Marecki1488 Opublikowano 24 Czerwca 2012 Opublikowano 24 Czerwca 2012 Witam . Mam podobny przypadek brak mocy i szarpie po rozgrzaniu , sprawdzilem kompem i pokazalo czujnik G28, tylko gdzie ten czujnik sie znajduje?
bassxclub Opublikowano 1 Lipca 2012 Autor Opublikowano 1 Lipca 2012 Jak ja miałem takie objawy to się okazało, że był to czujnik położenia wału korbowego. Po rozgrzaniu auto wchodzi w tryb awaryjny i objawem jest brak mocy (max jechałem 100km/h), gaszenie silnika i problemy z odpalaniem przy temp. 90 st.C ;-) U mnie znajduje się on w dolnej prawej stronie silnika - po jego wymianie problem zniknął - VAG nie wykazał nic. A wymieniłem też czujnik temp - ale to był zły strzał - chociaż sprawdzałem Ohmikami i niby był zły. Po wymianie czujnika położenia wału auto zaczęło chodzić jak nowe.
loniusz83 Opublikowano 28 Lipca 2012 Opublikowano 28 Lipca 2012 Witam. Ja też właśnie bujam się z tym samym problemem (po rozgrzaniu robi się mułowaty, czasem szaleją obroty, potrafi zgasnąć i trzeba trochę pokręcić żeby odpalił). Więc mam pytanie gdzie dokładnie znajduje się ten czujnik, jak on jest mocowany, czy dam radę go sam wymienić, i ile takie ustrojstwo kosztuje?
Marecki1488 Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Witam. Wymienilem czujnik G28 i nadal nie mam takiej mocy jak powinna byc, na kompie nic nie pokazalo. Macie jeszcze jakies propozycje co do rozwiazania tego problemu??
rafal1985 Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Witam. Od jakiegoś czasu zdarza mi się jadąc samochodem że silnik na parę sek. zaczyna się dławić, drgać, brakuje mu mocy po czym wszystko ustaje i zaczyna pracować normalnie. Czasem przy odpalaniu muszę wcisnąć pedał gazu żeby odpalił. Starałem się zawsze go podłączać pod komputer po takich drganiach ale tylko raz wyskoczył taki błąd "16705 Czujnik obrotów silnika - zakres/możliwości brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY " Zastanawiam się właśnie czy to może być wadliwy czujnik położenia wału. Wczoraj zmierzyłem go miernikiem to pokazywał 600 Ohm . W książce "Sam naprawiam Audi A4" jest napisane że rezystancja powinna wynosić od 480 do 1 Ohm. Co o tym myślicie?? Czy tu tkwi problem ?? Pozdrawiam
Marecki1488 Opublikowano 13 Września 2012 Opublikowano 13 Września 2012 Witam. Dalej mam problem z brakiem mocy w moim aucie, wymieniłem juz czujnik położenia walu korbowego, świece i przewody wysokiego napiecia, odkrecilem nawet przepustnice do czyszczenia, oczywiście wykonałem później adaptacje, ale to nic nie dało.Dodam jeszcze, że autko faluje na wolnych obrotach tak jak by nie paliło na wszystkie cylindry.I co tu może jeszcze wywoływac takie objawy???
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się