Żywiec 0 Posted January 14, 2012 Share Posted January 14, 2012 Czytałem tu troche postów Takie błędy mi wywalało http://wklej.org/id/668699/ Co sie dzieje: na 3 biegu osiąga 3,8tys obr i odcina doładowanie silnik nie ma mocy i nie chce już nawet przekroczyć 4tys. :/ Ostatnio wymieniałem wężyk między gruszką a N75 i czyściłem N75 :/ (po wyczyszczeniu dwa tygodnie temu raz było dobrze raz wywalało) Właściwie to teraz nie wiem co zrobić :/ Jakieś pomysły co próbować ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
dante0018 0 Posted January 14, 2012 Share Posted January 14, 2012 Turbo na stół Link to comment Share on other sites More sharing options...
Żywiec 0 Posted January 14, 2012 Author Share Posted January 14, 2012 W sensie da sie coś z nim zrobić nie robierając go na składniki pierwsze tlyko po prostu wyjmując ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
MASATO 2 Posted January 14, 2012 Share Posted January 14, 2012 tak, jak kierownice w turbo się zapiekają to niestety ale trzeba rozłożyć turbo i je wyczyścić, zwykłe rozruszanie sztangi ręką może pomóc jedynie na chwilę po czym problem z przeładowaniem wróci. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Żywiec 0 Posted January 14, 2012 Author Share Posted January 14, 2012 Kurcze jest gdzies instrukcja w necie może co i jak z tym zrobic zebym niczego nie zepsuł :/ oleju nie bierze wiec szkoda by było zniszczyć turbo Link to comment Share on other sites More sharing options...
semi281 0 Posted January 14, 2012 Share Posted January 14, 2012 W dziale zrób to sam znajdziesz jak samemu wyczyścić turbinkę. Ale jak nie masz żadnego doświadczenia mechanicznego to lepiej się za to nie bierz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Żywiec 0 Posted January 14, 2012 Author Share Posted January 14, 2012 Chłopaki z warsztatu zajmują sie blacharką, lakiernictwem i mechaniką też więc w razie problemów będę miał pomoc Póki co to większość rzeczy robiłem sam, tylko za spawanie sie nie brałem Link to comment Share on other sites More sharing options...
dobis1 2 Posted January 14, 2012 Share Posted January 14, 2012 problem raczej możesz napotkać tylko przy otwieraniu turbiny.... pomoc drugiej osoby się przydaje, demontaż, czyszczenie i montaż nie jest taki skomplikowany musisz mieć oczywiście jakiś zakres w narzędziach Link to comment Share on other sites More sharing options...
vauxhall95 1 Posted January 15, 2012 Share Posted January 15, 2012 zrob loga 011 dynamicznego do 3tyś obrotow. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Żywiec 0 Posted January 15, 2012 Author Share Posted January 15, 2012 Wiesz juz kiedys kolega mi robił takiego loga. Od samego początku jak miałem samochód w chwili mocniejszego działania turbo (czyli 2tys) nastepowało przeładowanie. Myślałem że to wężyk miedzy gruszką a N75 bo był mocno wymęczony, powycierany itd. Wężyk wymieniony i teraz jest jak jest :/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
vauxhall95 1 Posted January 15, 2012 Share Posted January 15, 2012 przeladowania w turbo ze zmienna geometria,nie bedzie od nieszczelnych wezykow. Link to comment Share on other sites More sharing options...
miscuzi 0 Posted February 4, 2012 Share Posted February 4, 2012 sprwadz kolego wezyk podcisnienia turbo, czy jest podpiety do komputera Link to comment Share on other sites More sharing options...
goldi 8 Posted February 4, 2012 Share Posted February 4, 2012 i pamiętaj o jednym jakbyś czasem chciał sam czyścić turbinę nie raz nie można rozdzielić części gorącej wtedy będzie ci potrzeby palnik Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krzysiekcalibra 1 Posted February 4, 2012 Share Posted February 4, 2012 Miałem niedawno ten sam problem , mianowicie 3tys na 3-cim biegu i koniec przeładowanie, na mrozie czasami nawet przy 2tys wyłączało turbo , czyszczenie turbiny i rozruszanie sztangi od gruchy pomogło i teraz śmiga aż miło Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now