Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Porblem z doładowaniem :/


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czytałem tu troche postów

Takie błędy mi wywalało

http://wklej.org/id/668699/

Co sie dzieje: na 3 biegu osiąga 3,8tys obr i odcina doładowanie silnik nie ma mocy i nie chce już nawet przekroczyć 4tys. :/

Ostatnio wymieniałem wężyk między gruszką a N75 i czyściłem N75 :/ (po wyczyszczeniu dwa tygodnie temu raz było dobrze raz wywalało)

Właściwie to teraz nie wiem co zrobić :/

Jakieś pomysły co próbować ?

Opublikowano

Turbo na stół :good:

Opublikowano

W sensie da sie coś z nim zrobić nie robierając go na składniki pierwsze tlyko po prostu wyjmując ?

Opublikowano

tak, jak kierownice w turbo się zapiekają to niestety ale trzeba rozłożyć turbo i je wyczyścić, zwykłe rozruszanie sztangi ręką może pomóc jedynie na chwilę po czym problem z przeładowaniem wróci.

Opublikowano

Kurcze jest gdzies instrukcja w necie może co i jak z tym zrobic zebym niczego nie zepsuł :/

oleju nie bierze wiec szkoda by było zniszczyć turbo :D

Opublikowano

W dziale zrób to sam znajdziesz jak samemu wyczyścić turbinkę. Ale jak nie masz żadnego doświadczenia mechanicznego to lepiej się za to nie bierz.

Opublikowano

Chłopaki z warsztatu zajmują sie blacharką, lakiernictwem i mechaniką też więc w razie problemów będę miał pomoc :)

Póki co to większość rzeczy robiłem sam, tylko za spawanie sie nie brałem ;)

Opublikowano

problem raczej możesz napotkać tylko przy otwieraniu turbiny.... pomoc drugiej osoby się przydaje, demontaż, czyszczenie i montaż nie jest taki skomplikowany :wink4: musisz mieć oczywiście jakiś zakres w narzędziach :good:

Opublikowano

zrob loga 011 dynamicznego do 3tyś obrotow.

Opublikowano

Wiesz juz kiedys kolega mi robił takiego loga. Od samego początku jak miałem samochód w chwili mocniejszego działania turbo (czyli 2tys) nastepowało przeładowanie.

Myślałem że to wężyk miedzy gruszką a N75 bo był mocno wymęczony, powycierany itd. Wężyk wymieniony i teraz jest jak jest :/

Opublikowano

przeladowania w turbo ze zmienna geometria,nie bedzie od nieszczelnych wezykow.

Opublikowano

i pamiętaj o jednym jakbyś czasem chciał sam czyścić turbinę nie raz nie można rozdzielić części gorącej wtedy będzie ci potrzeby palnik

Opublikowano

Miałem niedawno ten sam problem , mianowicie 3tys na 3-cim biegu i koniec przeładowanie, na mrozie czasami nawet przy 2tys wyłączało turbo , czyszczenie turbiny i rozruszanie sztangi od gruchy pomogło i teraz śmiga aż miło :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...