Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Przegrzane pierścienie wymiana bloku na jaki AVF czy AWX a może ARL , bądź 2.0


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich. Audi A4 1.9TDI AVF 131PS -> Vtech Olsztyn 193PS 418NM

to tak opisze swój problem :)

auto jezdziło bobrze miało juz niezła moc ale przebieg 600tys zmusił mnie do naprawy silnika. rozebrałem głowica została zrobiona od podstaw wszystko nowe, a blok hym własnie chyba poszedłem na skrót bo zmieniłem aby pierscienie i panewki co mi wyszło bokiem.

na cylindrze nie było rys ale miał jak to po 600tys około 0,5mm wyrobienie juz gładzi cylindra. założyłem nowe pierscienie kolbenshmita. :rolleyes:

Po złożeniu auto pracowało bardzo łądnie. lecz dotarłem na ostro czyli zrobiłem nastepujaco :kwasny: :kwasny:

300km jezdzac jak dziadek -> wymiana oleju na Cartrol EDGE 5W40

300km-4500km dajac silnikowi w kosc po garach ile tylko sie dało w tym po autostradach

4500km wymiana oleju na shel(norma 507) 5w30

wyczuwałem brak mocy niedosyt auto ma około 30ps mniej :gwizdanie: :gwizdanie:

Wiec kontrola wzrokowa korek do góry oleju -cisnienie , w odmie jak zobaczyłem że jest raz wieksze cisnienie niz kiedys to juz swiadczy tylko chyba o jednym, ostatnia kontrola miarka w góre chlapie olejem paruje -> pierscienie na 100%

kompresje zmierze jak wróce do domu( Praca) Niemcy

Moje pytanie brzmi Jaki blok założyc od jakiego silnika czy taki jak mam czyli AVF czy od awx A może ARL

wiem ze róznicy miedzy AVF a AWX bo ARL jest montowany Poprzecznie i obiło mi sie o uszy ze czujnik wału jest inaczej montowany czy cos takiego

a Moze blok od 2,0 TDI 136PS ?? :naughty: czekam na kwestie pomocne z góry dziekuje:)

Opublikowano

Aha no to lipka z tego co widze u ciebie w poscie. ja pamnietam znajomy miał tak w polo co prawda benzyna jak sie rozgrzał tłoki puchły i auto juz nie odpalało ostygło i paliło na dotyk.

Opublikowano

No nie pierwszy raz dziśiaj jeździłem bokiem, ale pierwszy po boisku i na dwójce, a z racji że śniegu nie za dużo to rwała razem z murawą :kox:

Acha moja jest też leciutko zawirusiona na 165KM i 390 niutków.

Chyba ją trochę za mocno spasowali i do takiej jazdy za mocno się nie nadaje :mysli:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...