marex.p Opublikowano 24 Stycznia 2012 Opublikowano 24 Stycznia 2012 Witam problem w tym ze po programie turbo przeładowywuje a na orginalce ciągnie bez problemu do 5000 obrotów i nigdy nie złapało notlaufa. pytanie wirus niedopracowany czy turbawka do czyszczenia.[br]Dopisany: 24 Styczeń 2012, 22:08_________________________________________________b6 avf 210 tys bez problemów po wirusie przeładowywuje jaka moze byc przyczyna
marex.p Opublikowano 24 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2012 wrzuce jutro jak dorwe chwilke, ale czy to normalne ze na seryjce idzie na kazdym bieeeeeeeeeeeguuuuuuuuuuu do 5tys i nie wyłącza sie?
pastaldo Opublikowano 24 Stycznia 2012 Opublikowano 24 Stycznia 2012 wrzuce jutro jak dorwe chwilke, ale czy to normalne ze na seryjce idzie na kazdym bieeeeeeeeeeeguuuuuuuuuuu do 5tys i nie wyłącza sie? nienormalne. coś jest nie tak.
adrian998998 Opublikowano 25 Stycznia 2012 Opublikowano 25 Stycznia 2012 Zrob logi, pewnie sporo koksu jest i przeladowuje. po logach bedzie widac co i jak.
Andrzej88 Opublikowano 25 Stycznia 2012 Opublikowano 25 Stycznia 2012 Czy ja dobrze zrozumiałem... kręcisz diesla do 5 tys?
marex.p Opublikowano 26 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2012 chciałem troszkę turbo rozruszać i pare razy dalem mu 5 tysiaków [br]Dopisany: 26 Styczeń 2012, 17:49_________________________________________________a oto moje logi Grupa A: 011 Grupa B: Zatrzymany Engine speed Spec. intake press. Actual intake press. D.cycle MAP CZAS 2850-3150 2200-2400 2100-2600 35-80% CZAS Znacznik ZAPISU /min % ZAPISU 0.01 1428 1872.0 1656.0 25.5 0.35 1470 1920.0 1848.0 37.1 0.70 1512 1956.0 2028.0 45.0 1.05 1575 2004.0 2148.0 52.6 1.40 1617 2040.0 2160.0 51.0 1.75 1680 2088.0 2148.0 52.2 2.10 1722 2136.0 2172.0 52.6 2.45 1785 2172.0 2208.0 56.6 2.80 1848 2208.0 2232.0 57.4 3.15 1911 2244.0 2244.0 57.4 3.50 1953 2256.0 2268.0 59.0 3.84 2016 2268.0 2268.0 60.2 4.17 2079 2280.0 2268.0 59.8 4.52 2121 2292.0 2256.0 60.2 4.87 2184 2304.0 2256.0 59.8 5.22 2226 2316.0 2256.0 59.4 5.57 2289 2316.0 2256.0 59.0 5.92 2331 2328.0 2256.0 59.4 6.27 2394 2328.0 2292.0 59.8 6.62 2436 2340.0 2304.0 60.2 6.97 2499 2340.0 2328.0 60.2 7.29 2541 2340.0 2340.0 62.6 7.61 2583 2340.0 2352.0 63.0 7.92 2646 2340.0 2352.0 62.6 8.25 2688 2340.0 2340.0 63.4 8.60 2730 2340.0 2352.0 63.8 8.95 2751 2340.0 2328.0 63.4 9.30 2793 2340.0 2328.0 63.0 9.65 2835 2340.0 2304.0 62.2 10.01 2877 2340.0 2316.0 63.4 10.36 2919 2340.0 2328.0 63.0 10.71 2961 2340.0 2328.0 63.4 11.04 2982 2340.0 2340.0 63.8 11.36 3003 2340.0 2328.0 63.8 11.68 3045 2340.0 2340.0 64.1 12.00 3066 2340.0 2328.0 63.4 12.32 3087 2340.0 2340.0 63.8 12.66 3129 2340.0 2340.0 64.1 13.01 3150 2340.0 2340.0 64.5 13.36 3192 2340.0 2340.0 64.9 13.71 3213 