Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Czy przy wymianie spręzyn trzeba wymienic śrube mocująca sworznie wahaczy?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Czy przy wymianie spręzyn trzeba wymienic śrube mocująca sworznie wahaczy górnych na nowa?

Opublikowano

nie trzeba, no chyba ze masz jaw opłakanym stanie

Opublikowano

nie trzeba, no chyba ze masz jaw opłakanym stanie

Jeszcze nie widziałem żeby ta śruba była w dobrym stanie po wybijaniu jej ze zwrotnicy. W sklepie żelaznym płaciłem za nią coś koło 1zł z nakrętką...

Opublikowano

to u mnie sie udało bez zmiany :wink4:

Opublikowano

nie trzeba

Opublikowano

Ja też nie musiałem wymieniać ale kupiłem nowe, tak na wszelki wypadek. Może przy następnej ingerencji w zawias to wtedy sobie je wymienię, jak na razie jeżdżę na starych :decayed:

Opublikowano

ale widze ze lepiej miec przy sobie jak koszta nie duze i mozna w zelaznym dostac, tylko musze poszukac jescze parametry tej sruby.

Opublikowano

Ja kupiłem w ASO, koszta też niewielkie a mam pewność że parametry będzie trzymać.

Opublikowano

ale widze ze lepiej miec przy sobie jak koszta nie duze i mozna w zelaznym dostac, tylko musze poszukac jescze parametry tej sruby.

M10x95x32 najlepiej 10.9, ale 8.8 też trzyma

Opublikowano

dzieki kolego za parametry :wink4:

Opublikowano

ale widze ze lepiej miec przy sobie jak koszta nie duze i mozna w zelaznym dostac, tylko musze poszukac jescze parametry tej sruby.

M10x95x32 najlepiej 10.9, ale 8.8 też trzyma

M 10 - gwint 95 - długość śruby a 32? 10.9, 8.8 - klasa wytrzymałości
Opublikowano

32 - długość gwintu

Opublikowano

Ja też nie wymienialem :wink4:

Opublikowano

no wiec zabralem sie za wykrecanie tej sruby ale poleglem, zerwany jest leb i druga strona od gwintu. jedynie co mi pozostaje to chyba rozwiercic (do palnika nie mam dostepu) i teraz pytanie jak sie do tego zabrac? zaczac rozwiercac np wiertlem 3mm potem 6mm? moze wystarczyc czy trzeba bedzie jescze wieksza srednica rozwiercac?

Opublikowano

no wiec zabralem sie za wykrecanie tej sruby ale poleglem, zerwany jest leb i druga strona od gwintu. jedynie co mi pozostaje to chyba rozwiercic (do palnika nie mam dostepu) i teraz pytanie jak sie do tego zabrac? zaczac rozwiercac np wiertlem 3mm potem 6mm? moze wystarczyc czy trzeba bedzie jescze wieksza srednica rozwiercac?

Podjedź lepiej na jakiś warsztat i niech Ci palnikiem zagrzeją bo narobisz sobie jeszcze więcej roboty :gwizdanie:

Opublikowano

no wiec zabralem sie za wykrecanie tej sruby ale poleglem, zerwany jest leb i druga strona od gwintu. jedynie co mi pozostaje to chyba rozwiercic (do palnika nie mam dostepu) i teraz pytanie jak sie do tego zabrac? zaczac rozwiercac np wiertlem 3mm potem 6mm? moze wystarczyc czy trzeba bedzie jescze wieksza srednica rozwiercac?

Spróbuj młotkiem takim ze 1,5 kg przywalić parę razy w zwrotnicę, w miejsce gdzie ta śruba siedzi. Tylko tak dobrze zza ucha, może się obudzi i jakimś wybijakiem ją wybijesz. Nie zaszkodzi też palnik.

Opublikowano

probowalem juz nawet 5 kg mlotem :) uparta strasznie, pomecze ja jeszcze jutro tylko wymyslilem ze potraktuje ja wiertarka udarową

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...