Skocz do zawartości

kuki221

Pasjonat
  • Postów

    33
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kuki221

Informacje

  • Imię
    Lukaz
  • Miasto
    Garbów

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CAGA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia kuki221

0

Reputacja

  1. Witam czy mógłbym prosić o roKodowanie vin WAUZZZ8R39A038363 Z góry dziękuję
  2. kuki221

    Świerszczy pod maską !

    Witam kolegów. Mam podobny problem jak założyciel tego tematu. Mianowicie u mnie też coś świerszczy pod maską. Zrobiłem test tak jak kolega antonio radził i wynik jest taki, gdy klime mam ustawioną na AUTO to świerszczy a jak włączę ECON to przestaje świerszczy. Czyli jak uważacie winne gumki w sprzęgiełku kompresora ? Czy można z tym jeździć czy trzeba robić na gwałt?
  3. Kolego gelu1 czy nie lepiej kopić inne używane lub nowe serwo i mieć pewność że masz dobre hamulce, a nie robić takie wynalazki. Ja kupiłem używane od nowszej audi a6 wersji angielskiej, ważne żeby było z ESP i jak dotąd nie narzekam.
  4. Ciekawa alternatywa z tym zamiennikiem i trochę ludzi już go kupiło. Może trafił się ktoś z klubu co go kupił i wypowie swoją opinie o tym włączniku
  5. Dobry poradnik kolego, ja już lampki skompletowałem i zamontuję je tak jak radzisz podłanczając do czerwonych lampek drzwi. Musze poczekać aby niech się trochę ociepli bo mam zimny garaż niestety.
  6. W sumie nigdy nie myślałem o cierpieniu dwumasa na niskich obrotach. Dzieki za poruszenie tematu kolego, trzeba będzie się poprawić.
  7. Ja również nie mam problemu z odpalaniem, rok temu wymieniłem komplet świec bo dwie były zjarane i jak do dziś dni zapala od strzała.
  8. U mnie po ostatniej wymianie weszły 4L. Dałem mu trochę czasu, aby dobrze obciekł z silnika.
  9. Też miałem taki przypadek przez kiepskiego mechanika, który nie dokręcił odpowietrznika odpowiednio mocno po wymianie płynu. Skapnąłem się dopiero jak kontrolka zaczęła migać na zakrętach.
  10. Cześć kolego, ja takie blokady hamulca też miewałem w poprzednim roku do czasu, aż wymieniłem servo na inne, gdyż zaciągnęło wodę i zamarzło. Po wymianie serva problem twardego hamulca nie pojawił się przez cały bieżący rok. Tak więc coś z tym wspólnego na pewno ma.
  11. Cześć koledzy, też robiłem taki test jak kolega wrclaguna u mnie było tak samo w paliwie z shella i Orlenu na spodzie butelki zrobił się gruby mazisty osad i całe paliwo zmętniało do porównania wziąłem jeszcze paliwo które przyjechało ze wschodu i ono było idealnie klarowne i bez żadnego osadu. Nasze stacje chyba oszczędzają na dodatkach mimo wygórowanej ceny ON ;(
  12. Używkę odradzam bo skąd masz wiedzieć czy przy kolejnej zimie tez nie padnie, przecież to tak samo zmęczone stare siłowniki. Akurat to jak chodzi aż tak mi nie przeszkadza, nie klapie maską codziennie. Każdy wybiera to co uważa
  13. Będę musiał i ja to rozebrać ale może dopiero jak się cieplej zrobi bo w garażu mało miejsca. Puki mrozy odpuściły to problemów nie mam.
  14. 6cm to na przodzie kołło 17" jest równe z błotnikiem6.5cm na tyl koło się już chowa więc opuścić się da na gwincie ale jeździć się na -8 nie da po tych zdjęciach co tam widziałem u ciebie to może masz te -5 a ty u Siebie co te fotki podawałeś ostatnie to ile masz na - ?[br]Dopisany: 09 Luty 2012, 20:28_________________________________________________na h&r przednie miałem na równo oponki z błotnikiem a tył delikatnie schowane
×
×
  • Dodaj nową pozycję...