagu zmienialem ustawienia na baud rate 9600 i 240 nic nie pomoglo, predkosc latency 7 i 1 probowalem i tylko z abs i poduchami sie laczy, dzisiaj bylem u diagnosty ktory tez nic nie zdzialal, czyzby komputer sie zesral?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
przemik 2 Posted January 12, 2012 Share Posted January 12, 2012 A probowales sie podlaczyc do innego auta ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukjar7 0 Posted January 12, 2012 Share Posted January 12, 2012 jest emulator immo ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
michuthebest 0 Posted January 12, 2012 Author Share Posted January 12, 2012 probowalem z golfem iii na moim kablu i bez problemu dzisiaj odpilem kompa i rozkrecilem miejac nadzieje ze znajde zimny lut albo cos spalonego niestety nie komp nigdy nie otwierany w srodku pachnie nowoscia. a co to jest emulator immo?? jesli chodzi o imobilajzer to nie mam mam zwykly kluczyk z bateria w srodku to podswietania. nie wiem co robic kupoac nowego kompa czy co?[br]Dopisany: 12 Styczeń 2012, 23:01_________________________________________________doczytalem co to jest emulator immo i nic mi o tym nie wiadomo imobilajera w ogole nie mam chyba. Link to comment Share on other sites More sharing options...
przemik 2 Posted January 13, 2012 Share Posted January 13, 2012 Probowałes sie podlaczcyc innym zestawem do Twojego samochodu ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
michuthebest 0 Posted January 13, 2012 Author Share Posted January 13, 2012 tak probowalem zadnych pomyslnych testow imobilajzer mam w aucie podpiety ale chyba nie dziala bo zaden zolty kluczyk mi sie nie swieci... probowalem sie podlaczyc z sterownikiem silnika odlaczajac licznik i immobilajzer zadnych rezultatow co moge jeszcze zrobic??[br]Dopisany: 13 Styczeń 2012, 12:44_________________________________________________jak sprawdzic czy immo dziala?? dzisiaj go wyjelem otworzylem w srodku jakas malaplytka z calakami nie ma nigdzie spalonej albo cos... podlaczylem spowrotem i pojechalem do pracy. Czy immo moze byc powodem nie laczenia sie z engine z vag-com/?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
wojtek26 2 Posted January 13, 2012 Share Posted January 13, 2012 wejdz w immo i zobazc czy sie połaczy, dignostyka silnika idzie przez immo i jeżeli tam bedzie cos namieszane to moze zrywac połaczenie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
michuthebest 0 Posted January 13, 2012 Author Share Posted January 13, 2012 no wlasnie mam emulator immo i teraz pytanie jak tam zmieniccos zeby bylo dobrze?? gadalem z elektromechanikiem i przez telefon mi powiedzial ze mam jakies dwa kabelki zmienic i zmostkowac je i bedzie hulac? Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukjar7 0 Posted January 13, 2012 Share Posted January 13, 2012 w rzeczywistosci nie jest tak pieknie jak powiedzial Ci gosc:) przy kostce od immo masz podpiete 3 kable razem, linie W, linie K i sygn z emulatora trzeba zrobic przerwanie na wlaczniku sygn z emulatora od reszty, wtedy sie polaczy Link to comment Share on other sites More sharing options...
michuthebest 0 Posted January 14, 2012 Author Share Posted January 14, 2012 no zgadza sie mam w tej puszce mala plytke i podpiete trzy kabelki do niej i jak kolega by mogl wyjasnic po kolei jak zrobic ta przerwe i na ktorej sciezce na plytcenajlepiej zaznaczyc na zdjeciu a , zdjecie zalaczone nizej. Dziekuje za wszelaką pomoc:) [br]Dopisany: 14 Styczeń 2012, 08:42_________________________________________________i z tego co widze na plytce mam tam + linie k i ten trzeci to chyba minus nie ma sygnalu...... tak mi sie wydaje albo jestem w bledzie.[br]Dopisany: 14 Styczeń 2012, 08:48_________________________________________________a wiec tak mam podpiete w kostce pin 9 to linia W pin 11 to gnd i 12 to chyba IGN sygnal emulatora nie mam nic w piete w 10 pin a tam powinna byc linia K. Dobrze mysle?[br]Dopisany: 14 Styczeń 2012, 09:06_________________________________________________ Lecz jesli patrzac na plytke tam pisze k-line i ten kabelek byl przylutowany w 9 pin a nie w 10 tak jak powinno byc... przelutowalem go na pin 10 [br]Dopisany: 14 Styczeń 2012, 09:10_________________________________________________po przelutowaniu auto odpala i gasnie wiec spowrotem przelutowalem na pin numer 9, wiec teraz pytanie skoro na plytce pisze k-line i to idze do pinu 9 gdzie jest linia W to o co chodzi? prosze o odpowiedz, pozdro.[br]Dopisany: 14 Styczeń 2012, 09:18_________________________________________________Dobra sam doszlem wystarczylo odciac linie sygnalowa i sie laczy i zrobilem sobie przelacznik ktory wlacza linie sygnalowa i wylacza. pozdr.[br]Dopisany: 14 Styczeń 2012, 12:26_________________________________________________No niestety do konca nie jest jak trzeba raz sie udalo mi polaczyc ze sterownikiem samochodu lecz po chwili sie rozlaczylo... co moze byc tego skutkiem??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukjar7 0 Posted January 14, 2012 Share Posted January 14, 2012 Linia K i W maja byc zmostkowane, i pod wylacznik do nich idzie sygn z emulatora, wylaczasz przelacznik na stacyjce nie przekreconej, wlaczasz stacyjke i musi sie laczyc vag Link to comment Share on other sites More sharing options...
michuthebest 0 Posted January 14, 2012 Author Share Posted January 14, 2012 aj a to zrobilem tak odcielem + i - z emulatora podlaczylem to pod przelacznik ktory wlacza zasialnie i wylacza i dziala. dopiero odciecie + i - dopiero ruszyl vag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukjar7 0 Posted January 14, 2012 Share Posted January 14, 2012 ale hula juz diagnoza ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
michuthebest 0 Posted January 15, 2012 Author Share Posted January 15, 2012 tak... jezeli odlacze + i - z emo emulatora to normalnie bez problemu dziala all,,, jak wlacze to nie dziala:) ale mam taki przycisk ktory wlacza to i wylacza pod kierownica w niewidocznym miejscu i jest igielka:) sprawdzalem kat wtrysku skacze mi 54 ,53 , 52 chyba w normie co? Temat zamykam:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukjar7 0 Posted January 15, 2012 Share Posted January 15, 2012 w normie Link to comment Share on other sites More sharing options...
michuthebest 0 Posted January 15, 2012 Author Share Posted January 15, 2012 TAK Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now