Jump to content
IGNORED

[B6 AVF] Przegrzane pierścienie wymiana bloku na jaki AVF czy AWX a może ARL , bądź 2.0


MARKOB4

Recommended Posts

Witam wszystkich. Audi A4 1.9TDI AVF 131PS -> Vtech Olsztyn 193PS 418NM

to tak opisze swój problem :)

auto jezdziło bobrze miało juz niezła moc ale przebieg 600tys zmusił mnie do naprawy silnika. rozebrałem głowica została zrobiona od podstaw wszystko nowe, a blok hym własnie chyba poszedłem na skrót bo zmieniłem aby pierscienie i panewki co mi wyszło bokiem.

na cylindrze nie było rys ale miał jak to po 600tys około 0,5mm wyrobienie juz gładzi cylindra. założyłem nowe pierscienie kolbenshmita. :rolleyes:

Po złożeniu auto pracowało bardzo łądnie. lecz dotarłem na ostro czyli zrobiłem nastepujaco :kwasny: :kwasny:

300km jezdzac jak dziadek -> wymiana oleju na Cartrol EDGE 5W40

300km-4500km dajac silnikowi w kosc po garach ile tylko sie dało w tym po autostradach

4500km wymiana oleju na shel(norma 507) 5w30

wyczuwałem brak mocy niedosyt auto ma około 30ps mniej :gwizdanie: :gwizdanie:

Wiec kontrola wzrokowa korek do góry oleju -cisnienie , w odmie jak zobaczyłem że jest raz wieksze cisnienie niz kiedys to juz swiadczy tylko chyba o jednym, ostatnia kontrola miarka w góre chlapie olejem paruje -> pierscienie na 100%

kompresje zmierze jak wróce do domu( Praca) Niemcy

Moje pytanie brzmi Jaki blok założyc od jakiego silnika czy taki jak mam czyli AVF czy od awx A może ARL

wiem ze róznicy miedzy AVF a AWX bo ARL jest montowany Poprzecznie i obiło mi sie o uszy ze czujnik wału jest inaczej montowany czy cos takiego

a Moze blok od 2,0 TDI 136PS ?? :naughty: czekam na kwestie pomocne z góry dziekuje:)

Link to comment
Share on other sites

Do dziśaj to bym ci polecił słupek od 2,0 BPW, ale po tym co mnie dzisiaj spotkało

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=241199.0

to przy twoich modach blado go widzę :mysli:

Link to comment
Share on other sites

Aha no to lipka z tego co widze u ciebie w poscie. ja pamnietam znajomy miał tak w polo co prawda benzyna jak sie rozgrzał tłoki puchły i auto juz nie odpalało ostygło i paliło na dotyk.

Link to comment
Share on other sites

No nie pierwszy raz dziśiaj jeździłem bokiem, ale pierwszy po boisku i na dwójce, a z racji że śniegu nie za dużo to rwała razem z murawą :kox:

Acha moja jest też leciutko zawirusiona na 165KM i 390 niutków.

Chyba ją trochę za mocno spasowali i do takiej jazdy za mocno się nie nadaje :mysli:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...