Moriemo 0 Posted January 27, 2012 Share Posted January 27, 2012 Witam, Ostatnio przy wyprzedaniu 3200 obrotów i auto nie ciągnie masakra, dziś zrobiłem logi i jest jeden błąd Błąd: VAG-COM Version: Release 311.2-N zq3a5v-zsegb3-10v83db-jpkahh-5a6a Control Module Part Number: 038 906 018 S Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 00SG 1630 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 06325 1 Fault Found: 00575 - Intake Manifold Pressure 17-10 - Control Difference - Intermittent Logi BS: Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/moriemo_70218.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/moriemo_70219.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/moriemo_70220.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/moriemo_70221.html LOGI MS: Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/moriemo_70222.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/moriemo_70223.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/moriemo_70224.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/moriemo_70225.html Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/moriemo_70226.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/moriemo_70227.html Zrobiłem jeden log dynamiczny raz że nie ma szans żeby poszedł na 4200 obrotów, dwa że wszędzie lód. Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/moriemo_70228.html Proszę o pomoc co może być przyczyną? Link to comment Share on other sites More sharing options...
vauxhall95 1 Posted January 27, 2012 Share Posted January 27, 2012 kat wtrysku do ustawienia,bez dynamicznych przynajmnie 003,010,011 nikt Ci nic nie powie nawet jezeli wpadnie w tryb awaryjny to nic. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moriemo 0 Posted January 27, 2012 Author Share Posted January 27, 2012 To przez ile cisnąć jak wpadnie w tryb awaryjny? Link to comment Share on other sites More sharing options...
banshee 1 Posted January 27, 2012 Share Posted January 27, 2012 Do momentu złapania trybu awaryjnego. Po każdym pojawieniu się trybu skasuj błąd i loguj kolejny kanał. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moriemo 0 Posted January 27, 2012 Author Share Posted January 27, 2012 Czyli jak na razie d*pa blada? Link to comment Share on other sites More sharing options...
vauxhall95 1 Posted January 27, 2012 Share Posted January 27, 2012 no bez logow tak Link to comment Share on other sites More sharing options...
przemik 2 Posted January 27, 2012 Share Posted January 27, 2012 Pewnie turbo zawalone sadzą. Logi dynamiczne wyjasniłyby sprawe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moriemo 0 Posted February 1, 2012 Author Share Posted February 1, 2012 Dobra, teraz jak przy pierwszym logowaniu złapie notlaufa to gasić go i robić drugi czy wystarczy skasować w vagu błąd ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
puzzel1 0 Posted February 1, 2012 Share Posted February 1, 2012 zgaś silnik, skasuj bład, zapal i rób kolejnego loga Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moriemo 0 Posted February 8, 2012 Author Share Posted February 8, 2012 Dobra na razie nie mam jak zrobić tych logów. Btw. Byłem u tego Pana Piotra czy Euzebiusza w Łące ustawił mi kont wtrysku i powiedział że sztanga rusza się 3mm i pewnie łotaki zapieczone. Powiedział mi że zrobienie na "gienał" 1400zł, dzwoniłem do TurboReg w Mielcu i powiedzieli że jak to tylko łopatki to 250 zł ustawienie geometrii. Co o tym myślicie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
trezor4 1 Posted February 8, 2012 Share Posted February 8, 2012 a probowales rozruszac recznie turbo ? czasem pomaga , a to nic nie kosztuje moze warto sprobowac ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
banshee 1 Posted February 9, 2012 Share Posted February 9, 2012 Tylko czyszczenie bez ustawiania łopatek!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now