taktuś Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Witam Dzisiaj robiliśmy z kolegą logi first time Rzućcie okiem i podpowiedzcie coś ,Group A:,'003,,,,Group B:,'008,,,,Group C:,'011 ,,Engine speed,MAF (specified),MAF (actual),EGR duty cycle,,Engine speed,Inj qty,Inj qty,Inj qty,,Engine speed,Specified MAP,Actual MAP,Duty cycle ,TIME,861-945,240-340,240-340,4-84,TIME,861-945,?,?,?,TIME,,,,Boost Valvle MARKER STAMP obr/min mg/R mg/R % 0,01 1554 850 620 4,8 1,38 1932 850 950 4,8 2,75 2373 850 950 4,8 3,97 2730 850 740 4,8 5,18 3024 850 765 4,8 6,4 3339 850 800 4,8 7,61 3654 850 780 4,8 8,82 3885 850 765 4,8 10,03 4116 850 745 4,8 11,23 4305 850 705 4,8 12,43 4473 850 645 4,8 STAMP obr/min mg/R mg/R mg/R 0,43 1659 41,2 39,4 34,6 1,84 2079 43,4 41 43 3,15 2478 42,8 41,4 43,8 4,37 2814 42,4 41 36 5,58 3129 43,2 40,6 37,2 6,8 3444 43,4 40 39,8 8,01 3717 43 39,6 37,2 9,23 3969 42,8 38,4 37,4 10,43 4200 42,6 38,2 35,4 11,63 4368 42,4 35 32,6 12,83 4515 42,2 30,6 30,2 STAMP obr/min mbar mbar % 0,9 1806 1877 1632 47,8 2,29 2226 1948 2040 64,1 3,55 2604 1948 2020 64,9 4,77 2919 1948 1673 50,2 6 3234 1948 1836 53,4 7,21 3549 1948 1989 57,8 8,41 3822 1948 187 55 9,63 4053 1938 1928 54,6 10,83 4242 1907 1907 55 12,03 4410 1846 1836 54,6 2,13 4494 1122 1418 59,8 przyczyną diagnozy silnika vagiem był wykres
spanky Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Opublikowano 3 Kwietnia 2008 taktus podejdz do tematu porzadnie i zrob logi jak przystalo na starego forumowicza .... kazdy blok oddzielnie ... i pamietaj diagnoza to nie tylko 3 bloki ... ! [p.s mam swojego faworyta ale potwierdze dopiero przy logach z wiekszym probkowaniem .... ]
PAWEL69 Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Opublikowano 3 Kwietnia 2008 taktus podejdz do tematu porzadnie i zrob logi jak przystalo na starego forumowicza .... kazdy blok oddzielnie ... i pamietaj diagnoza to nie tylko 3 bloki ... ! [p.s mam swojego faworyta ale potwierdze dopiero przy logach z wiekszym probkowaniem .... ] Ja toże mam faworyta "przyczynę: chyba / Czyżby znowu macanko rurek / :wink4: To zawsze przynosi efekty N75? spanki ty też tak Pozdrawiam
elektrostar Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Opublikowano 3 Kwietnia 2008 OK. Panowie, czyli trzeba zrobić pomiary każdego kanałuz osobna??? A nie wszystkie razem?? I powiedzcie, które kanały trzeba zlogować. Nie bardzo znam się na silnikach diesla. Taktuś, umówimy się na niedzielę, wtedy jeszcze raz zwagujemy. Pozdro
spanky Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Ja toże mam faworyta "przyczynę: chyba / Czyżby znowu macanko rurek / :wink4: To zawsze przynosi efekty N75? spanki ty też tak Pozdrawiam w tym przypadku mozesz sobie pomacac rury ale tyko jak Ci to sprawia przyjemnosc .. innych wymiernych skutkow tego macania nie bedzie .... mowisz N75 ....nie sadze .... OK. Panowie, czyli trzeba zrobić pomiary każdego kanałuz osobna??? A nie wszystkie razem?? I powiedzcie, które kanały trzeba zlogować. Nie bardzo znam się na silnikach diesla. Taktuś, umówimy się na niedzielę, wtedy jeszcze raz zwagujemy. Pozdro co do logowania co i jak : http://www.a4-klub.pl/smf/tdi_diagnostyka_aktualizacja_13_x_2007-t18478.0.html
taktuś Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2008 ot popadli my w kałabanie i czort karty rozdaje w niedzielę odbędziemy proces waginacji jeszcze raz , już na spokojnie 001 stat. 003 stat. 004 stat 011 stat 013 stat 000 stat BS 003 stat BS 004 stat BS 001 dyn 003 dyn 004 dyn 008 dyn 010 dyn 011 dyn zerknijcie proszę i... nie załamujcie mnie
spanky Opublikowano 6 Kwietnia 2008 Opublikowano 6 Kwietnia 2008 -termostat do wymiany ! -EGR do czyszczenia [przy okazji sprawdz podcisnienia od EGR->N18] -filtr powietrza do wymiany/lmm do czyszczenia badz kupic nowy -doladowanie [sprawdzic szczelnosc podcisnien/podmienic N75 - badz zle czyszczenie turbo lub ruszona sztanga.] -uklad wtryskowy znosny.
lukjar7 Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Opublikowano 7 Kwietnia 2008 -termostat do wymiany ! -EGR do czyszczenia [przy okazji sprawdz podcisnienia od EGR->N18] -filtr powietrza do wymiany/lmm do czyszczenia badz kupic nowy -doladowanie [sprawdzic szczelnosc podcisnien/podmienic N75 - badz zle czyszczenie turbo lub ruszona sztanga.] -uklad wtryskowy znosny. no i jakiego miałeś faworyta kolego ??
taktuś Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 7 Kwietnia 2008 w związku z dużą ilością "faworytów" sprzedaję A4 i kupuję megankę :polew: dziś wymieniłem wszystkie przewody podciśnieniowe (te chudsze i grubsze z plecionką) przeczyściłem lmm, obstukałem sztangę i N75 nie wiem czy to autosugestia, ale sprzęcior zrobił się żwawszy :th:
spanky Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Opublikowano 7 Kwietnia 2008 dziś wymieniłem wszystkie przewody podciśnieniowe (te chudsze i grubsze z plecionką) przeczyściłem lmm, obstukałem sztangę i N75 nie wiem czy to autosugestia, ale sprzęcior zrobił się żwawszy :th: miales niedoladowanie rzedu 100 mbar wiec odczucia nie sa/beda duze ... [potwierdzisz to nowymi logami ]
elektrostar Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Maciek, mogę zgłosić się do Ciebie na naukę analizy logów??? :)
spanky Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Maciek, mogę zgłosić się do Ciebie na naukę analizy logów??? :) wedka jest na forum ... rybe musisz złapac sam ....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się