[B5 AHH] Po wymianie tarcz i klocków grzeje się prawe koło

    11 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    witam panowie mam taki problem wymienilem tarcze przednie trw wszysko wyczyscilem przed montazem dokladnie wymienilem klocki na trw wsiadam do audinki na jazde probna i problem grzeje sie prawe kolo dlugo nie myslac wywalam tloczek jest skorodowany pojechalem kupilem nowy tloczek z gumami i paste do montazu ate wyczyscilem na igle zlozylem prowadnice oczyscilem wszysko co sie dalo i problem nadal jest :wallbash:Panowie co myslicie o tym:?dodam ze przy jezdzie nic nie sciaga przy hamowaniu ostrym to samo jedzie prosto pozdrawiam

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Może dalej prowadnica nie odbija jak należy ??

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    wyczyscilem wszystko dokladnie szczotka druciana i papierem sciernym co jeszcze moze blokowac ten zacisk? :wallbash: czy klocki trw maja jakas kierunkowosc ? bo nie zauwarzylem strzalek :mysli:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Klocki TRW nie są kierunkowe. Nie ma żadnych delikatnych bić na kierownicy przy hamowaniu? Może tarcza ma delikatny odchył

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    witam zadnego bicia nie ma hamuje prawidlowo czytalem juz tu na forum o luszczacych sie gietkich przewodach hamulcowych w srodku :blink: jest to mozliwe?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Niestety jest to możliwe,żadko ale się zdarza.A same klocki w jarzmie siedzą lekko? Może tam coś je trzyma

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    jarzmo wysprzatane do cna szczotka druciana nasmarowe smarem miedziowym :confused4: nie wierze w luszczace sie przewody hamulcowe :wallbash: :gwizdanie: mialem bmw z 1985r i tyle :hi:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    moga byc przewody, zdarza sie i taka awaria ukłądu hamulcowego

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    najlepiej wymienic na nowy

    przewód sie rozwarstwia i płyn przechodzi przez warstwy

    wówczas cisnienie zostaje w przewodzie i naciska na tłoczek

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    najlepiej wymienic na nowy

    przewód sie rozwarstwia i płyn przechodzi przez warstwy

    wówczas cisnienie zostaje w przewodzie i naciska na tłoczek

    Dokładnie przerabiałem to ostatnio z kumplem w jego nowym zakupie AUDI 80 winowajcą grzania sie hamulcy był łącznik gumowy ale zeszło nam sporo czasu zanim na to wpadliśmy.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się


    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

    • Nowi użytkownicy