[B5 ADR] Temperatura cieczy nie drga wskazówka.

    10 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    Witajcie.

    Nie jestem znawcą motoryzacji także proszę was o pomoc w diagnozie.

    Mam problem z wyświetlaniem na zegarach temperatury cieczy.

    Wskazówka trzyma się cały czas na 60 st. i nie drgnie.

    Zanim wymieniłem czujnik temperatury to skakała raz 60 st po kilku kilometrach dochodziła do 90 st po czym spadała do 60 st.

    Zaraz po wymianie czujnika (z kratek wydobywało się ciepłe powietrze jak zawsze) drgneła raz doszła do 90 st i powróciła do swojego 60 st.

    Czytam forum i wiele osób mówi termostat

    Czy u mnie też ?

    Płyn chłodniczy to G-30 Glysantin (rozcięczony z wodą z kranu) nie destylowaną. :wallbash: ( mój brak doświadczenia ) :wallbash: na opakowaniu jest napisane rozcieńcz z wodą ;(

    Teraz tak jeżdżę ale zastanawiam się czy wszystko ok bo od dwóch dni mam problem z odpalenie auta który postawię na 8 godz, przy 10 st mrozie.

    Pomijam fakt że strasznie coś się tłucze jak jest mróz w środku (tak jakby zamarazała cała deska ) stukot jest strasznie denerwujący (zanika jak auto się rozgrzeje) czy to normalne??

    Autko kręci, akumulator mam 45 AH ( nie wiem, czy nie za słaby?)

    zaskoczy tak po kilku sekundach 8-10 sek

    Jak chcę mu dodać gazu to zaczyna strzelać i gaśnie.

    Efekt jest tak że aby mógł odejchać muszę po zapaleniu kilka minut siedzieć w aucie nie dodawać gazu i czekać kilka minut aż po dodaniu gazu auto nie zadławi się i nie zgaśnie.

    Obejdzie się bez wizyty u mechanika ???

    Może sama wymiana tego płynu wystarczy ?

    Czekam na waszą diagnozę...

    Co się stało z moją Audiczką która ładnie paliła i jeździła jak nowy z salonu?? :>

    Z góry dziękuję za każdą sensowną odpowiedź.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    prawdopodobnie kupiłeś jakąś tanią podróbę czujnika

    kup ori i bedzie ok, układ dokładnie odpowietrz

    VAG też sie tutaj przyda

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Za czujnik dałem 80 zł firmy już nie pamiętam, ale nigdy nie kupuje tych najtańszych.

    Dzięki za odpowiedź, a co sądzisz o tym płynie (rozcieńczony z wodą kranową)?

    i to zapalanie??

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    ja kupilem czujnik EPS dobra firma, :) ten akumulator to wez wymien na wiekszy. no i jak napisal kolega smignij autko vagiem

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    wymien akumulator bo obecny za slaby i sprawdz polaczenie czujnik - zegary

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Akumulator zmieniam na bank

    ten wystarczy ?

    http://allegro.pl/akumulator-centra-futura-72ah-720a-promocja-i2080385940.html

    Poszperałem trochę na necie i okazało się że klimatronikiem,można sprawdzić temperaturę silnika i poświęciłem sobie dziś trochę czasu.

    efekt

    Na kanale 51 temperatura rośnie powoli bardzo długo pokazywała 50-52 st. potem przejechałem się ok 15 km i powtórzyłem test na kanale 51 i co się okazało (po długim czasie)

    Temperatura zaczeła rosnąć doszedłem do 74 st i na zegarach również było widać że drgneła ale nie idealnie pokrywając to co widziałem na klimatroniku (różnica ok 5 -6 st.)

    więc wskazówka żyje :> ale czy normalne że tak długo potrzebuje aby wskazywać jakomś temperaturę??

    Na kanale 49 wskazuje 0 ale nie wiem do czego on służy?

    Jest zimno więc nie wiem to moja pierwsza zima z Audi więc nie mam porównania.

    Wczesniej miałem opla i tam szybciej wskazówka pokazywała temperaturę.

    Może ten typ tak ma a ja panikuję ?

    Dzięki za każdą podpowiedź.

    A tym Vagiem to jak najbardziej sprawdze, tylko chciałbym sam widzę na allegro że sprzedają jakieś interfejsy z kablem, ale czy to warto kupić ?

    http://allegro.pl/oryginalny-polski-vag-2-5-usb-vw-audi-skoda-seat-i2062220286.html

    Elektrycy krzyczą 80 zł za podpięcie a jak obserwuję to co drugi posiadacz Audi ma taki sprzęt na wyposażeniu.

    Może zainwestować w taki zestaw ale wy koledzy znacie na rzeczy i na pewno doradzicie co kupić.

    bo myślę że mechanika na poziomie sprawdzenia błędów i ich ewentualne kasowanie to nie taka trudna sprawa.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Rowniez planuje zakup VAG-u wiec tez chcialbym wiedziec ktory warto kupic

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Rowniez planuje zakup VAG-u wiec tez chcialbym wiedziec ktory warto kupic

    jak koledzy powyżej...

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Odgrzebię Ci trochę kotleta. Ja wymieniłem zegary i zauważyłem że wskaźnik temperatury wolniej reaguje. W starych zegarach pokazywał szybciej niż w tych nowozamontowanych. Poszperałem trochę i te "silniczki" ze starości coraz wolniej reagują. W starych miałem tak że tem oleju wstawała później a cieczy szybciej. Teraz pomiary się pokrywają. Wskazania są prawidłowe bo auto trzyma mi 90st. Porównam to jeszcze z klimatronikiem

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się


    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

    • Nowi użytkownicy