Gość donuska90 Opublikowano 30 Stycznia 2012 Opublikowano 30 Stycznia 2012 Witam. Znowu mam problem, a właściwie dwa. Auto stoi całą noc na mrozie, rano odpala bez zarzutu. Po zagrzaniu silnika i postoju około 2 - 3 godzin kręci,kręci, kręci i załapać nie chce. Akumulator kupiony nowy w zeszłym roku, świece Bosch mają mniej więcej 1,5 roku. Druga sprawa - Czasem się zdarzy,że auto zaczyna przerywać zarówno jak jest ciepły silnik i zimny - objawy podobne jak w aucie na benzynę przy zalaniu przewodów. Wczoraj jakiś mądry kolega poradził,aby na postoju "gazować" do 4 tys. obrotów,aby sprawdzić, czy wtryski są ok, czy nie kopci.No i auto tak jakby się "zająknęło", strzeliło i wywaliło czarny dym. Dziś było podobne doświadczenie i już tego nie robił. Dzisiaj sprawdzany VAGiem - żadnych błędów. Wie ktoś, co może być przyczyną??
D_Y_Z_I_O Opublikowano 30 Stycznia 2012 Opublikowano 30 Stycznia 2012 Na początek filtr paliwowy do sprawdzenia
Gość donuska90 Opublikowano 30 Stycznia 2012 Opublikowano 30 Stycznia 2012 Na początek filtr paliwowy do sprawdzenia Filtr wymieniany jakieś 3- 4 tygodnie temu ..
vauxhall95 Opublikowano 30 Stycznia 2012 Opublikowano 30 Stycznia 2012 pierw kolege klepnij w glowe zeby Ci takich rad nie dawal.Podepnij vaga
Gość donuska90 Opublikowano 30 Stycznia 2012 Opublikowano 30 Stycznia 2012 pierw kolege klepnij w glowe zeby Ci takich rad nie dawal.Podepnij vaga Był podłączany i żadnych błędów nie wykazał
mar_92 Opublikowano 30 Stycznia 2012 Opublikowano 30 Stycznia 2012 Był podłączany i żadnych błędów nie wykazał
Gość donuska90 Opublikowano 30 Stycznia 2012 Opublikowano 30 Stycznia 2012 Ten ktoś kto podłączał kompa to chyba nie potrafi ;DD
vauxhall95 Opublikowano 30 Stycznia 2012 Opublikowano 30 Stycznia 2012 czyli nie byl podlaczany mozna by tak powiedziec
D_Y_Z_I_O Opublikowano 31 Stycznia 2012 Opublikowano 31 Stycznia 2012 pierw kolege klepnij w glowe zeby Ci takich rad nie dawal.Podepnij vaga Widzę ty dałeś lepszą radę Przecież napisał że vagował i nie ma żadnych błędów to jedynie wina filtra lub ropy Chyba że tylko tak napisał albo ktoś się nie zna na vag-u
vauxhall95 Opublikowano 31 Stycznia 2012 Opublikowano 31 Stycznia 2012 moze w 2.8 aah jak nie ma zadnych bledow to jest ok.Ale nie w 1.9TDI. :polew:
Gość donuska90 Opublikowano 31 Stycznia 2012 Opublikowano 31 Stycznia 2012 Podłączył, posprawdzał te wszystkie duperele no i nie było żadnych błędów. Koleś ma kompa od dwóch tygodni, także wiecie ;D Ostatnio też byliśmy na tzw. "diagnostyce", koleś skasował 50 zł a nic nowego nie powiedział ;/
D_Y_Z_I_O Opublikowano 31 Stycznia 2012 Opublikowano 31 Stycznia 2012 moze w 2.8 aah jak nie ma zadnych bledow to jest ok.Ale nie w 1.9TDI. :polew: Nie wiem ile jeździsz 1.9 TDI ale ja już latam 7 lat i co nie co wiem na 2.8 to może i się nie znam ale kończę ten OT bo nic nie wnosi
vauxhall95 Opublikowano 31 Stycznia 2012 Opublikowano 31 Stycznia 2012 tak sie sklada ze na 1.9 zjadlem zeby.Wiec tez co nie co wiem
