Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Prośba o analizę logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Dzisiaj robiliśmy z kolegą logi first time :kox:

Rzućcie okiem i podpowiedzcie coś

,Group A:,'003,,,,Group B:,'008,,,,Group C:,'011

,,Engine speed,MAF (specified),MAF (actual),EGR duty cycle,,Engine speed,Inj qty,Inj qty,Inj qty,,Engine speed,Specified MAP,Actual MAP,Duty cycle

,TIME,861-945,240-340,240-340,4-84,TIME,861-945,?,?,?,TIME,,,,Boost Valvle

MARKER STAMP obr/min mg/R mg/R %

0,01 1554 850 620 4,8

1,38 1932 850 950 4,8

2,75 2373 850 950 4,8

3,97 2730 850 740 4,8

5,18 3024 850 765 4,8

6,4 3339 850 800 4,8

7,61 3654 850 780 4,8

8,82 3885 850 765 4,8

10,03 4116 850 745 4,8

11,23 4305 850 705 4,8

12,43 4473 850 645 4,8

STAMP obr/min mg/R mg/R mg/R

0,43 1659 41,2 39,4 34,6

1,84 2079 43,4 41 43

3,15 2478 42,8 41,4 43,8

4,37 2814 42,4 41 36

5,58 3129 43,2 40,6 37,2

6,8 3444 43,4 40 39,8

8,01 3717 43 39,6 37,2

9,23 3969 42,8 38,4 37,4

10,43 4200 42,6 38,2 35,4

11,63 4368 42,4 35 32,6

12,83 4515 42,2 30,6 30,2

STAMP obr/min mbar mbar %

0,9 1806 1877 1632 47,8

2,29 2226 1948 2040 64,1

3,55 2604 1948 2020 64,9

4,77 2919 1948 1673 50,2

6 3234 1948 1836 53,4

7,21 3549 1948 1989 57,8

8,41 3822 1948 187 55

9,63 4053 1938 1928 54,6

10,83 4242 1907 1907 55

12,03 4410 1846 1836 54,6

2,13 4494 1122 1418 59,8

przyczyną diagnozy silnika vagiem był wykres

94fc4303df54789a.jpg

Opublikowano

taktus podejdz do tematu porzadnie i zrob logi jak przystalo na starego forumowicza .... kazdy blok oddzielnie ...

i pamietaj diagnoza to nie tylko 3 bloki ... !

[p.s mam swojego faworyta ale potwierdze dopiero przy logach z wiekszym probkowaniem .... :naughty:]

Opublikowano

taktus podejdz do tematu porzadnie i zrob logi jak przystalo na starego forumowicza .... kazdy blok oddzielnie ...

i pamietaj diagnoza to nie tylko 3 bloki ... !

[p.s mam swojego faworyta ale potwierdze dopiero przy logach z wiekszym probkowaniem .... :naughty:]

Ja toże mam faworyta "przyczynę: :wink4: chyba / :rolleyes:

Czyżby znowu macanko rurek / :wink4: :wink4:

To zawsze przynosi efekty :kox:

N75? spanki ty też tak :mysli:

Pozdrawiam :hi:

Opublikowano

OK.

Panowie, czyli trzeba zrobić pomiary każdego kanałuz osobna??? A nie wszystkie razem??

I powiedzcie, które kanały trzeba zlogować. Nie bardzo znam się na silnikach diesla.

Taktuś, umówimy się na niedzielę, wtedy jeszcze raz zwagujemy.

Pozdro

Opublikowano

Ja toże mam faworyta "przyczynę: :wink4: chyba / :rolleyes:

Czyżby znowu macanko rurek / :wink4: :wink4:

To zawsze przynosi efekty :kox:

N75? spanki ty też tak :mysli:

Pozdrawiam :hi:

w tym przypadku mozesz sobie pomacac rury ale tyko jak Ci to sprawia przyjemnosc .. innych wymiernych skutkow tego macania nie bedzie .... :polew:

mowisz N75 ....nie sadze .... :tongue4:

OK.

Panowie, czyli trzeba zrobić pomiary każdego kanałuz osobna??? A nie wszystkie razem??

I powiedzcie, które kanały trzeba zlogować. Nie bardzo znam się na silnikach diesla.

Taktuś, umówimy się na niedzielę, wtedy jeszcze raz zwagujemy.

Pozdro

co do logowania co i jak :

http://www.a4-klub.pl/smf/tdi_diagnostyka_aktualizacja_13_x_2007-t18478.0.html

Opublikowano

ot popadli my w kałabanie i czort karty rozdaje :decayed:

w niedzielę odbędziemy proces waginacji jeszcze raz :kox:, już na spokojnie :hi:

001 stat.

2e623684e0cbb620m.jpg

003 stat.

0446730bedded1cam.jpg

004 stat

b9f8664f12fd253fm.jpg

011 stat

4c8bfc0d7da18a40m.jpg

013 stat

6e8ff1fd7ac4661cm.jpg

000 stat BS

e749c46f8a8df6ffm.jpg

003 stat BS

04aa2844293ce5cem.jpg

004 stat BS

09e7e88134e8a80fm.jpg

001 dyn

b80630c0d1fda9c1m.jpg

003 dyn

85e67c3341d5c577m.jpg

004 dyn

eafca39e865d0dffm.jpg

008 dyn

7e82782f607cfa4em.jpg

010 dyn

b2c41329da56cf1dm.jpg

011 dyn

6345e32bbdc2e6fbm.jpg

zerknijcie proszę i... nie załamujcie mnie :decayed:

Opublikowano

-termostat do wymiany !

-EGR do czyszczenia [przy okazji sprawdz podcisnienia od EGR->N18]

-filtr powietrza do wymiany/lmm do czyszczenia badz kupic nowy

-doladowanie [sprawdzic szczelnosc podcisnien/podmienic N75 - badz zle czyszczenie turbo lub ruszona sztanga.]

-uklad wtryskowy znosny.

Opublikowano

-termostat do wymiany !

-EGR do czyszczenia [przy okazji sprawdz podcisnienia od EGR->N18]

-filtr powietrza do wymiany/lmm do czyszczenia badz kupic nowy

-doladowanie [sprawdzic szczelnosc podcisnien/podmienic N75 - badz zle czyszczenie turbo lub ruszona sztanga.]

-uklad wtryskowy znosny.

no i jakiego miałeś faworyta kolego ?? :kox:

Opublikowano

w związku z dużą ilością "faworytów" sprzedaję A4 i kupuję megankę :polew: :polew: :polew:

dziś wymieniłem wszystkie przewody podciśnieniowe (te chudsze i grubsze z plecionką)

przeczyściłem lmm, obstukałem sztangę i N75

nie wiem czy to autosugestia, ale sprzęcior zrobił się żwawszy :shocked: :th:

Opublikowano

dziś wymieniłem wszystkie przewody podciśnieniowe (te chudsze i grubsze z plecionką)

przeczyściłem lmm, obstukałem sztangę i N75

nie wiem czy to autosugestia, ale sprzęcior zrobił się żwawszy :shocked: :th:

miales niedoladowanie rzedu 100 mbar wiec odczucia nie sa/beda duze ... [potwierdzisz to nowymi logami :wink4: ]

Opublikowano

Maciek, mogę zgłosić się do Ciebie na naukę analizy logów??? :) :) :)

wedka jest na forum ... rybe musisz złapac sam .... :naughty:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...