[B5 AFN] NOTLAUF przy 3200/min - Logi do oceny, błagam o POMOC!

    12 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    Witam,

    Ostatnio przy wyprzedaniu 3200 obrotów i auto nie ciągnie :shocked::( masakra, dziś zrobiłem logi i jest jeden błąd

    Błąd:

    VAG-COM Version: Release 311.2-N
    zq3a5v-zsegb3-10v83db-jpkahh-5a6a
    Control Module Part Number: 038 906 018 S 
    Component and/or Version: 1,9l R4 EDC  00SG 1630
         Software Coding: 00002
         Work Shop Code: WSC 06325
    1 Fault Found:
    00575 - Intake Manifold Pressure
       17-10 - Control Difference - Intermittent
    

    Logi BS:

    Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/moriemo_70218.html

    Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/moriemo_70219.html

    Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/moriemo_70220.html

    Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/moriemo_70221.html

    LOGI MS:

    Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/moriemo_70222.html

    Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/moriemo_70223.html

    Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/moriemo_70224.html

    Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/moriemo_70225.html

    Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/moriemo_70226.html

    Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/moriemo_70227.html

    Zrobiłem jeden log dynamiczny raz że nie ma szans żeby poszedł na 4200 obrotów, dwa że wszędzie lód.

    Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/moriemo_70228.html

    Proszę o pomoc co może być przyczyną?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    kat wtrysku do ustawienia,bez dynamicznych przynajmnie 003,010,011 nikt Ci nic nie powie nawet jezeli wpadnie w tryb awaryjny to nic.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Do momentu złapania trybu awaryjnego.

    Po każdym pojawieniu się trybu skasuj błąd i loguj kolejny kanał.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    no bez logow tak

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Pewnie turbo zawalone sadzą.

    Logi dynamiczne wyjasniłyby sprawe.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Dobra, teraz jak przy pierwszym logowaniu złapie notlaufa to gasić go i robić drugi czy wystarczy skasować w vagu błąd ?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Dobra na razie nie mam jak zrobić tych logów.

    Btw.

    Byłem u tego Pana Piotra czy Euzebiusza w Łące ustawił mi kont wtrysku i powiedział że sztanga rusza się 3mm i pewnie łotaki zapieczone. Powiedział mi że zrobienie na "gienał" 1400zł, dzwoniłem do TurboReg w Mielcu i powiedzieli że jak to tylko łopatki to 250 zł ustawienie geometrii. Co o tym myślicie?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    a probowales rozruszac recznie turbo ? czasem pomaga , a to nic nie kosztuje :) moze warto sprobowac ?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Tylko czyszczenie bez ustawiania łopatek!!

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się


    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

    • Nowi użytkownicy