43browarek 0 Posted January 12, 2012 Share Posted January 12, 2012 Witam, mam następujący problem. Po odpaleniu silnika i wrzuceniu jakiegokolwiek biegu nie mogę ruszyć z miejsca. Nawet po dodaniu gazu. Posiadam skrzynię automatyczną MULTITRONIC z silnikiem 2.5 TDI 163 KM z 2003r. Na wyświetlaczu wszystkie biegi podświetliły się na czerwono. Pomóżcie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
greg1 1 Posted January 12, 2012 Share Posted January 12, 2012 skrzynia w trybie awaryjnym,zrob logi zobaczymy jakie bledy wywalilo Link to comment Share on other sites More sharing options...
43browarek 0 Posted January 12, 2012 Author Share Posted January 12, 2012 jedyne z błędów co wyskoczyło to tylko że coś z dociskiem sprzęgła Link to comment Share on other sites More sharing options...
greg1 1 Posted January 12, 2012 Share Posted January 12, 2012 podaj nr Link to comment Share on other sites More sharing options...
43browarek 0 Posted January 13, 2012 Author Share Posted January 13, 2012 numerów błędów nie pamiętam już bo samochód stoi u mechanika. Ale dziś z nim rozmawiałem i mi powiedział że prawdopodobnie może być walnięty sterownik. Komputer widzi też że wałki skrzyni się nie obracają. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hukałowicz 0 Posted January 13, 2012 Share Posted January 13, 2012 A może dwumas się ukręcił? Link to comment Share on other sites More sharing options...
43browarek 0 Posted January 13, 2012 Author Share Posted January 13, 2012 nie mam pojęcia czekam na info od mechanika. Dwumas raczej bym wykluczył wymieniałem dwa lata temu, co prawda na używany, ale jak padł mi dwumas to był taki dziwny dźwięk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bart-S 74 Posted January 13, 2012 Share Posted January 13, 2012 Skoro wywaliło tryb awaryjny - to raczej coś w skrzyni (dwumas nie jest elektrycznie diagnozowalny ). Jeśli chodzi o ciśnienie sprzęgła to nie chcę Cię martwić ale być może odzywa się hydraulika. Numer błędu pozwolił by na dokładniejszą diagnozę ale już pozamiatane. Daj znać po wszystkim ile kosztowała naprawa i jaki okres gwarancji. Link to comment Share on other sites More sharing options...
uris 0 Posted January 14, 2012 Share Posted January 14, 2012 Witam, mam następujący problem. Po odpaleniu silnika i wrzuceniu jakiegokolwiek biegu nie mogę ruszyć z miejsca. Nawet po dodaniu gazu. Posiadam skrzynię automatyczną MULTITRONIC z silnikiem 2.5 TDI 163 KM z 2003r. Na wyświetlaczu wszystkie biegi podświetliły się na czerwono. Pomóżcie. Chyba jeszcze się nie zorientowałeś że Multitronika nie daje się do naprawy " Panu Heniowi " jak jeszcze nic nie rozbierał to radze ci zabierać auto i poszukać jakiegoś kompetentnego mechanika od Multitronika . Link to comment Share on other sites More sharing options...