Gość donuska90 Opublikowano 31 Stycznia 2012 Opublikowano 31 Stycznia 2012 Jak znajdę kogoś mądrego, kto potrafi zrobić logi to napiszę
mar_92 Opublikowano 31 Stycznia 2012 Opublikowano 31 Stycznia 2012 Jak znajdę kogoś mądrego, kto potrafi zrobić logi to napiszę Kolego na pewno jakiś klubowicz się znajdzie w Gdyni,albo podjedź na spota to ci zrobią logi
Gość donuska90 Opublikowano 31 Stycznia 2012 Opublikowano 31 Stycznia 2012 Jak znajdę kogoś mądrego, kto potrafi zrobić logi to napiszę Kolego na pewno jakiś klubowicz się znajdzie w Gdyni,albo podjedź na spota to ci zrobią logi Koleżanko jak już Już z jednym kolegą z forum jestem w miarę dogadana na czwartek, także jak coś to będę pisać
mar_92 Opublikowano 31 Stycznia 2012 Opublikowano 31 Stycznia 2012 Jak znajdę kogoś mądrego, kto potrafi zrobić logi to napiszę Kolego na pewno jakiś klubowicz się znajdzie w Gdyni,albo podjedź na spota to ci zrobią logi Koleżanko jak już Już z jednym kolegą z forum jestem w miarę dogadana na czwartek, także jak coś to będę pisać Serdecznie przepraszam za pomyłkę
ispee Opublikowano 2 Lutego 2012 Opublikowano 2 Lutego 2012 Szanowna koleżanka przyjechała wieczoru dzisiejszego z problemem. W garażu zapieliśmy VAG'a, zero błędów ale kąt wtrysku wahał się w granicach 18-22. Chcąc wykazać się dobrym sercem (chciałem nastawić kąt by wykluczyć jego znaczenie przy problemach z odpalaniem) zniosłem pod auto narzędzia zdjąłem osłonę silnika, zaczynam zdejmować osłonę rozrządu i ... to co ukazało się pod osłoną rozrządu zamieszczę tutaj jutro jak koleżanka podeśle mi zdjęcie tego co pozostało z paska. Mniej więcej z paska który powinien mieć około 2cm szerokości pozostało około 5-7mm. Cud że do mnie tym autem dojechali. Pasek zjeżdżał po rolkach w stronę chłodnicy i 3/4 jego szerokości starło się o osłonę. Wcześniejszych 2 mechaników nawet nie pokwapiło się o zdjęcie osłony rozrządu i rzucenie na niego okiem (w sumie też bym tego nie zrobił gdyby nie to że potrzebowałem odsłonić koło pompy wtryskowej). Jako kochany klubowicz zapiąłem koleżankę na linkę i grzecznie jej auto odstawiłem pod dom ( współczucia dla kolegi który jechał holowanym autem z wyłączonym silnikiem przez 15km - u klubowiczki na prowincji temp na fisie -24,5.), dodatkowo poleciłem zaufany porządny warsztat w Gdyni. Puki co w temacie przerywania i odpalania nie ma się co udzielać, po założeniu nowego rozrządu trzeba będzie myśleć. Jeżeli ktoś zna przyczynę uciekania paska z rolek na przód auta proszę o opinie bo prawdopodobnie luby klubowiczki i tak odstawi auto do swojego "znajomego" na rozrząd więc może chociaż uwagi pomogą nakierować im "mechanika" do poprawnej i kompleksowej naprawy. Pozdrawiam
Gość donuska90 Opublikowano 3 Lutego 2012 Opublikowano 3 Lutego 2012 "odstawi auto do swojego "znajomego" ", Jednak "znajomy" rozrządy robi już ładnych kilka lat, także spokojnie ))
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się