zizel Opublikowano 16 Stycznia 2012 Opublikowano 16 Stycznia 2012 Witam Czy przy wymianie spręzyn trzeba wymienic śrube mocująca sworznie wahaczy górnych na nowa?
Kowi87 Opublikowano 16 Stycznia 2012 Opublikowano 16 Stycznia 2012 nie trzeba, no chyba ze masz jaw opłakanym stanie
kalik Opublikowano 16 Stycznia 2012 Opublikowano 16 Stycznia 2012 nie trzeba, no chyba ze masz jaw opłakanym stanie Jeszcze nie widziałem żeby ta śruba była w dobrym stanie po wybijaniu jej ze zwrotnicy. W sklepie żelaznym płaciłem za nią coś koło 1zł z nakrętką...
tomaszstn Opublikowano 17 Stycznia 2012 Opublikowano 17 Stycznia 2012 Ja też nie musiałem wymieniać ale kupiłem nowe, tak na wszelki wypadek. Może przy następnej ingerencji w zawias to wtedy sobie je wymienię, jak na razie jeżdżę na starych
zizel Opublikowano 17 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 17 Stycznia 2012 ale widze ze lepiej miec przy sobie jak koszta nie duze i mozna w zelaznym dostac, tylko musze poszukac jescze parametry tej sruby.
tomaszstn Opublikowano 17 Stycznia 2012 Opublikowano 17 Stycznia 2012 Ja kupiłem w ASO, koszta też niewielkie a mam pewność że parametry będzie trzymać.
kalik Opublikowano 17 Stycznia 2012 Opublikowano 17 Stycznia 2012 ale widze ze lepiej miec przy sobie jak koszta nie duze i mozna w zelaznym dostac, tylko musze poszukac jescze parametry tej sruby. M10x95x32 najlepiej 10.9, ale 8.8 też trzyma
bartekw2 Opublikowano 17 Stycznia 2012 Opublikowano 17 Stycznia 2012 ale widze ze lepiej miec przy sobie jak koszta nie duze i mozna w zelaznym dostac, tylko musze poszukac jescze parametry tej sruby. M10x95x32 najlepiej 10.9, ale 8.8 też trzyma M 10 - gwint 95 - długość śruby a 32? 10.9, 8.8 - klasa wytrzymałości
zizel Opublikowano 24 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2012 no wiec zabralem sie za wykrecanie tej sruby ale poleglem, zerwany jest leb i druga strona od gwintu. jedynie co mi pozostaje to chyba rozwiercic (do palnika nie mam dostepu) i teraz pytanie jak sie do tego zabrac? zaczac rozwiercac np wiertlem 3mm potem 6mm? moze wystarczyc czy trzeba bedzie jescze wieksza srednica rozwiercac?
tomaszstn Opublikowano 24 Stycznia 2012 Opublikowano 24 Stycznia 2012 no wiec zabralem sie za wykrecanie tej sruby ale poleglem, zerwany jest leb i druga strona od gwintu. jedynie co mi pozostaje to chyba rozwiercic (do palnika nie mam dostepu) i teraz pytanie jak sie do tego zabrac? zaczac rozwiercac np wiertlem 3mm potem 6mm? moze wystarczyc czy trzeba bedzie jescze wieksza srednica rozwiercac? Podjedź lepiej na jakiś warsztat i niech Ci palnikiem zagrzeją bo narobisz sobie jeszcze więcej roboty :gwizdanie:
kalik Opublikowano 24 Stycznia 2012 Opublikowano 24 Stycznia 2012 no wiec zabralem sie za wykrecanie tej sruby ale poleglem, zerwany jest leb i druga strona od gwintu. jedynie co mi pozostaje to chyba rozwiercic (do palnika nie mam dostepu) i teraz pytanie jak sie do tego zabrac? zaczac rozwiercac np wiertlem 3mm potem 6mm? moze wystarczyc czy trzeba bedzie jescze wieksza srednica rozwiercac? Spróbuj młotkiem takim ze 1,5 kg przywalić parę razy w zwrotnicę, w miejsce gdzie ta śruba siedzi. Tylko tak dobrze zza ucha, może się obudzi i jakimś wybijakiem ją wybijesz. Nie zaszkodzi też palnik.
zizel Opublikowano 25 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 25 Stycznia 2012 probowalem juz nawet 5 kg mlotem uparta strasznie, pomecze ja jeszcze jutro tylko wymyslilem ze potraktuje ja wiertarka udarową
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się