Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] NOTLAUF przy 3200/min - Logi do oceny, błagam o POMOC!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Ostatnio przy wyprzedaniu 3200 obrotów i auto nie ciągnie :shocked::( masakra, dziś zrobiłem logi i jest jeden błąd

Błąd:

VAG-COM Version: Release 311.2-N
zq3a5v-zsegb3-10v83db-jpkahh-5a6a
Control Module Part Number: 038 906 018 S 
Component and/or Version: 1,9l R4 EDC  00SG 1630
     Software Coding: 00002
     Work Shop Code: WSC 06325
1 Fault Found:
00575 - Intake Manifold Pressure
   17-10 - Control Difference - Intermittent

Logi BS:

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/moriemo_70218.html

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/moriemo_70219.html

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/moriemo_70220.html

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/moriemo_70221.html

LOGI MS:

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/moriemo_70222.html

Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/moriemo_70223.html

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/moriemo_70224.html

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/moriemo_70225.html

Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/moriemo_70226.html

Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/moriemo_70227.html

Zrobiłem jeden log dynamiczny raz że nie ma szans żeby poszedł na 4200 obrotów, dwa że wszędzie lód.

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/moriemo_70228.html

Proszę o pomoc co może być przyczyną?

Opublikowano

kat wtrysku do ustawienia,bez dynamicznych przynajmnie 003,010,011 nikt Ci nic nie powie nawet jezeli wpadnie w tryb awaryjny to nic.

Opublikowano

Do momentu złapania trybu awaryjnego.

Po każdym pojawieniu się trybu skasuj błąd i loguj kolejny kanał.

Opublikowano

Pewnie turbo zawalone sadzą.

Logi dynamiczne wyjasniłyby sprawe.

Opublikowano

Dobra, teraz jak przy pierwszym logowaniu złapie notlaufa to gasić go i robić drugi czy wystarczy skasować w vagu błąd ?

Opublikowano

zgaś silnik, skasuj bład, zapal i rób kolejnego loga

Opublikowano

Dobra na razie nie mam jak zrobić tych logów.

Btw.

Byłem u tego Pana Piotra czy Euzebiusza w Łące ustawił mi kont wtrysku i powiedział że sztanga rusza się 3mm i pewnie łotaki zapieczone. Powiedział mi że zrobienie na "gienał" 1400zł, dzwoniłem do TurboReg w Mielcu i powiedzieli że jak to tylko łopatki to 250 zł ustawienie geometrii. Co o tym myślicie?

Opublikowano

a probowales rozruszac recznie turbo ? czasem pomaga , a to nic nie kosztuje :) moze warto sprobowac ?

Opublikowano

Tylko czyszczenie bez ustawiania łopatek!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...