Fabian_7 Opublikowano 30 Stycznia 2012 Opublikowano 30 Stycznia 2012 Witam, posiadam Audi A4 1.9 TDi 130 Km podczas dużych mrozów ok -12 st. kiedy jade i hamuje a następnie przy drugim wciśnięciu hamulca pedał staje się twardy i auto nie hamuje w ogóle, wymieniałem płyn hamulcowy klocki tarcze, takie coś dzieje się tylko przy dużym mrozie. kiedy pedał jest twardy a docisnę go "na chama" to klocki się zapiekają i po kilku sekundach jak wcisnę hamulec słychać takie metaliczne puknięcie i odblokowują się klocki. bardzo proszę o pomoc bo nie wiem już co mam robić. [mod]Gdzie jest prefix!? - poprawiłem kolejne wylądują w koszu[/mod]
Dev Opublikowano 30 Stycznia 2012 Opublikowano 30 Stycznia 2012 vacuum & servo do sprawdzenia bardziej skłaniałbym sie ku servu, w środku jest woda i zamarza
kuki221 Opublikowano 1 Lutego 2012 Opublikowano 1 Lutego 2012 Witam, posiadam Audi A4 1.9 TDi 130 Km podczas dużych mrozów ok -12 st. kiedy jade i hamuje a następnie przy drugim wciśnięciu hamulca pedał staje się twardy i auto nie hamuje w ogóle, wymieniałem płyn hamulcowy klocki tarcze, takie coś dzieje się tylko przy dużym mrozie. kiedy pedał jest twardy a docisnę go "na chama" to klocki się zapiekają i po kilku sekundach jak wcisnę hamulec słychać takie metaliczne puknięcie i odblokowują się klocki. bardzo proszę o pomoc bo nie wiem już co mam robić. Gdzie jest prefix!? - poprawiłem kolejne wylądują w koszu Czeeśc kolego i jak udało Ci sie zrobi coś z tymi hamulcami ? bo mam taki sam problem, narazie wstawiłem samochód do garażu żeby rozmarzł i zobaczymy.
Fabian_7 Opublikowano 1 Lutego 2012 Autor Opublikowano 1 Lutego 2012 mechanik sprawdził serwo i okazało się ze jest tam rdza, po wyczyszczeniu i złożeniu problem pojawiał się dalej po dalszym szukaniu okazało się ze pompa Wakum jest do wymiany i ona jest powodem problemu z hamowaniem teraz czekam na używkę jak zamontują mi to napisze czy problem został rozwiązany. pozdrawiam
Dev Opublikowano 1 Lutego 2012 Opublikowano 1 Lutego 2012 lepiej zapodac nowa, nie wiadomo w jakim stanie jest uzywka
M.Arrkadiusz Opublikowano 2 Lutego 2012 Opublikowano 2 Lutego 2012 Masz kolego taki samo problem,jak koleżanka z forum "sabi777",który też jest związany z serwem hamulca.
niuniek222 Opublikowano 3 Lutego 2012 Opublikowano 3 Lutego 2012 Dokładnie ja mialem ten sam problem i zapodalem nową bo po co za jakis czas mi ma ten sam problem wrocic. Zresztą nie wiadomo czy używka nie będzie jeszcze w gorszym stanie niż ta co teraz masz.
Aldik Opublikowano 3 Lutego 2012 Opublikowano 3 Lutego 2012 witam. dziś rano po przejechaniu około 20 Km, (rano było -25 ) wystąpiły w aucie wszystkie wyżej wymienione dolegliwości , a oto przyczyna całego zamieszania
kuki221 Opublikowano 10 Lutego 2012 Opublikowano 10 Lutego 2012 Będę musiał i ja to rozebrać ale może dopiero jak się cieplej zrobi bo w garażu mało miejsca. Puki mrozy odpuściły to problemów nie mam.
Fabian_7 Opublikowano 16 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 16 Grudnia 2012 Po założeniu innej vacuum pompy okazało się, że usterka dalej występuje i w końcu okazało się, że serwo było jednak wadliwe, podobno była w nim rdza i ona w połączeniu z zebrana wodą zamarzała i blokowała cały układ. wymieniłem serwo na inne używane i wszystko działa jak należy nawet na dużym mrozie. Pozdrawiam.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się