2340.0 2352.0 64.5 14.06 3234 2340.0 2340.0 64.9 14.41 3234 2340.0 2340.0 64.5 14.72 3255 2340.0 2340.0 64.1 15.03 3276 2340.0 2328.0 64.9 15.34 3297 2340.0 2328.0 64.1 15.66 3318 2340.0 2328.0 64.1 15.97 3339 2340.0 2340.0 64.1 16.29 3339 2340.0 2340.0 64.5 16.61 3360 2340.0 2340.0 64.5 16.96 3381 2340.0 2340.0 64.9 17.32 3402 2340.0 2340.0 65.3 17.67 3402 2340.0 2340.0 64.5 18.02 3423 2340.0 2352.0 65.7 18.34 3423 2340.0 2352.0 66.1 18.66 3444 2340.0 2352.0 66.5 18.97 3339 1056.0 2232.0 51.8 a teraz to: Grupa A: 011 Grupa B: Zatrzymany Engine speed Spec. intake press. Actual intake press. D.cycle MAP CZAS 2850-3150 2200-2400 2100-2600 35-80% CZAS Znacznik ZAPISU /min % ZAPISU 0.01 1302 1764.0 1416.0 19.9 0.35 1344 1800.0 1572.0 21.5 0.70 1386 1860.0 1752.0 27.1 1.05 1449 1920.0 1944.0 39.4 1.40 1491 1980.0 2112.0 49.0 1.75 1554 2040.0 2268.0 58.6 2.10 1638 2100.0 2412.0 63.4 2.45 1701 2172.0 2460.0 64.5 2.80 1785 2256.0 2496.0 64.1 3.15 1869 2340.0 2484.0 64.5 3.50 1932 2400.0 2484.0 64.5 3.85 2016 2412.0 2532.0 69.3 4.21 2100 2424.0 2508.0 70.5 4.55 2184 2436.0 2484.0 71.7 4.90 2268 2448.0 2436.0 70.9 5.26 2331 2448.0 2388.0 68.9 5.58 2415 2448.0 2352.0 68.1 5.90 2478 2448.0 2340.0 66.5 6.24 2562 2448.0 2364.0 67.3 6.60 2625 2448.0 2400.0 68.1 6.95 2709 2448.0 2448.0 70.1 7.30 2772 2448.0 2496.0 72.5 7.65 2856 2448.0 2520.0 76.5 8.00 2919 2448.0 2556.0 79.3 8.35 3003 2448.0 2580.0 82.5 8.70 3066 2448.0 2592.0 84.9 9.05 3150 2448.0 2616.0 87.3 9.40 3213 2448.0 2616.0 88.9 9.72 3276 2448.0 2616.0 91.2 10.04 3339 2448.0 2616.0 92.8 10.35 3402 2448.0 2628.0 94.4 10.69 3444 2448.0 2640.0 94.4 11.02 3507 2448.0 2640.0 94.4 11.38 3570 2436.0 2640.0 94.4 11.73 3612 2424.0 2640.0 94.0 12.08 3675 2412.0 2652.0 94.4 12.43 3738 2400.0 2664.0 94.0 12.78 3759 1380.0 2652.0 94.4 13.13 3696 1116.0 1824.0 46.6 [br]Dopisany: 26 Styczeń 2012, 18:40_________________________________________________moze ktos przeanalizuje
spanky Opublikowano 26 Stycznia 2012 Opublikowano 26 Stycznia 2012 chciałem troszkę turbo rozruszać i pare razy dalem mu 5 tysiaków [br]Dopisany: 26 Styczeń 2012, 17:49_________________________________________________a oto moje logi Grupa A: 011 Grupa B: Zatrzymany Engine speed Spec. intake press. Actual intake press. D.cycle MAP CZAS 2850-3150 2200-2400 2100-2600 35-80% CZAS Znacznik ZAPISU /min % ZAPISU 0.01 1428 1872.0 1656.0 25.5 0.35 1470 1920.0 1848.0 37.1 0.70 1512 1956.0 2028.0 45.0 1.05 1575 2004.0 2148.0 52.6 1.40 1617 2040.0 2160.0 51.0 1.75 1680 2088.0 2148.0 52.2 2.10 1722 2136.0 2172.0 52.6 2.45 1785 2172.0 2208.0 56.6 2.80 1848 2208.0 2232.0 57.4 3.15 1911 2244.0 2244.0 57.4 3.50 1953 2256.0 2268.0 59.0 3.84 2016 2268.0 2268.0 60.2 4.17 2079 2280.0 2268.0 59.8 4.52 2121 2292.0 2256.0 60.2 4.87 2184 2304.0 