tomekkk83 Opublikowano 28 Stycznia 2012 Opublikowano 28 Stycznia 2012 witam panowie mam taki problem wymienilem tarcze przednie trw wszysko wyczyscilem przed montazem dokladnie wymienilem klocki na trw wsiadam do audinki na jazde probna i problem grzeje sie prawe kolo dlugo nie myslac wywalam tloczek jest skorodowany pojechalem kupilem nowy tloczek z gumami i paste do montazu ate wyczyscilem na igle zlozylem prowadnice oczyscilem wszysko co sie dalo i problem nadal jest :wallbash:Panowie co myslicie o tym:?dodam ze przy jezdzie nic nie sciaga przy hamowaniu ostrym to samo jedzie prosto pozdrawiam
Tommy Gun Opublikowano 28 Stycznia 2012 Opublikowano 28 Stycznia 2012 Może dalej prowadnica nie odbija jak należy ??
tomekkk83 Opublikowano 28 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2012 wyczyscilem wszystko dokladnie szczotka druciana i papierem sciernym co jeszcze moze blokowac ten zacisk? czy klocki trw maja jakas kierunkowosc ? bo nie zauwarzylem strzalek
kamien85 Opublikowano 29 Stycznia 2012 Opublikowano 29 Stycznia 2012 Klocki TRW nie są kierunkowe. Nie ma żadnych delikatnych bić na kierownicy przy hamowaniu? Może tarcza ma delikatny odchył
tomekkk83 Opublikowano 29 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2012 witam zadnego bicia nie ma hamuje prawidlowo czytalem juz tu na forum o luszczacych sie gietkich przewodach hamulcowych w srodku jest to mozliwe?
GOLI Opublikowano 29 Stycznia 2012 Opublikowano 29 Stycznia 2012 Niestety jest to możliwe,żadko ale się zdarza.A same klocki w jarzmie siedzą lekko? Może tam coś je trzyma
tomekkk83 Opublikowano 30 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 30 Stycznia 2012 jarzmo wysprzatane do cna szczotka druciana nasmarowe smarem miedziowym nie wierze w luszczace sie przewody hamulcowe :gwizdanie: mialem bmw z 1985r i tyle
Dev Opublikowano 30 Stycznia 2012 Opublikowano 30 Stycznia 2012 moga byc przewody, zdarza sie i taka awaria ukłądu hamulcowego
tomekkk83 Opublikowano 30 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 30 Stycznia 2012 ale na jednym tloczku? jak to sprawdzic?
Dev Opublikowano 30 Stycznia 2012 Opublikowano 30 Stycznia 2012 najlepiej wymienic na nowy przewód sie rozwarstwia i płyn przechodzi przez warstwy wówczas cisnienie zostaje w przewodzie i naciska na tłoczek
IDUAL Opublikowano 31 Stycznia 2012 Opublikowano 31 Stycznia 2012 najlepiej wymienic na nowy przewód sie rozwarstwia i płyn przechodzi przez warstwy wówczas cisnienie zostaje w przewodzie i naciska na tłoczek Dokładnie przerabiałem to ostatnio z kumplem w jego nowym zakupie AUDI 80 winowajcą grzania sie hamulcy był łącznik gumowy ale zeszło nam sporo czasu zanim na to wpadliśmy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się