Jump to content
IGNORED

[B6 BFC] Problem z automatem


43browarek

Recommended Posts

Witam, mam następujący problem. Po odpaleniu silnika i wrzuceniu jakiegokolwiek biegu nie mogę ruszyć z miejsca. Nawet po dodaniu gazu. Posiadam skrzynię automatyczną MULTITRONIC z silnikiem 2.5 TDI 163 KM z 2003r. Na wyświetlaczu wszystkie biegi podświetliły się na czerwono. Pomóżcie.

Link to comment
Share on other sites

skrzynia w trybie awaryjnym,zrob logi zobaczymy jakie bledy wywalilo

Link to comment
Share on other sites

jedyne z błędów co wyskoczyło to tylko że coś z dociskiem sprzęgła

Link to comment
Share on other sites

numerów błędów nie pamiętam już bo samochód stoi u mechanika. Ale dziś z nim rozmawiałem i mi powiedział że prawdopodobnie może być walnięty sterownik. Komputer widzi też że wałki skrzyni się nie obracają.

Link to comment
Share on other sites

nie mam pojęcia czekam na info od mechanika. Dwumas raczej bym wykluczył wymieniałem dwa lata temu, co prawda na używany, ale jak padł mi dwumas to był taki dziwny dźwięk

Link to comment
Share on other sites

Skoro wywaliło tryb awaryjny - to raczej coś w skrzyni (dwumas nie jest elektrycznie diagnozowalny ;)). Jeśli chodzi o ciśnienie sprzęgła to nie chcę Cię martwić ale być może odzywa się hydraulika. Numer błędu pozwolił by na dokładniejszą diagnozę ale już pozamiatane.

Daj znać po wszystkim ile kosztowała naprawa i jaki okres gwarancji.

Link to comment
Share on other sites

Witam, mam następujący problem. Po odpaleniu silnika i wrzuceniu jakiegokolwiek biegu nie mogę ruszyć z miejsca. Nawet po dodaniu gazu. Posiadam skrzynię automatyczną MULTITRONIC z silnikiem 2.5 TDI 163 KM z 2003r. Na wyświetlaczu wszystkie biegi podświetliły się na czerwono. Pomóżcie.

Chyba jeszcze się nie zorientowałeś że Multitronika nie daje się do naprawy " Panu Heniowi " jak jeszcze nic nie rozbierał to radze ci zabierać auto i poszukać jakiegoś kompetentnego mechanika od Multitronika .

Link to comment
Share on other sites

Witam, mam następujący problem. Po odpaleniu silnika i wrzuceniu jakiegokolwiek biegu nie mogę ruszyć z miejsca. Nawet po dodaniu gazu. Posiadam skrzynię automatyczną MULTITRONIC z silnikiem 2.5 TDI 163 KM z 2003r. Na wyświetlaczu wszystkie biegi podświetliły się na czerwono. Pomóżcie.

Chyba jeszcze się nie zorientowałeś że Multitronika nie daje się do naprawy " Panu Heniowi " jak jeszcze nic nie rozbierał to radze ci zabierać auto i poszukać jakiegoś kompetentnego mechanika od Multitronika .

Nie no spoko nie jest to zwykły mechanik. Jest to mechanik który już zajmował się takimi rzeczami i posiada różnego rodzaje szkolenia i certyfikaty w tej dziedzinie. :)[br]Dopisany: 14 Styczeń 2012, 11:25_________________________________________________

Skoro wywaliło tryb awaryjny - to raczej coś w skrzyni (dwumas nie jest elektrycznie diagnozowalny ;)). Jeśli chodzi o ciśnienie sprzęgła to nie chcę Cię martwić ale być może odzywa się hydraulika. Numer błędu pozwolił by na dokładniejszą diagnozę ale już pozamiatane.

Daj znać po wszystkim ile kosztowała naprawa i jaki okres gwarancji.

Witam, miałem już transportować samochód do Bartka, ale mój mechanik jeszcze trochę podłubał przy skrzyni i się okazało, że problem tkwił w opiłkach aluminium przy jakimś sterowniku (nie był to sterownik skrzyni biegów) i gdzie nie gdzie nie było przejścia na stykach. To był cały problem z tą skrzynią. teraz jest już wszystko w porządku :) Zastanawia mnie tylko skąd mogły się wziąć tam opiłki aluminium.

Link to comment
Share on other sites

Witam, miałem już transportować samochód do Bartka, ale mój mechanik jeszcze trochę podłubał przy skrzyni i się okazało, że problem tkwił w opiłkach aluminium przy jakimś sterowniku (nie był to sterownik skrzyni biegów) i gdzie nie gdzie nie było przejścia na stykach. To był cały problem z tą skrzynią. teraz jest już wszystko w porządku :) Zastanawia mnie tylko skąd mogły się wziąć tam opiłki aluminium.

Twój mechanik chciał dobierać się do sterownika elektrycznego (przez telefon tłumaczyłem, że w Waszym przypadku ta część akurat jest sprawna). Chodziło zatem o sterownik hydrauliczny czyli diagnozę postawiłem prawidłową :decayed: Najważniejsze, że już działa - pochwal się kosztami...

Opiłki biorą się z elementów skrzyni - sprzęgło, łańcuch te części się ścierają. Pilnuj okresowej wymiany ATF i kontroluj fluid za każdym razem gdy go zlewasz.

Link to comment
Share on other sites

Witam, miałem już transportować samochód do Bartka, ale mój mechanik jeszcze trochę podłubał przy skrzyni i się okazało, że problem tkwił w opiłkach aluminium przy jakimś sterowniku (nie był to sterownik skrzyni biegów) i gdzie nie gdzie nie było przejścia na stykach. To był cały problem z tą skrzynią. teraz jest już wszystko w porządku :) Zastanawia mnie tylko skąd mogły się wziąć tam opiłki aluminium.

Twój mechanik chciał dobierać się do sterownika elektrycznego (przez telefon tłumaczyłem, że w Waszym przypadku ta część akurat jest sprawna). Chodziło zatem o sterownik hydrauliczny czyli diagnozę postawiłem prawidłową :decayed: Najważniejsze, że już działa - pochwal się kosztami...

Opiłki biorą się z elementów skrzyni - sprzęgło, łańcuch te części się ścierają. Pilnuj okresowej wymiany ATF i kontroluj fluid za każdym razem gdy go zlewasz.

Zapłacić zapłaciłem dość słono (chyba), bo 900 zł

Link to comment
Share on other sites

Wyciągał całą skrzynię?

Link to comment
Share on other sites

900zł :) kolego miałes farta niesamowitego, jakiekolwiek naprawy zaczynają sie juz na dzien dzisiejszy od 5 tys zł minimum

Link to comment
Share on other sites

Naprawdę cieszę się i mogę mówić o wielkim szczęściu :) Nie wiadomo co jeszcze może się w niej rozwalić.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...