gt350r Opublikowano 30 Stycznia 2012 Opublikowano 30 Stycznia 2012 Witam oto moja B5 z silniczkiem AJM o przebiegu 330tyś tak jak kupiłem to na razie śmigam wymieniłem tylko dwa wahacze górne poprzedni właściciel Z Niemiec wymienił cały tył czyli amory łożyska tarcze klocki i wszystkie gumy Auto po grubym Niemieckim przeglądzie wyposażenie to hmm chyba standard klimatronik podgrzewane fotele podgrzewane lusterka el.przednie szyby ABS ESP hak dodatkowe wskaźniki ładowania AKU i temperatury oleju kierownica S-line czujniki cofania i rozkodowane wyposażenie E0A = No special edition 4UE = Air bag for driver and front seat passenger 6XD = Exterior mirrors: electrically adjustable/heated 5SL = Left exterior mirror: aspherical 5RQ = Right exterior mirror: convex 1KD = Disc brakes, rear J0R = Battery 380 A (80 Ah) 1LB = Disc brakes, front 1AT = Electronic stabilization program (ESP) 1BA = Standard suspension/shock absorption 3FA = Without roof insert (standard roof) 5MG = Decorative inserts, burr-walnut 7X1 = Park distance control 4R2 = Power windows front, mechanical window regulators rear F0A = No special purpose vehicle, standard equipment 0L2 = Electric throttle actuation 8GL = Alternator 120 A 0G1 = Gearshift lever 0YF = Weight range 6 installation control only, no requirement forecast 0JG = Weight category front axle weight range 7 T4N = 4-cylinder diesel engine 1.9 L unit 038.A 3NZ = Rear seat bench unsplit, backrest split folding 8JH = Ellipsoidal headlight for driving on the right U2B = Instrument insert with km/h speedometer,radio-controlled clock, tachometer, tripodometer and additional instruments X0A = National sales program Germany 2PV = Leather trimmed sports steering wheel 8Q1 = Headlight-range adjustment 9Q2 = Multi-function display/on-board computerwith check control 8Z5 = Not hot country M3L = 4-cyl. turbo diesel engine 1.9 L/85 kW TDI with pump-jet injection system base engine is T4N/TD0 7Q0 = Without navigation device C8N = Alloy wheels 7.5J x 18 7K0 = Without tire pressure warning light 4X1 = Side air bag front 2K1 = Reinforced bumpers 6R2 = Leather gearshift boot 3L1 = Manual height adjustment for left front seat 3Y0 = Without roll-up sun screen 4K4 = Radio remote controlled central locking 5D1 = Carrier frequency 433.92 MHz-434.42 Mhz 1SA = Without additional front underbody guard Q1A = Standard front seats 4GH = Windshield in heat-insulating glass with sunshield oto kilka fotek PRZED ZAKUPEM sorki za psi odbyt PO ZAKUPIE a tutaj moje drugie autko Bmw 320i e36 150KM 1991rok Stan idealny przebieg prawdziwy 230tyś POZDRAWIAM
PiterA4 Opublikowano 30 Stycznia 2012 Opublikowano 30 Stycznia 2012 pierwszy :> audica fajna ale e36 czemu mastyki na kielihach sa niebieskie :mysli:czy tak to wyglada na fotkach??
RafuZG Opublikowano 30 Stycznia 2012 Opublikowano 30 Stycznia 2012 podoba mi się audiczka, jakie plany?
bezimienny Opublikowano 30 Stycznia 2012 Opublikowano 30 Stycznia 2012 Ładna jak na Avanta Widze kupowana na Jędrzychowie w ZG? Pozdrawiam i życzę bezawaryjnego użytkowania.