2256.0 59.8 5.22 2226 2316.0 2256.0 59.4 5.57 2289 2316.0 2256.0 59.0 5.92 2331 2328.0 2256.0 59.4 6.27 2394 2328.0 2292.0 59.8 6.62 2436 2340.0 2304.0 60.2 6.97 2499 2340.0 2328.0 60.2 7.29 2541 2340.0 2340.0 62.6 7.61 2583 2340.0 2352.0 63.0 7.92 2646 2340.0 2352.0 62.6 8.25 2688 2340.0 2340.0 63.4 8.60 2730 2340.0 2352.0 63.8 8.95 2751 2340.0 2328.0 63.4 9.30 2793 2340.0 2328.0 63.0 9.65 2835 2340.0 2304.0 62.2 10.01 2877 2340.0 2316.0 63.4 10.36 2919 2340.0 2328.0 63.0 10.71 2961 2340.0 2328.0 63.4 11.04 2982 2340.0 2340.0 63.8 11.36 3003 2340.0 2328.0 63.8 11.68 3045 2340.0 2340.0 64.1 12.00 3066 2340.0 2328.0 63.4 12.32 3087 2340.0 2340.0 63.8 12.66 3129 2340.0 2340.0 64.1 13.01 3150 2340.0 2340.0 64.5 13.36 3192 2340.0 2340.0 64.9 13.71 3213 2340.0 2352.0 64.5 14.06 3234 2340.0 2340.0 64.9 14.41 3234 2340.0 2340.0 64.5 14.72 3255 2340.0 2340.0 64.1 15.03 3276 2340.0 2328.0 64.9 15.34 3297 2340.0 2328.0 64.1 15.66 3318 2340.0 2328.0 64.1 15.97 3339 2340.0 2340.0 64.1 16.29 3339 2340.0 2340.0 64.5 16.61 3360 2340.0 2340.0 64.5 16.96 3381 2340.0 2340.0 64.9 17.32 3402 2340.0 2340.0 65.3 17.67 3402 2340.0 2340.0 64.5 18.02 3423 2340.0 2352.0 65.7 18.34 3423 2340.0 2352.0 66.1 18.66 3444 2340.0 2352.0 66.5 18.97 3339 1056.0 2232.0 51.8 a teraz to: Grupa A: 011 Grupa B: Zatrzymany Engine speed Spec. intake press. Actual intake press. D.cycle MAP CZAS 2850-3150 2200-2400 2100-2600 35-80% CZAS Znacznik ZAPISU /min % ZAPISU 0.01 1302 1764.0 1416.0 19.9 0.35 1344 1800.0 1572.0 21.5 0.70 1386 1860.0 1752.0 27.1 1.05 1449 1920.0 1944.0 39.4 1.40 1491 1980.0 2112.0 49.0 1.75 1554 2040.0 2268.0 58.6 2.10 1638 2100.0 2412.0 63.4 2.45 1701 2172.0 2460.0 64.5 2.80 1785 2256.0 2496.0 64.1 3.15 1869 2340.0 2484.0 64.5 3.50 1932 2400.0 2484.0 64.5 3.85 2016 2412.0 2532.0 69.3 4.21 2100 2424.0 2508.0 70.5 4.55 2184 2436.0 2484.0 71.7 4.90 2268 2448.0 2436.0 70.9 5.26 2331 2448.0 2388.0 68.9 5.58 2415 2448.0 2352.0 68.1 5.90 2478 2448.0 2340.0 66.5 6.24 2562 2448.0 2364.0 67.3 6.60 2625 2448.0 2400.0 68.1 6.95 2709 2448.0 2448.0 70.1 7.30 2772 2448.0 2496.0 72.5 7.65 2856 2448.0 2520.0 76.5 8.00 2919 2448.0 2556.0 79.3 8.35 3003 2448.0 2580.0 82.5 8.70 3066 2448.0 2592.0 84.9 9.05 3150 2448.0 2616.0 87.3 9.40 3213 2448.0 2616.0 88.9 9.72 3276 2448.0 2616.0 91.2 10.04 3339 2448.0 2616.0 92.8 10.35 3402 2448.0 2628.0 94.4 10.69 3444 2448.0 2640.0 94.4 11.02 3507 2448.0 2640.0 94.4 11.38 3570 2436.0 2640.0 94.4 11.73 3612 2424.0 2640.0 94.0 12.08 3675 2412.0 2652.0 94.4 12.43 3738 2400.0 2664.0 94.0 12.78 3759 1380.0 2652.0 94.4 13.13 3696 1116.0 1824.0 46.6 [br]Dopisany: 26 Styczeń 2012, 18:40_________________________________________________moze ktos przeanalizuje masz problem z regulacja doladowania po programie stad te tryby awaryjne ...
