Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] Proszę o poradę w sprawie 1,4 tdi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Szwagierka chce kupić auto i wzięła mnie dziś jako doradcę przy kupnie auta, pacjent to cordoba 2008r. 1,4 tdi 80KM. Nie mam zupełnie doświadczenia z tymi silnikami i od razu nie spodobała mi się jego bardzo głośna praca, auto ma przejechane 80 tyś km a silnik pracuje bardzo głośno i strasznie nim telepie. Brat jakiś czas temu miał A2 z 1,4tdi 75KM z przebiegiem 160tyś km i tam było zdecydowanie ciszej i nim tak nie telepało wiec to mnie zaniepokoiło.

Po podpięciu VAGa błędów brak, ale w 013 duże korekcje : na pierwszym i trzecim cylindrze było około 1,9mg/R , na środkowym 0,5mg/R. Nie wiem jak na ten silnik czy to duże korekcje? U mnie w AVF najwięcej jest 0,6mg/R więc to mnie zaniepokoiło i jej odradziłem kupno tego auta, poza tym po puszczeniu sprzęgła było słychać jakieś rzegotanie, jak naciskałem sprzęgło na jałowym to brzęczenie się wyciszało ale silnik i tak głośno i nierówno pracował. Czy ktoś zorientowany w temacie może mi powiedzieć jak jest z tymi korekcjami w 1,4tdi? Jak się sprawdza synchro wałka rozrządu?(tu w grupie 04 w ostatniej tabeli było: 1,1), w grupie 023 było odpowiednio: 20, 5 , 20 .Czy te silniki mają dwumas? czy to raczej wina pompek? Szwagierce bardzo się autko spodobało i mnie męczy że jej odradziłem :wink4:

Opublikowano

Rozumiem że auto było rozgrzane ?? Zimnie 1,4TDI rzuca jak kotem po skisłym mleku... :decayed:

Opublikowano

Auto całkowicie do 90 stopni rozgrzane nie było, ale silnik pracował jakieś 15 minut, patrzyłem na korekcje kilka razy i w miarę rozgrzewania jeszcze rosły, pod koniec dochodziły na 1 i 3 cylindrze już do 2mg/R, brata A2 też rzucało ale nie aż tak i po kilku minutach się już wyciszał

Opublikowano

1,4 tdi to podobno masakra. Dlaczego taki silnik szwagierka wybrała?

Dla kobiety wydaje mi się, że lepsza byłaby zagazowana benzyna przy dzisiejszych cenach ropy.

Opublikowano

moja siostra ma Fox-a z tym silnikiem'

faktycznie chodzi głosnawo i troche nim rzuca

ale jest bardzo oszczedny i bardzo fajnie sie zbiera

jak jest opcja kupienia seata z silnikiem 1.9 to nie brałbym 1.4

Opublikowano

Sprawny 1.9 w trasie łyknie średnio 4,6 a może i mniej. W mieście 90-konna spali maks.6,5 pod nogą kobiety (VP).

Nie ma co się rozpisywać, bo temat rzeka.

Szukajcie zdrowego 1.4 tdi.

Na autocentrum można się dużo dowiedzieć od użytkowników tego silnika.

Opublikowano

Szwagierka chce kupić auto i wzięła mnie dziś jako doradcę przy kupnie auta, pacjent to cordoba 2008r. 1,4 tdi 80KM. Nie mam zupełnie doświadczenia z tymi silnikami i od razu nie spodobała mi się jego bardzo głośna praca, auto ma przejechane 80 tyś km a silnik pracuje bardzo głośno i strasznie nim telepie. Brat jakiś czas temu miał A2 z 1,4tdi 75KM z przebiegiem 160tyś km i tam było zdecydowanie ciszej i nim tak nie telepało wiec to mnie zaniepokoiło.

Po podpięciu VAGa błędów brak, ale w 013 duże korekcje : na pierwszym i trzecim cylindrze było około 1,9mg/R , na środkowym 0,5mg/R. Nie wiem jak na ten silnik czy to duże korekcje? U mnie w AVF najwięcej jest 0,6mg/R więc to mnie zaniepokoiło i jej odradziłem kupno tego auta, poza tym po puszczeniu sprzęgła było słychać jakieś rzegotanie, jak naciskałem sprzęgło na jałowym to brzęczenie się wyciszało ale silnik i tak głośno i nierówno pracował. Czy ktoś zorientowany w temacie może mi powiedzieć jak jest z tymi korekcjami w 1,4tdi? Jak się sprawdza synchro wałka rozrządu?(tu w grupie 04 w ostatniej tabeli było: 1,1), w grupie 023 było odpowiednio: 20, 5 , 20 .Czy te silniki mają dwumas? czy to raczej wina pompek? Szwagierce bardzo się autko spodobało i mnie męczy że jej odradziłem :wink4:

i dobrze ze odpuscieles , korekcje jak w kazdym PD im blizej zera tym lepiej ... az tak nieprzyjemna praca motoru orz telepanie buda wskazywaly na usterke ukladu paliwowego, a moze i nawet cos wiecej w motorze ... one chodza glosno ale nie az tak zeby odrzucalo ... :cool1:

Opublikowano

1,4 tdi to podobno masakra. Dlaczego taki silnik szwagierka wybrała?

Dla kobiety wydaje mi się, że lepsza byłaby zagazowana benzyna przy dzisiejszych cenach ropy.

Taki silnik się trafił niedaleko domu więc byliśmy oglądnąć, jej jest obojętne jaki silnik, byle auto było oszczędne i nie było skarbonką bez dna :wink4:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...