MiruK 2 Posted January 21, 2012 Share Posted January 21, 2012 Szwagierka chce kupić auto i wzięła mnie dziś jako doradcę przy kupnie auta, pacjent to cordoba 2008r. 1,4 tdi 80KM. Nie mam zupełnie doświadczenia z tymi silnikami i od razu nie spodobała mi się jego bardzo głośna praca, auto ma przejechane 80 tyś km a silnik pracuje bardzo głośno i strasznie nim telepie. Brat jakiś czas temu miał A2 z 1,4tdi 75KM z przebiegiem 160tyś km i tam było zdecydowanie ciszej i nim tak nie telepało wiec to mnie zaniepokoiło. Po podpięciu VAGa błędów brak, ale w 013 duże korekcje : na pierwszym i trzecim cylindrze było około 1,9mg/R , na środkowym 0,5mg/R. Nie wiem jak na ten silnik czy to duże korekcje? U mnie w AVF najwięcej jest 0,6mg/R więc to mnie zaniepokoiło i jej odradziłem kupno tego auta, poza tym po puszczeniu sprzęgła było słychać jakieś rzegotanie, jak naciskałem sprzęgło na jałowym to brzęczenie się wyciszało ale silnik i tak głośno i nierówno pracował. Czy ktoś zorientowany w temacie może mi powiedzieć jak jest z tymi korekcjami w 1,4tdi? Jak się sprawdza synchro wałka rozrządu?(tu w grupie 04 w ostatniej tabeli było: 1,1), w grupie 023 było odpowiednio: 20, 5 , 20 .Czy te silniki mają dwumas? czy to raczej wina pompek? Szwagierce bardzo się autko spodobało i mnie męczy że jej odradziłem Link to comment Share on other sites More sharing options...
alvaro 8 Posted January 21, 2012 Share Posted January 21, 2012 Rozumiem że auto było rozgrzane ?? Zimnie 1,4TDI rzuca jak kotem po skisłym mleku... Link to comment Share on other sites More sharing options...
MiruK 2 Posted January 21, 2012 Author Share Posted January 21, 2012 Auto całkowicie do 90 stopni rozgrzane nie było, ale silnik pracował jakieś 15 minut, patrzyłem na korekcje kilka razy i w miarę rozgrzewania jeszcze rosły, pod koniec dochodziły na 1 i 3 cylindrze już do 2mg/R, brata A2 też rzucało ale nie aż tak i po kilku minutach się już wyciszał Link to comment Share on other sites More sharing options...
banshee 1 Posted January 21, 2012 Share Posted January 21, 2012 1,4 tdi to podobno masakra. Dlaczego taki silnik szwagierka wybrała? Dla kobiety wydaje mi się, że lepsza byłaby zagazowana benzyna przy dzisiejszych cenach ropy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dev 1458 Posted January 21, 2012 Share Posted January 21, 2012 moja siostra ma Fox-a z tym silnikiem' faktycznie chodzi głosnawo i troche nim rzuca ale jest bardzo oszczedny i bardzo fajnie sie zbiera jak jest opcja kupienia seata z silnikiem 1.9 to nie brałbym 1.4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
banshee 1 Posted January 21, 2012 Share Posted January 21, 2012 Sprawny 1.9 w trasie łyknie średnio 4,6 a może i mniej. W mieście 90-konna spali maks.6,5 pod nogą kobiety (VP). Nie ma co się rozpisywać, bo temat rzeka. Szukajcie zdrowego 1.4 tdi. Na autocentrum można się dużo dowiedzieć od użytkowników tego silnika. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spanky 7 Posted January 21, 2012 Share Posted January 21, 2012 Szwagierka chce kupić auto i wzięła mnie dziś jako doradcę przy kupnie auta, pacjent to cordoba 2008r. 1,4 tdi 80KM. Nie mam zupełnie doświadczenia z tymi silnikami i od razu nie spodobała mi się jego bardzo głośna praca, auto ma przejechane 80 tyś km a silnik pracuje bardzo głośno i strasznie nim telepie. Brat jakiś czas temu miał A2 z 1,4tdi 75KM z przebiegiem 160tyś km i tam było zdecydowanie ciszej i nim tak nie telepało wiec to mnie zaniepokoiło. Po podpięciu VAGa błędów brak, ale w 013 duże korekcje : na pierwszym i trzecim cylindrze było około 1,9mg/R , na środkowym 0,5mg/R. Nie wiem jak na ten silnik czy to duże korekcje? U mnie w AVF najwięcej jest 0,6mg/R więc to mnie zaniepokoiło i jej odradziłem kupno tego auta, poza tym po puszczeniu sprzęgła było słychać jakieś rzegotanie, jak naciskałem sprzęgło na jałowym to brzęczenie się wyciszało ale silnik i tak głośno i nierówno pracował. Czy ktoś zorientowany w temacie może mi powiedzieć jak jest z tymi korekcjami w 1,4tdi? Jak się sprawdza synchro wałka rozrządu?(tu w grupie 04 w ostatniej tabeli było: 1,1), w grupie 023 było odpowiednio: 20, 5 , 20 .Czy te silniki mają dwumas? czy to raczej wina pompek? Szwagierce bardzo się autko spodobało i mnie męczy że jej odradziłem i dobrze ze odpuscieles , korekcje jak w kazdym PD im blizej zera tym lepiej ... az tak nieprzyjemna praca motoru orz telepanie buda wskazywaly na usterke ukladu paliwowego, a moze i nawet cos wiecej w motorze ... one chodza glosno ale nie az tak zeby odrzucalo ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
MiruK 2 Posted January 22, 2012 Author Share Posted January 22, 2012 1,4 tdi to podobno masakra. Dlaczego taki silnik szwagierka wybrała? Dla kobiety wydaje mi się, że lepsza byłaby zagazowana benzyna przy dzisiejszych cenach ropy. Taki silnik się trafił niedaleko domu więc byliśmy oglądnąć, jej jest obojętne jaki silnik, byle auto było oszczędne i nie było skarbonką bez dna Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now