43browarek Opublikowano 12 Stycznia 2012 Opublikowano 12 Stycznia 2012 Witam, mam następujący problem. Po odpaleniu silnika i wrzuceniu jakiegokolwiek biegu nie mogę ruszyć z miejsca. Nawet po dodaniu gazu. Posiadam skrzynię automatyczną MULTITRONIC z silnikiem 2.5 TDI 163 KM z 2003r. Na wyświetlaczu wszystkie biegi podświetliły się na czerwono. Pomóżcie.
greg1 Opublikowano 12 Stycznia 2012 Opublikowano 12 Stycznia 2012 skrzynia w trybie awaryjnym,zrob logi zobaczymy jakie bledy wywalilo
43browarek Opublikowano 12 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 12 Stycznia 2012 jedyne z błędów co wyskoczyło to tylko że coś z dociskiem sprzęgła
43browarek Opublikowano 13 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2012 numerów błędów nie pamiętam już bo samochód stoi u mechanika. Ale dziś z nim rozmawiałem i mi powiedział że prawdopodobnie może być walnięty sterownik. Komputer widzi też że wałki skrzyni się nie obracają.
43browarek Opublikowano 13 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2012 nie mam pojęcia czekam na info od mechanika. Dwumas raczej bym wykluczył wymieniałem dwa lata temu, co prawda na używany, ale jak padł mi dwumas to był taki dziwny dźwięk
Bart-S Opublikowano 13 Stycznia 2012 Opublikowano 13 Stycznia 2012 Skoro wywaliło tryb awaryjny - to raczej coś w skrzyni (dwumas nie jest elektrycznie diagnozowalny ). Jeśli chodzi o ciśnienie sprzęgła to nie chcę Cię martwić ale być może odzywa się hydraulika. Numer błędu pozwolił by na dokładniejszą diagnozę ale już pozamiatane. Daj znać po wszystkim ile kosztowała naprawa i jaki okres gwarancji.
uris Opublikowano 14 Stycznia 2012 Opublikowano 14 Stycznia 2012 Witam, mam następujący problem. Po odpaleniu silnika i wrzuceniu jakiegokolwiek biegu nie mogę ruszyć z miejsca. Nawet po dodaniu gazu. Posiadam skrzynię automatyczną MULTITRONIC z silnikiem 2.5 TDI 163 KM z 2003r. Na wyświetlaczu wszystkie biegi podświetliły się na czerwono. Pomóżcie. Chyba jeszcze się nie zorientowałeś że Multitronika nie daje się do naprawy " Panu Heniowi " jak jeszcze nic nie rozbierał to radze ci zabierać auto i poszukać jakiegoś kompetentnego mechanika od Multitronika .
43browarek Opublikowano 19 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2012 Witam, mam następujący problem. Po odpaleniu silnika i wrzuceniu jakiegokolwiek biegu nie mogę ruszyć z miejsca. Nawet po dodaniu gazu. Posiadam skrzynię automatyczną MULTITRONIC z silnikiem 2.5 TDI 163 KM z 2003r. Na wyświetlaczu wszystkie biegi podświetliły się na czerwono. Pomóżcie. Chyba jeszcze się nie zorientowałeś że Multitronika nie daje się do naprawy " Panu Heniowi " jak jeszcze nic nie rozbierał to radze ci zabierać auto i poszukać jakiegoś kompetentnego mechanika od Multitronika . Nie no spoko nie jest to zwykły mechanik. Jest to mechanik który już zajmował się takimi rzeczami i posiada różnego rodzaje szkolenia i certyfikaty w tej dziedzinie. [br]Dopisany: 14 Styczeń 2012, 11:25_________________________________________________ Skoro wywaliło tryb awaryjny - to raczej coś w skrzyni (dwumas nie jest elektrycznie diagnozowalny ). Jeśli chodzi o ciśnienie sprzęgła to nie chcę Cię martwić ale być może odzywa się hydraulika. Numer błędu pozwolił by na dokładniejszą diagnozę ale już pozamiatane. Daj znać po wszystkim ile kosztowała naprawa i jaki okres gwarancji. Witam, miałem już transportować samochód do Bartka, ale mój mechanik jeszcze trochę podłubał przy skrzyni i się okazało, że problem tkwił w opiłkach aluminium przy jakimś sterowniku (nie był to sterownik skrzyni biegów) i gdzie nie gdzie nie było przejścia na stykach. To był cały problem z tą skrzynią. teraz jest już wszystko w porządku Zastanawia mnie tylko skąd mogły się wziąć tam opiłki aluminium.
Bart-S Opublikowano 20 Stycznia 2012 Opublikowano 20 Stycznia 2012 Witam, miałem już transportować samochód do Bartka, ale mój mechanik jeszcze trochę podłubał przy skrzyni i się okazało, że problem tkwił w opiłkach aluminium przy jakimś sterowniku (nie był to sterownik skrzyni biegów) i gdzie nie gdzie nie było przejścia na stykach. To był cały problem z tą skrzynią. teraz jest już wszystko w porządku Zastanawia mnie tylko skąd mogły się wziąć tam opiłki aluminium. Twój mechanik chciał dobierać się do sterownika elektrycznego (przez telefon tłumaczyłem, że w Waszym przypadku ta część akurat jest sprawna). Chodziło zatem o sterownik hydrauliczny czyli diagnozę postawiłem prawidłową Najważniejsze, że już działa - pochwal się kosztami... Opiłki biorą się z elementów skrzyni - sprzęgło, łańcuch te części się ścierają. Pilnuj okresowej wymiany ATF i kontroluj fluid za każdym razem gdy go zlewasz.
43browarek Opublikowano 20 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2012 Witam, miałem już transportować samochód do Bartka, ale mój mechanik jeszcze trochę podłubał przy skrzyni i się okazało, że problem tkwił w opiłkach aluminium przy jakimś sterowniku (nie był to sterownik skrzyni biegów) i gdzie nie gdzie nie było przejścia na stykach. To był cały problem z tą skrzynią. teraz jest już wszystko w porządku Zastanawia mnie tylko skąd mogły się wziąć tam opiłki aluminium. Twój mechanik chciał dobierać się do sterownika elektrycznego (przez telefon tłumaczyłem, że w Waszym przypadku ta część akurat jest sprawna). Chodziło zatem o sterownik hydrauliczny czyli diagnozę postawiłem prawidłową Najważniejsze, że już działa - pochwal się kosztami... Opiłki biorą się z elementów skrzyni - sprzęgło, łańcuch te części się ścierają. Pilnuj okresowej wymiany ATF i kontroluj fluid za każdym razem gdy go zlewasz. Zapłacić zapłaciłem dość słono (chyba), bo 900 zł
czaki22 Opublikowano 21 Stycznia 2012 Opublikowano 21 Stycznia 2012 900zł kolego miałes farta niesamowitego, jakiekolwiek naprawy zaczynają sie juz na dzien dzisiejszy od 5 tys zł minimum
43browarek Opublikowano 21 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2012 Naprawdę cieszę się i mogę mówić o wielkim szczęściu Nie wiadomo co jeszcze może się w niej rozwalić.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się