Moriemo Opublikowano 27 Stycznia 2012 Opublikowano 27 Stycznia 2012 Witam, Ostatnio przy wyprzedaniu 3200 obrotów i auto nie ciągnie masakra, dziś zrobiłem logi i jest jeden błąd Błąd: VAG-COM Version: Release 311.2-N zq3a5v-zsegb3-10v83db-jpkahh-5a6a Control Module Part Number: 038 906 018 S Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 00SG 1630 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 06325 1 Fault Found: 00575 - Intake Manifold Pressure 17-10 - Control Difference - Intermittent Logi BS: Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/moriemo_70218.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/moriemo_70219.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/moriemo_70220.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/moriemo_70221.html LOGI MS: Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/moriemo_70222.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/moriemo_70223.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/moriemo_70224.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/moriemo_70225.html Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/moriemo_70226.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/moriemo_70227.html Zrobiłem jeden log dynamiczny raz że nie ma szans żeby poszedł na 4200 obrotów, dwa że wszędzie lód. Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/moriemo_70228.html Proszę o pomoc co może być przyczyną?
vauxhall95 Opublikowano 27 Stycznia 2012 Opublikowano 27 Stycznia 2012 kat wtrysku do ustawienia,bez dynamicznych przynajmnie 003,010,011 nikt Ci nic nie powie nawet jezeli wpadnie w tryb awaryjny to nic.
Moriemo Opublikowano 27 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2012 To przez ile cisnąć jak wpadnie w tryb awaryjny?
banshee Opublikowano 27 Stycznia 2012 Opublikowano 27 Stycznia 2012 Do momentu złapania trybu awaryjnego. Po każdym pojawieniu się trybu skasuj błąd i loguj kolejny kanał.
Moriemo Opublikowano 27 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2012 Czyli jak na razie d*pa blada?
przemik Opublikowano 27 Stycznia 2012 Opublikowano 27 Stycznia 2012 Pewnie turbo zawalone sadzą. Logi dynamiczne wyjasniłyby sprawe.
Moriemo Opublikowano 1 Lutego 2012 Autor Opublikowano 1 Lutego 2012 Dobra, teraz jak przy pierwszym logowaniu złapie notlaufa to gasić go i robić drugi czy wystarczy skasować w vagu błąd ?
puzzel1 Opublikowano 1 Lutego 2012 Opublikowano 1 Lutego 2012 zgaś silnik, skasuj bład, zapal i rób kolejnego loga
Moriemo Opublikowano 8 Lutego 2012 Autor Opublikowano 8 Lutego 2012 Dobra na razie nie mam jak zrobić tych logów. Btw. Byłem u tego Pana Piotra czy Euzebiusza w Łące ustawił mi kont wtrysku i powiedział że sztanga rusza się 3mm i pewnie łotaki zapieczone. Powiedział mi że zrobienie na "gienał" 1400zł, dzwoniłem do TurboReg w Mielcu i powiedzieli że jak to tylko łopatki to 250 zł ustawienie geometrii. Co o tym myślicie?
trezor4 Opublikowano 8 Lutego 2012 Opublikowano 8 Lutego 2012 a probowales rozruszac recznie turbo ? czasem pomaga , a to nic nie kosztuje moze warto sprobowac ?
banshee Opublikowano 9 Lutego 2012 Opublikowano 9 Lutego 2012 Tylko czyszczenie bez ustawiania łopatek!!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się