dzik81 0 Opublikowano 13 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2012 Panowie jak ostatnio czyściłem przepustnice, to zauważyłem, że jeden z węży od przepustnicy idzie na dół i z niczym nie jest połączony. W skrzyni od góry jest widoczna dziurka średnicy monety 20groszowej :mysli:wiec ten wąż na sylikon wcisnąłem w tą dziurkę. Czy prawidłowo?czy tak powinno być :mysli:Mam walnietą przepustnice, także czyszczenie nic nie dało(obroty falują dalej), kupiłem inną i czeka mnie wymiana, ale co z tą dziurką?odetkać czy nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalik 2 Opublikowano 13 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2012 Zrób fotę tej dziurki, bo nie wiem o co Ci chodzi? Skrzynia korbowa czy skrzynia biegów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzik81 0 Opublikowano 13 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2012 CHYBA skrzynia biegów bo korbowa to nawet nie wiem co to jest i gdzie jak będe przepustnice po niedzieli wyciagal to zrobie fotki dzięki za zainteresowanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalik 2 Opublikowano 13 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2012 CHYBA skrzynia biegów bo korbowa to nawet nie wiem co to jest i gdzie jak będe przepustnice po niedzieli wyciagal to zrobie fotki dzięki za zainteresowanie To nie mam pojęcia gdzie włożyłeś ten wężyk. Skrzynia biegów manualna z tego co wiem nie ma żadnego odpowietrznika, a już na pewno połączonego z przepustnicą. Przychodzi mi jedynie do głowy okienko na kołnierzu skrzyni, na wieńcu do podglądu ustawienia wału korbowego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzik81 0 Opublikowano 13 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2012 o w morde to chyba tam włozyłem ten waz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GOLI 2 Opublikowano 13 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2012 Skrzynia korbowa to,w wielkim skrócie,dół silnika. W garażu mam skrzynię od ADR-a to popatrzę w temacie tego otworu.Ale szczerze mówiąc to nigdy nie słyszałem o połączeniu przepustnicy ze skrzynią biegów,w żadnym aucie :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bediks 2 Opublikowano 15 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2012 a waz ten szedł bezposrednio od przepustnicy czy np od dolotu?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzik81 0 Opublikowano 15 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2012 Od przepustnicy i wisiał w dół, odpowiadał długosci do tej dziurki w skrzyni wiec go tam wepchnałem. Po niedzieli bede wymienial przepustnice to zrobie foto i dam znac. Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bediks 2 Opublikowano 15 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2012 mówisz ze masz uszkodzona przepustnice bo faluja Ci obroty?? przepustnice masz na linke nie DBW?? sprawdzales odme?? gaz na pewno sprawny?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GOLI 2 Opublikowano 15 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2012 Byłem w garażu i oglądałem skrzynię biegów.Faktycznie jest na niej odpowietrznik ale jest to rurka średnicy około 10mm zakończona plastikowym kapturkiem. Możliwe,że u ciebie nie ma odpowietrznika tylko dziura po nim,ale tak czy inaczej przepustnica nie powinna tam być podłączona Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzik81 0 Opublikowano 15 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2012 Dzięki Goli :good:Czyli musze poszukac, gdzie ten wezyk od przepustnicy powinien iść, a przepustnica na linkę, ale to na pewno ona bo ostatnio na vagu pokazało właśnie jej błędy, niestety nie pamietam juz jakie , a gaz na bank ok już byłem u gazownika i ma przejechane dopiero 30tys o montażu lpg, a co do tej odmy to rozumiem, że jej sprawdzenie ozacza rozebranie całości pod katem peknieć itp? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bediks 2 Opublikowano 15 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2012 ta dokladnie w adr mialy one chyba wade fabryczna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzik81 0 Opublikowano 15 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2012 Cały dzień buszowałem i chyba znalazłem ten wężyk od dolotu do przepustnicy(plastikowa gruba rura) chyba powinien iść do odmy :mysli:czy tak?????a ja go wetknąłem w odpowietrznik skrzyni. Czy powyższe może mieć związek z falowanie obrotów, spalaniem, kultura pracy silnika, kopem itd.???????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bediks 2 Opublikowano 15 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2012 dawaj foty bedziemy myslec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzik81 0 Opublikowano 15 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2012 jutro do pracy ale pewnie we wtorek sie za to wezme jak pogoda pozwoli :)z aparatem w reku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motor144 1 Opublikowano 15 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2012 Ten wąż co do odmy podłączyłeś to na 99% obstawiam że prawidłowo ale dodatkowo to połączenie ma być idealnie szczelne ( jak sama odma będzie uszkodzona=pęknięta to też to trzeba naprawić= wymienić). Nie Masz tak przypadkiem zaplute olejem w okolicy odmy (pod kolektorem i niżej) ? ADR + nieszczelna odma = Falowanie i inne cuda . Skąd wiesz że Masz uszkodzoną przepustnicę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzik81 0 Opublikowano 23 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2012 Od odmy to żadnego węża nie podłączałem :mysli:w ogóle sie do niej nie dostałem, a chodzi mi o te dwa węże co wychodza z tej grubej rury plastikowej co na przepustnice jest natknięta i ten grubszy w skrzynie wetknąłem- w odpowietrznik, czyli wynika z tego jak mówisz, że na odmie nie mam nic natknięte, rzadnego węza. We wtorek postaram sie podrzucic fotki o co mi kaman , a i stąd wiem, że przepustnica bo błedy na vagu są i nawet jej zaadaptować nie moge, nawet nie słychać, że nastawnik chodzi. Dzięki za zainteresowanie i jak cos ustale i polukam to dam znać [br]Dopisany: 15 Styczeń 2012, 23:38_________________________________________________ Przepustnica wymieniona na używaną z allegro. Okazało się, że przy odmie ukruszyła się końcówka, na którą powinien być założony ten grubszy waż od przepustnicy(odmę wyrzuciłem i zastąpiłem wężem gumowym). Obroty NIE FALUJĄ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się