43browarek 0 Posted January 19, 2012 Author Share Posted January 19, 2012 Witam, mam następujący problem. Po odpaleniu silnika i wrzuceniu jakiegokolwiek biegu nie mogę ruszyć z miejsca. Nawet po dodaniu gazu. Posiadam skrzynię automatyczną MULTITRONIC z silnikiem 2.5 TDI 163 KM z 2003r. Na wyświetlaczu wszystkie biegi podświetliły się na czerwono. Pomóżcie. Chyba jeszcze się nie zorientowałeś że Multitronika nie daje się do naprawy " Panu Heniowi " jak jeszcze nic nie rozbierał to radze ci zabierać auto i poszukać jakiegoś kompetentnego mechanika od Multitronika . Nie no spoko nie jest to zwykły mechanik. Jest to mechanik który już zajmował się takimi rzeczami i posiada różnego rodzaje szkolenia i certyfikaty w tej dziedzinie. [br]Dopisany: 14 Styczeń 2012, 11:25_________________________________________________ Skoro wywaliło tryb awaryjny - to raczej coś w skrzyni (dwumas nie jest elektrycznie diagnozowalny ). Jeśli chodzi o ciśnienie sprzęgła to nie chcę Cię martwić ale być może odzywa się hydraulika. Numer błędu pozwolił by na dokładniejszą diagnozę ale już pozamiatane. Daj znać po wszystkim ile kosztowała naprawa i jaki okres gwarancji. Witam, miałem już transportować samochód do Bartka, ale mój mechanik jeszcze trochę podłubał przy skrzyni i się okazało, że problem tkwił w opiłkach aluminium przy jakimś sterowniku (nie był to sterownik skrzyni biegów) i gdzie nie gdzie nie było przejścia na stykach. To był cały problem z tą skrzynią. teraz jest już wszystko w porządku Zastanawia mnie tylko skąd mogły się wziąć tam opiłki aluminium. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bart-S 74 Posted January 20, 2012 Share Posted January 20, 2012 Witam, miałem już transportować samochód do Bartka, ale mój mechanik jeszcze trochę podłubał przy skrzyni i się okazało, że problem tkwił w opiłkach aluminium przy jakimś sterowniku (nie był to sterownik skrzyni biegów) i gdzie nie gdzie nie było przejścia na stykach. To był cały problem z tą skrzynią. teraz jest już wszystko w porządku Zastanawia mnie tylko skąd mogły się wziąć tam opiłki aluminium. Twój mechanik chciał dobierać się do sterownika elektrycznego (przez telefon tłumaczyłem, że w Waszym przypadku ta część akurat jest sprawna). Chodziło zatem o sterownik hydrauliczny czyli diagnozę postawiłem prawidłową Najważniejsze, że już działa - pochwal się kosztami... Opiłki biorą się z elementów skrzyni - sprzęgło, łańcuch te części się ścierają. Pilnuj okresowej wymiany ATF i kontroluj fluid za każdym razem gdy go zlewasz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
43browarek 0 Posted January 20, 2012 Author Share Posted January 20, 2012 Witam, miałem już transportować samochód do Bartka, ale mój mechanik jeszcze trochę podłubał przy skrzyni i się okazało, że problem tkwił w opiłkach aluminium przy jakimś sterowniku (nie był to sterownik skrzyni biegów) i gdzie nie gdzie nie było przejścia na stykach. To był cały problem z tą skrzynią. teraz jest już wszystko w porządku Zastanawia mnie tylko skąd mogły się wziąć tam opiłki aluminium. Twój mechanik chciał dobierać się do sterownika elektrycznego (przez telefon tłumaczyłem, że w Waszym przypadku ta część akurat jest sprawna). Chodziło zatem o sterownik hydrauliczny czyli diagnozę postawiłem prawidłową Najważniejsze, że już działa - pochwal się kosztami... Opiłki biorą się z elementów skrzyni - sprzęgło, łańcuch te części się ścierają. Pilnuj okresowej wymiany ATF i kontroluj fluid za każdym razem gdy go zlewasz. Zapłacić zapłaciłem dość słono (chyba), bo 900 zł Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bart-S 74 Posted January 20, 2012 Share Posted January 20, 2012 Wyciągał całą skrzynię? Link to comment Share on other sites More sharing options...
43browarek 0 Posted January 20, 2012 Author Share Posted January 20, 2012 Raczej Nie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bart-S 74 Posted January 21, 2012 Share Posted January 21, 2012 Nie jest tak źle Link to comment Share on other sites More sharing options...
czaki22 8 Posted January 21, 2012 Share Posted January 21, 2012 900zł kolego miałes farta niesamowitego, jakiekolwiek naprawy zaczynają sie juz na dzien dzisiejszy od 5 tys zł minimum Link to comment Share on other sites More sharing options...
43browarek 0 Posted January 21, 2012 Author Share Posted January 21, 2012 Naprawdę cieszę się i mogę mówić o wielkim szczęściu Nie wiadomo co jeszcze może się w niej rozwalić. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now