zizel 0 Posted January 16, 2012 Share Posted January 16, 2012 Witam Czy przy wymianie spręzyn trzeba wymienic śrube mocująca sworznie wahaczy górnych na nowa? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kowi87 162 Posted January 16, 2012 Share Posted January 16, 2012 nie trzeba, no chyba ze masz jaw opłakanym stanie Link to comment Share on other sites More sharing options...
kalik 2 Posted January 16, 2012 Share Posted January 16, 2012 nie trzeba, no chyba ze masz jaw opłakanym stanie Jeszcze nie widziałem żeby ta śruba była w dobrym stanie po wybijaniu jej ze zwrotnicy. W sklepie żelaznym płaciłem za nią coś koło 1zł z nakrętką... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kowi87 162 Posted January 16, 2012 Share Posted January 16, 2012 to u mnie sie udało bez zmiany Link to comment Share on other sites More sharing options...
A-rek 22 Posted January 16, 2012 Share Posted January 16, 2012 nie trzeba Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomaszstn 11 Posted January 17, 2012 Share Posted January 17, 2012 Ja też nie musiałem wymieniać ale kupiłem nowe, tak na wszelki wypadek. Może przy następnej ingerencji w zawias to wtedy sobie je wymienię, jak na razie jeżdżę na starych Link to comment Share on other sites More sharing options...
zizel 0 Posted January 17, 2012 Author Share Posted January 17, 2012 ale widze ze lepiej miec przy sobie jak koszta nie duze i mozna w zelaznym dostac, tylko musze poszukac jescze parametry tej sruby. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomaszstn 11 Posted January 17, 2012 Share Posted January 17, 2012 Ja kupiłem w ASO, koszta też niewielkie a mam pewność że parametry będzie trzymać. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kalik 2 Posted January 17, 2012 Share Posted January 17, 2012 ale widze ze lepiej miec przy sobie jak koszta nie duze i mozna w zelaznym dostac, tylko musze poszukac jescze parametry tej sruby. M10x95x32 najlepiej 10.9, ale 8.8 też trzyma Link to comment Share on other sites More sharing options...
zizel 0 Posted January 17, 2012 Author Share Posted January 17, 2012 dzieki kolego za parametry Link to comment Share on other sites More sharing options...
bartekw2 0 Posted January 17, 2012 Share Posted January 17, 2012 ale widze ze lepiej miec przy sobie jak koszta nie duze i mozna w zelaznym dostac, tylko musze poszukac jescze parametry tej sruby. M10x95x32 najlepiej 10.9, ale 8.8 też trzyma M 10 - gwint 95 - długość śruby a 32? 10.9, 8.8 - klasa wytrzymałości Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bartoszzz 3 Posted January 17, 2012 Share Posted January 17, 2012 32 - długość gwintu Link to comment Share on other sites More sharing options...
egon47 39 Posted January 17, 2012 Share Posted January 17, 2012 Ja też nie wymienialem Link to comment Share on other sites More sharing options...
zizel 0 Posted January 24, 2012 Author Share Posted January 24, 2012 no wiec zabralem sie za wykrecanie tej sruby ale poleglem, zerwany jest leb i druga strona od gwintu. jedynie co mi pozostaje to chyba rozwiercic (do palnika nie mam dostepu) i teraz pytanie jak sie do tego zabrac? zaczac rozwiercac np wiertlem 3mm potem 6mm? moze wystarczyc czy trzeba bedzie jescze wieksza srednica rozwiercac? Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomaszstn 11 Posted January 24, 2012 Share Posted January 24, 2012 no wiec zabralem sie za wykrecanie tej sruby ale poleglem, zerwany jest leb i druga strona od gwintu. jedynie co mi pozostaje to chyba rozwiercic (do palnika nie mam dostepu) i teraz pytanie jak sie do tego zabrac? zaczac rozwiercac np wiertlem 3mm potem 6mm? moze wystarczyc czy trzeba bedzie jescze wieksza srednica rozwiercac? Podjedź lepiej na jakiś warsztat i niech Ci palnikiem zagrzeją bo narobisz sobie jeszcze więcej roboty :gwizdanie: Link to comment Share on other sites More sharing options...
kalik 2 Posted January 24, 2012 Share Posted January 24, 2012 no wiec zabralem sie za wykrecanie tej sruby ale poleglem, zerwany jest leb i druga strona od gwintu. jedynie co mi pozostaje to chyba rozwiercic (do palnika nie mam dostepu) i teraz pytanie jak sie do tego zabrac? zaczac rozwiercac np wiertlem 3mm potem 6mm? moze wystarczyc czy trzeba bedzie jescze wieksza srednica rozwiercac? Spróbuj młotkiem takim ze 1,5 kg przywalić parę razy w zwrotnicę, w miejsce gdzie ta śruba siedzi. Tylko tak dobrze zza ucha, może się obudzi i jakimś wybijakiem ją wybijesz. Nie zaszkodzi też palnik. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zizel 0 Posted January 25, 2012 Author Share Posted January 25, 2012 probowalem juz nawet 5 kg mlotem uparta strasznie, pomecze ja jeszcze jutro tylko wymyslilem ze potraktuje ja wiertarka udarową Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now