Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B5 AHH] Po wymianie tarcz i klocków grzeje się prawe koło


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam panowie mam taki problem wymienilem tarcze przednie trw wszysko wyczyscilem przed montazem dokladnie wymienilem klocki na trw wsiadam do audinki na jazde probna i problem grzeje sie prawe kolo dlugo nie myslac wywalam tloczek jest skorodowany pojechalem kupilem nowy tloczek z gumami i paste do montazu ate wyczyscilem na igle zlozylem prowadnice oczyscilem wszysko co sie dalo i problem nadal jest :wallbash:Panowie co myslicie o tym:?dodam ze przy jezdzie nic nie sciaga przy hamowaniu ostrym to samo jedzie prosto pozdrawiam

Opublikowano

Może dalej prowadnica nie odbija jak należy ??

Opublikowano

wyczyscilem wszystko dokladnie szczotka druciana i papierem sciernym co jeszcze moze blokowac ten zacisk? :wallbash: czy klocki trw maja jakas kierunkowosc ? bo nie zauwarzylem strzalek :mysli:

Opublikowano

Klocki TRW nie są kierunkowe. Nie ma żadnych delikatnych bić na kierownicy przy hamowaniu? Może tarcza ma delikatny odchył

Opublikowano

witam zadnego bicia nie ma hamuje prawidlowo czytalem juz tu na forum o luszczacych sie gietkich przewodach hamulcowych w srodku :blink: jest to mozliwe?

Opublikowano

Niestety jest to możliwe,żadko ale się zdarza.A same klocki w jarzmie siedzą lekko? Może tam coś je trzyma

Opublikowano

jarzmo wysprzatane do cna szczotka druciana nasmarowe smarem miedziowym :confused4: nie wierze w luszczace sie przewody hamulcowe :wallbash: :gwizdanie: mialem bmw z 1985r i tyle :hi:

Opublikowano

moga byc przewody, zdarza sie i taka awaria ukłądu hamulcowego

Opublikowano

najlepiej wymienic na nowy

przewód sie rozwarstwia i płyn przechodzi przez warstwy

wówczas cisnienie zostaje w przewodzie i naciska na tłoczek

Opublikowano

najlepiej wymienic na nowy

przewód sie rozwarstwia i płyn przechodzi przez warstwy

wówczas cisnienie zostaje w przewodzie i naciska na tłoczek

Dokładnie przerabiałem to ostatnio z kumplem w jego nowym zakupie AUDI 80 winowajcą grzania sie hamulcy był łącznik gumowy ale zeszło nam sporo czasu zanim na to wpadliśmy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...