gt350r Opublikowano 30 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 30 Stycznia 2012 pierwszy :> audica fajna ale e36 czemu mastyki na kielihach sa niebieskie :mysli:czy tak to wyglada na fotkach?? to tylko tak wygląda całość jest oryginalna jeszcze wymieniałem sam oryginalne cześć ( fabryczne ) jak wahacze itp [br]Dopisany: 31 Styczeń 2012, 00:19_________________________________________________ Ładna jak na Avanta Widze kupowana na Jędrzychowie w ZG? Pozdrawiam i życzę bezawaryjnego użytkowania. a tak tam kupowana nawet na plac nie wyjechała bo była juz dla mnie zaklepana ( od znajomego z rodziny )
RafuZG Opublikowano 30 Stycznia 2012 Opublikowano 30 Stycznia 2012 a nie zauważyłem że z zielonej góry
gt350r Opublikowano 31 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2012 A No Z Zielonej Góry Znaczy teraz tylko od święta ;( bo aktualnie bardziej to w AT mieszkam z moją kobietą A jakie plany hmm to zmiana koloru autka zawieszenie gwint przednie lampy DAYLINE BLACK i zakupienie nowych alu bo te 17 co na fotach oddaje mamuśce do a3 bo chce bardziej szprychowe i coś takiego tylko :>
vauxhall95 Opublikowano 31 Stycznia 2012 Opublikowano 31 Stycznia 2012 ladna,lamp bym nie zmienial . Pamietaj ze w a3 jest rozstaw 5x100 , 5x112 to bylo chyba jakos od 2003roku w a3
gt350r Opublikowano 31 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2012 też właśnie to sprawdziłem czyli mamuśka będzie musiała sobie kupić jakieś 17 a takie pytanie mam , jest jakiś sposób by ściemnić te oryginalne lampy ?? chodzi mi oto by były czarne w środku
RafuZG Opublikowano 31 Stycznia 2012 Opublikowano 31 Stycznia 2012 jest to opsiane w warsztacie wsadzasz do piekarnika, rozklejasz malujesz i sklejasz
deal Opublikowano 31 Stycznia 2012 Opublikowano 31 Stycznia 2012 ladny avancik tyljo dobre alu s-line ,gleba i bedzie kosa.
gt350r Opublikowano 31 Marca 2012 Autor Opublikowano 31 Marca 2012 Witam po Zimie i mam parę pytanek i parę nowinek a mianowicie serwisy w Austrii są naprawdę głodne euruska za wymianę oleju zapłaciłem 175 euro i trwało to godzinę czasu a stało sie to przez to że większość mojego oleju z silnika sobie porostu wyszła a gdzie a to przez uszczelkę pokrywy zaworów i do tego jeszcze egr pomógł a byłem jakieś 50km od domu a nie miałem nic na dolewkę na pierwszej napotkane stacji kupiłem olej tylko jaki tam mieli czyli 10w40 niby do diesla a w silniku ma byc 5w30 to zalałem to co mieli ( za 1 litr 20 euro) i na następny dzień od razu pojechałem na wymianę bo szkoda motoru a jak wiadomo oleju nie można mieszać ( tylko w sytuacjach awaryjnych ) a na dodatek tego jeszcze pad mi sensor temp oleju koszt wymiany to jakieś 75euro i jeszcze czeka mnie rozrząd 560euro co do serwisu to kocham Polskę . a teraz moje pytania czy można jakoś zaradzić cieknącemu egr bo wiem ze jak kupie nowego to po 3 miechach będzie to samo i czy miał może ktoś albo wie jak spisuje się gwint np mts albo innej firmy za 1000zł z hakiem w avancie jak to wygląda i jak sie jeździ a tutaj fotka po zimie pozdrawiam http://imageshack.us/photo/my-images/829/img20120312151238.jpg/
junior_tdi Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 te ceny z kosmosu a co do EGR to wywal po prostu wiele osób tak robi, sam będę ten manewr przeprowadzał a co do Gwintu to mam u siebie własnie MTS'a w Avancie i powiem tak - nie jest jakoś masakrycznie twardo (przejechałem nie wiele, narazie z 3 tys kilometrów), na oponach 215/40/18 jeździ się całkiem przyjemnie... auto pewniej się prowadzi no i wygląda o niebo lepiej
