Saritankian 0 Opublikowano 13 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2012 witam czy wie ktoś może czy w audiczkach A4 z silnikami AFN (96r) z automatyczną skrzynią biegów występowały pompy paliwa 11" czy 10" bardzo prosze o odpowiedz nie moge się doszukać pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pastaldo 4 Opublikowano 13 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2012 witam czy wie ktoś może czy w audiczkach A4 z silnikami AFN (96r) z automatyczną skrzynią biegów występowały pompy paliwa 11" czy 10" bardzo prosze o odpowiedz nie moge się doszukać pozdrawiam chyba tylko w silniku AHH ale niech się mądrzejsi wypowiedzą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 13 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2012 11ka była tylko w AHH(polift 99->) w przypadku A4, rozpoznasz ja po tym że reguluje sie ja na fasolkach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IDUAL 0 Opublikowano 13 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2012 11mm to była w automatach ale w AHL w golfie. Tak jak napisał Kowi87 w A4 tylko w AHH. Tylko nie rozumie tej regulacji na fasolkach musze zajżeć pod maskę . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saritankian 0 Opublikowano 13 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2012 dzięki za odpowiedź pozdrawiam wszystkich Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MASATO 2 Opublikowano 13 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2012 na fasolkach czyli że pompa jest na stałe przykręcona a kółko ma możliwość obrotu na fasolkach, w AFN koło jest na stałe a kąt wtrysku przestawia się obracając całą pompę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pastaldo 4 Opublikowano 13 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2012 a w AVG jaka jest pompa? bo wlasnie cos mi padło bo nie chce odpalić... poza AHH sa 10 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 13 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2012 a w AVG jaka jest pompa? bo wlasnie cos mi padło bo nie chce odpalić... taka sama jak w AFN czy to passat sharan jeden uj :gwizdanie: w 90konnych jest pompa na krótkiej fali Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mech15 2 Opublikowano 14 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2012 czyli w AHH kąt wtrysku ustawia się tak jak kąt synchronizacji w PD?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MASATO 2 Opublikowano 14 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2012 tak, sposób regulacji kąta wtrysku w pompie AHH rozwiązany jest tak samo jak sposób regulacji kąta synchronizacji na wałku rozrządu w silnikach PD. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się