marex.p Opublikowano 26 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2012 mozesz cos wiecej napisac o tym problemie tz. gdzie lezy przyczyna kierownic czy zaworu egr a może czegos innego a moze program niezabardzo dopracowany
Rafi78 Opublikowano 26 Stycznia 2012 Opublikowano 26 Stycznia 2012 wgraj ori program i zrób logi - pewnie winny jest nieodpwiedni sofcik
marex.p Opublikowano 26 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2012 ten pierwszy jest na ori czyli ten: Grupa A: 011 Grupa Engine speed Spec. intake press. Actual intake press. CZAS 2850-3150 2200-2400 2100-2600 35-80% CZAS Znacznik ZAPISU /min % 0.01 1428 1872.0 1656.0 25.5 0.35 1470 1920.0 1848.0 37.1 0.70 1512 1956.0 2028.0 45.0 1.05 1575 2004.0 2148.0 52.6 1.40 1617 2040.0 2160.0 51.0 1.75 1680 2088.0 2148.0 52.2 2.10 1722 2136.0 2172.0 52.6 2.45 1785 2172.0 2208.0 56.6 2.80 1848 2208.0 2232.0 57.4 3.15 1911 2244.0 2244.0 57.4 3.50 1953 2256.0 2268.0 59.0 3.84 2016 2268.0 2268.0 60.2 4.17 2079 2280.0 2268.0 59.8 4.52 2121 2292.0 2256.0 60.2 4.87 2184 2304.0 2256.0 59.8 5.22 2226 2316.0 2256.0 59.4 5.57 2289 2316.0 2256.0 59.0 5.92 2331 2328.0 2256.0 59.4 6.27 2394 2328.0 2292.0 59.8 6.62 2436 2340.0 2304.0 60.2 6.97 2499 2340.0 2328.0 60.2 7.29 2541 2340.0 2340.0 62.6 7.61 2583 2340.0 2352.0 63.0 7.92 2646 2340.0 2352.0 62.6 8.25 2688 2340.0 2340.0 63.4 8.60 2730 2340.0 2352.0 63.8 8.95 2751 2340.0 2328.0 63.4 9.30 2793 2340.0 2328.0 63.0 9.65 2835 2340.0 2304.0 62.2 10.01 2877 2340.0 2316.0 63.4 10.36 2919 2340.0 2328.0 63.0 10.71 2961 2340.0 2328.0 63.4 11.04 2982 2340.0 2340.0 63.8 11.36 3003 2340.0 2328.0 63.8 11.68 3045 2340.0 2340.0 64.1 12.00 3066 2340.0 2328.0 63.4 12.32 3087 2340.0 2340.0 63.8 12.66 3129 2340.0 2340.0 64.1 13.01 3150 2340.0 2340.0 64.5 13.36 3192 2340.0 2340.0 64.9 13.71 3213 2340.0 2352.0 64.5 14.06 3234 2340.0 2340.0 64.9 14.41 3234 2340.0 2340.0 64.5 14.72 3255 2340.0 2340.0 64.1 15.03 3276 2340.0 2328.0 64.9 15.34 3297 2340.0 2328.0 64.1 15.66 3318 2340.0 2328.0 64.1 15.97 3339 2340.0 2340.0 64.1 16.29 3339 2340.0 2340.0 64.5 16.61 3360 2340.0 2340.0 64.5 16.96 3381 2340.0 2340.0 64.9 17.32 3402 2340.0 2340.0 65.3 17.67 3402 2340.0 2340.0 64.5 18.02 3423 2340.0 2352.0 65.7 18.34 3423 2340.0 2352.0 66.1 18.66 3444 2340.0 2352.0 66.5 18.97 3339 1056.0 2232.0 51.8 [br]Dopisany: 26 Styczeń 2012, 21:19_________________________________________________wrócilem do ori i zrobiłem około 1200km autko smiga gaz w desce turbo kreci i chciałbym nadmienic ze nigdy mi nie zlapał tr.awaryjnego nie wazne do ilu bym krecił obrotów[br]Dopisany: 26 Styczeń 2012, 21:23_________________________________________________chcialbym byc pewny ze to wina wirusa bo wtedy nie musiałbym czyscic turbawki