gt350r Opublikowano 8 Października 2012 Autor Opublikowano 8 Października 2012 witam po lekkich modach a mianowicie doszło cb radyjko pomalowane zaciski pomalowanie klapy tył i błotnika do tego pomalowanie pokrywy silnika wymiana gumek stabilizatora przód wymiana odbojów tył naprawa jednej felgi bo miała uszkodzony rant do tego całościowy przegląd zawieszenia a oto kilka fotek jak to wygląda teraz foty całego autka dodam jak będzie pogodowo bardziej u mnie bo puki co pada pada i pada pozdrawiam Autko po myciu silniczka i przemyciu felg ---------- Post dopisany 25-09-2012 at 13:14 ---------- Poprzedni post napisany 10-06-2012 at 17:04 ---------- Witam ponownie po jakimś tam czasie a mianowicie Audi pojechała do polski na drobne naprawy czyli mianowicie gdy płukałem autko na myjce szyba poszła mi w 2miejscach wymiana na oryginał pilkington do tego lekko popukiwał drążek kierowniczy i guma stabilizatora no i nowy zestaw hamulcowy na przodzik z płynem padło na MIKODE nacinaną i nawiercaną taką jak mam w moim bmw e36( Niemcy kupują to na potęgę od mojego znajomego który tym handluje i żadna nie wraca na gwarancje a oryginały brembo itp wracają ) do tego klocki ferodo o lepszej mieszance i płyn o podwyższonej temp wrzenia przystosowany do samochodów rajdowych jednak w góry sie przyda ..... bo w audi a3 zjarałem hamulce seryjne w Austrii do tego przegląd całego zawieszenia razem z geometrią i zbieżnością kółek i pranie Środka fotki wrzucę jak autko mi przyjedzie czyli po niedzieli ---------- Post dopisany 04-10-2012 at 18:20 ---------- Poprzedni post napisany 25-09-2012 at 13:14 ---------- i OTO nowe Hamulce Firmy MIKODA Jak dla mnie Poprawa o jakieś 80-90% stare Hamulce ori seryjne po Autostradzie sie strasznie szybko nagrzewały i po pewnym czasie stawał sie efekt Drewnianego kołka o metal NOWYMI już miałem okazje hamować awaryjnie jak mi Węgier wyskoczył oplem z za tira podczas wyprzedzania i Szczerze jestem tak samo zadowolony jak z tych tarcz co mam W BMW czyli POLECAM WSZYSTKIM Jak coś to odpowiem na pytania jak owe ktoś by miał Pozdrawiam ---------- Post dopisany 08-10-2012 at 19:28 ---------- Poprzedni post napisany 04-10-2012 at 18:20 ---------- Takie pytanie do publiczności jak autko lepiej sie przedstawia ze srebrnym czy czarnym grillem?? ( gril nie był malowany tylko oklejony wyciętą platerową folią ) czyli w każdej chwili mogę to zerwać a zależy mi na opinii innych
slavko87 Opublikowano 8 Października 2012 Opublikowano 8 Października 2012 fajnie wygladaja te tarcze:decayed: 288 czy wieksze?
gt350r Opublikowano 8 Października 2012 Autor Opublikowano 8 Października 2012 puki co seria 288mm ale jak wszystko wypali to pod koniec przyszłego roku wleci coś w twoim rozmiarze
gt350r Opublikowano 8 Października 2012 Autor Opublikowano 8 Października 2012 Mikoda nie jest droga bo produkowana w PL :banan:a osiągi naprawdę są nie doceniane wiele aut wyścigowych w Niemczech na tym jeździ bo mam znajomego który ma tam firmę i targa to na potęgę i tylko 1% zwrotów to samo mam w bmw i też Hamowanie sie polepszyło i to o wiele a auto nie ma wspomagania Hamulców jak nasze Audinki
slavko87 Opublikowano 8 Października 2012 Opublikowano 8 Października 2012 Szkoda ze wczesniej nie wiedzialem ze masz dostep do takich tarcz, coz ferodo da rade tez:grin:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się