Jump to content
IGNORED

[ALL B5] Czy przy wymianie spręzyn trzeba wymienic śrube mocująca sworznie wahaczy?


zizel

Recommended Posts

Witam

Czy przy wymianie spręzyn trzeba wymienic śrube mocująca sworznie wahaczy górnych na nowa?

Link to comment
Share on other sites

nie trzeba, no chyba ze masz jaw opłakanym stanie

Link to comment
Share on other sites

nie trzeba, no chyba ze masz jaw opłakanym stanie

Jeszcze nie widziałem żeby ta śruba była w dobrym stanie po wybijaniu jej ze zwrotnicy. W sklepie żelaznym płaciłem za nią coś koło 1zł z nakrętką...

Link to comment
Share on other sites

to u mnie sie udało bez zmiany :wink4:

Link to comment
Share on other sites

Ja też nie musiałem wymieniać ale kupiłem nowe, tak na wszelki wypadek. Może przy następnej ingerencji w zawias to wtedy sobie je wymienię, jak na razie jeżdżę na starych :decayed:

Link to comment
Share on other sites

ale widze ze lepiej miec przy sobie jak koszta nie duze i mozna w zelaznym dostac, tylko musze poszukac jescze parametry tej sruby.

Link to comment
Share on other sites

Ja kupiłem w ASO, koszta też niewielkie a mam pewność że parametry będzie trzymać.

Link to comment
Share on other sites

ale widze ze lepiej miec przy sobie jak koszta nie duze i mozna w zelaznym dostac, tylko musze poszukac jescze parametry tej sruby.

M10x95x32 najlepiej 10.9, ale 8.8 też trzyma

Link to comment
Share on other sites

dzieki kolego za parametry :wink4:

Link to comment
Share on other sites

ale widze ze lepiej miec przy sobie jak koszta nie duze i mozna w zelaznym dostac, tylko musze poszukac jescze parametry tej sruby.

M10x95x32 najlepiej 10.9, ale 8.8 też trzyma

M 10 - gwint 95 - długość śruby a 32? 10.9, 8.8 - klasa wytrzymałości
Link to comment
Share on other sites

Ja też nie wymienialem :wink4:

Link to comment
Share on other sites

no wiec zabralem sie za wykrecanie tej sruby ale poleglem, zerwany jest leb i druga strona od gwintu. jedynie co mi pozostaje to chyba rozwiercic (do palnika nie mam dostepu) i teraz pytanie jak sie do tego zabrac? zaczac rozwiercac np wiertlem 3mm potem 6mm? moze wystarczyc czy trzeba bedzie jescze wieksza srednica rozwiercac?

Link to comment
Share on other sites

no wiec zabralem sie za wykrecanie tej sruby ale poleglem, zerwany jest leb i druga strona od gwintu. jedynie co mi pozostaje to chyba rozwiercic (do palnika nie mam dostepu) i teraz pytanie jak sie do tego zabrac? zaczac rozwiercac np wiertlem 3mm potem 6mm? moze wystarczyc czy trzeba bedzie jescze wieksza srednica rozwiercac?

Podjedź lepiej na jakiś warsztat i niech Ci palnikiem zagrzeją bo narobisz sobie jeszcze więcej roboty :gwizdanie:

Link to comment
Share on other sites

no wiec zabralem sie za wykrecanie tej sruby ale poleglem, zerwany jest leb i druga strona od gwintu. jedynie co mi pozostaje to chyba rozwiercic (do palnika nie mam dostepu) i teraz pytanie jak sie do tego zabrac? zaczac rozwiercac np wiertlem 3mm potem 6mm? moze wystarczyc czy trzeba bedzie jescze wieksza srednica rozwiercac?

Spróbuj młotkiem takim ze 1,5 kg przywalić parę razy w zwrotnicę, w miejsce gdzie ta śruba siedzi. Tylko tak dobrze zza ucha, może się obudzi i jakimś wybijakiem ją wybijesz. Nie zaszkodzi też palnik.

Link to comment
Share on other sites

probowalem juz nawet 5 kg mlotem :) uparta strasznie, pomecze ja jeszcze jutro tylko wymyslilem ze potraktuje ja wiertarka udarową

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...