pastaldo Opublikowano 26 Stycznia 2012 Opublikowano 26 Stycznia 2012 Skoro na ori programie jest ok to znaczy że to wina softu. Kiedy ty robiłes ten soft? może trzeba by zareklamować
adrian998998 Opublikowano 26 Stycznia 2012 Opublikowano 26 Stycznia 2012 Tak jak Spanky napisał. Wina po stronie softu leży
marex.p Opublikowano 26 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2012 juz zareklamowane wrócilem do ori ale gosc kazał przecyscic turbo i ze bedzie wszystko ok. i wrócimy wtedy do wirusa, niechciałbym dodawac sobie roboty z czyszczeniem turba jesli to jest po stronie programu [br]Dopisany: 26 Styczeń 2012, 21:37_________________________________________________dodam ze program robiony na poczatku stycznia
Rafi78 Opublikowano 26 Stycznia 2012 Opublikowano 26 Stycznia 2012 juz zareklamowane wrócilem do ori ale gosc kazał przecyscic turbo i ze bedzie wszystko ok. i wrócimy wtedy do wirusa, niechciałbym dodawac sobie roboty z czyszczeniem turba jesli to jest po stronie programu [br]Dopisany: 26 Styczeń 2012, 21:37_________________________________________________dodam ze program robiony na poczatku stycznia jesli chciałes koniecznie więcej mocy to powinieneś zacząć od sprawdzenia kondycji silnika i turbo a nie na odwrót...odpuść takiego tjuunera turbo i tak by nie zaszkodziło przeczyścić dla świetego spokoju
spanky Opublikowano 26 Stycznia 2012 Opublikowano 26 Stycznia 2012 juz zareklamowane wrócilem do ori ale gosc kazał przecyscic turbo i ze bedzie wszystko ok. i wrócimy wtedy do wirusa, niechciałbym dodawac sobie roboty z czyszczeniem turba jesli to jest po stronie programu [br]Dopisany: 26 Styczeń 2012, 21:37_________________________________________________dodam ze program robiony na poczatku stycznia zrob logi na ori do 4000 rpm
marex.p Opublikowano 26 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2012 robione logi przed softem wszystko pieknie turbo ok po wgraniu test i turbo zlapało notlaufa na logach sprawdzane przeładowuje poprawka wirusa i próba jak wyzej w tryb awaryjny nie wszedł a w logach przeładowuje dlatego tjuuner stwierdził ze wina turbawki ale osobiscie niechce w to uwierzyć bo tak jak wczesniej pisałem na kazdym zakresie od 0-5000 nigdy niebylo problemu, dlatego zasiegam porady tutaj a moze jakis przewod niedomaga i wirus to wyłapuje co otym sadzicie?
przemik Opublikowano 27 Stycznia 2012 Opublikowano 27 Stycznia 2012 Pokaz jeszcze logi jak paliwo daje czyli 008 i 001 dynamiczne - podejrzewam ze tam jest problem. Chociaz w mapie sprezarki tez jest kanał... bo po cholere ma napierac tak mocno na wysokich obrotach.
marex.p Opublikowano 27 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2012 nie mam dojscia teraz do logow dynamicznych waronki niesprzyjające troszke zimno i autko nie złapie odpowiedniej temp.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się