zizel 0 Opublikowano 16 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2012 Witam Czy przy wymianie spręzyn trzeba wymienic śrube mocująca sworznie wahaczy górnych na nowa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 16 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2012 nie trzeba, no chyba ze masz jaw opłakanym stanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalik 2 Opublikowano 16 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2012 nie trzeba, no chyba ze masz jaw opłakanym stanie Jeszcze nie widziałem żeby ta śruba była w dobrym stanie po wybijaniu jej ze zwrotnicy. W sklepie żelaznym płaciłem za nią coś koło 1zł z nakrętką... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 16 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2012 to u mnie sie udało bez zmiany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A-rek 22 Opublikowano 16 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2012 nie trzeba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszstn 11 Opublikowano 17 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2012 Ja też nie musiałem wymieniać ale kupiłem nowe, tak na wszelki wypadek. Może przy następnej ingerencji w zawias to wtedy sobie je wymienię, jak na razie jeżdżę na starych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zizel 0 Opublikowano 17 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2012 ale widze ze lepiej miec przy sobie jak koszta nie duze i mozna w zelaznym dostac, tylko musze poszukac jescze parametry tej sruby. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszstn 11 Opublikowano 17 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2012 Ja kupiłem w ASO, koszta też niewielkie a mam pewność że parametry będzie trzymać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalik 2 Opublikowano 17 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2012 ale widze ze lepiej miec przy sobie jak koszta nie duze i mozna w zelaznym dostac, tylko musze poszukac jescze parametry tej sruby. M10x95x32 najlepiej 10.9, ale 8.8 też trzyma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zizel 0 Opublikowano 17 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2012 dzieki kolego za parametry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartekw2 0 Opublikowano 17 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2012 ale widze ze lepiej miec przy sobie jak koszta nie duze i mozna w zelaznym dostac, tylko musze poszukac jescze parametry tej sruby. M10x95x32 najlepiej 10.9, ale 8.8 też trzyma M 10 - gwint 95 - długość śruby a 32? 10.9, 8.8 - klasa wytrzymałości Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartoszzz 3 Opublikowano 17 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2012 32 - długość gwintu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
egon47 39 Opublikowano 17 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2012 Ja też nie wymienialem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zizel 0 Opublikowano 24 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2012 no wiec zabralem sie za wykrecanie tej sruby ale poleglem, zerwany jest leb i druga strona od gwintu. jedynie co mi pozostaje to chyba rozwiercic (do palnika nie mam dostepu) i teraz pytanie jak sie do tego zabrac? zaczac rozwiercac np wiertlem 3mm potem 6mm? moze wystarczyc czy trzeba bedzie jescze wieksza srednica rozwiercac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszstn 11 Opublikowano 24 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2012 no wiec zabralem sie za wykrecanie tej sruby ale poleglem, zerwany jest leb i druga strona od gwintu. jedynie co mi pozostaje to chyba rozwiercic (do palnika nie mam dostepu) i teraz pytanie jak sie do tego zabrac? zaczac rozwiercac np wiertlem 3mm potem 6mm? moze wystarczyc czy trzeba bedzie jescze wieksza srednica rozwiercac? Podjedź lepiej na jakiś warsztat i niech Ci palnikiem zagrzeją bo narobisz sobie jeszcze więcej roboty :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalik 2 Opublikowano 24 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2012 no wiec zabralem sie za wykrecanie tej sruby ale poleglem, zerwany jest leb i druga strona od gwintu. jedynie co mi pozostaje to chyba rozwiercic (do palnika nie mam dostepu) i teraz pytanie jak sie do tego zabrac? zaczac rozwiercac np wiertlem 3mm potem 6mm? moze wystarczyc czy trzeba bedzie jescze wieksza srednica rozwiercac? Spróbuj młotkiem takim ze 1,5 kg przywalić parę razy w zwrotnicę, w miejsce gdzie ta śruba siedzi. Tylko tak dobrze zza ucha, może się obudzi i jakimś wybijakiem ją wybijesz. Nie zaszkodzi też palnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zizel 0 Opublikowano 25 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2012 probowalem juz nawet 5 kg mlotem uparta strasznie, pomecze ja jeszcze jutro tylko wymyslilem ze potraktuje ja wiertarka udarową Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się