Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B5 AJM] Moja B5 Jaca


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam oto moja B5 z silniczkiem AJM o przebiegu 330tyś tak jak kupiłem to na razie śmigam wymieniłem tylko dwa wahacze górne poprzedni właściciel Z Niemiec wymienił cały tył czyli amory łożyska tarcze klocki i wszystkie gumy Auto po grubym Niemieckim przeglądzie :hi::rolleyes:wyposażenie to hmm chyba standard klimatronik podgrzewane fotele podgrzewane lusterka el.przednie szyby ABS ESP hak dodatkowe wskaźniki ładowania AKU i temperatury oleju kierownica S-line czujniki cofania

i rozkodowane wyposażenie

E0A = No special edition

4UE = Air bag for driver and front seat passenger

6XD = Exterior mirrors: electrically adjustable/heated

5SL = Left exterior mirror: aspherical

5RQ = Right exterior mirror: convex

1KD = Disc brakes, rear

J0R = Battery 380 A (80 Ah)

1LB = Disc brakes, front

1AT = Electronic stabilization program (ESP)

1BA = Standard suspension/shock absorption

3FA = Without roof insert (standard roof)

5MG = Decorative inserts, burr-walnut

7X1 = Park distance control

4R2 = Power windows front, mechanical window regulators rear

F0A = No special purpose vehicle, standard equipment

0L2 = Electric throttle actuation

8GL = Alternator 120 A

0G1 = Gearshift lever

0YF = Weight range 6 installation control only, no requirement forecast

0JG = Weight category front axle weight range 7

T4N = 4-cylinder diesel engine 1.9 L unit 038.A

3NZ = Rear seat bench unsplit, backrest split folding

8JH = Ellipsoidal headlight for driving on the right

U2B = Instrument insert with km/h speedometer,radio-controlled clock, tachometer, tripodometer and additional instruments

X0A = National sales program Germany

2PV = Leather trimmed sports steering wheel

8Q1 = Headlight-range adjustment

9Q2 = Multi-function display/on-board computerwith check control

8Z5 = Not hot country

M3L = 4-cyl. turbo diesel engine 1.9 L/85 kW TDI with pump-jet injection system base engine is T4N/TD0

7Q0 = Without navigation device

C8N = Alloy wheels 7.5J x 18

7K0 = Without tire pressure warning light

4X1 = Side air bag front

2K1 = Reinforced bumpers

6R2 = Leather gearshift boot

3L1 = Manual height adjustment for left front seat

3Y0 = Without roll-up sun screen

4K4 = Radio remote controlled central locking

5D1 = Carrier frequency 433.92 MHz-434.42 Mhz

1SA = Without additional front underbody guard

Q1A = Standard front seats

4GH = Windshield in heat-insulating glass with sunshield

oto kilka fotek

PRZED ZAKUPEM

audi4n.jpg

audi3nf.jpgsorki za psi odbyt :kwasny:

PO ZAKUPIE

audi1cs.jpg

aauudddii.jpg

audfio.jpg

a tutaj moje drugie autko Bmw 320i e36 150KM 1991rok Stan idealny przebieg prawdziwy 230tyś :cool1:

bbmw.jpg

POZDRAWIAM

Opublikowano

pierwszy :> audica fajna ale e36 czemu mastyki na kielihach sa niebieskie :mysli:czy tak to wyglada na fotkach??

Opublikowano

podoba mi się audiczka, jakie plany? :cool1:

Opublikowano

Ładna jak na Avanta :tongue4:

Widze kupowana na Jędrzychowie w ZG?

Pozdrawiam i życzę bezawaryjnego użytkowania.

Opublikowano

pierwszy :> audica fajna ale e36 czemu mastyki na kielihach sa niebieskie :mysli:czy tak to wyglada na fotkach??

to tylko tak wygląda całość jest oryginalna :D jeszcze wymieniałem sam oryginalne cześć ( fabryczne ) jak wahacze itp :naughty:[br]Dopisany: 31 Styczeń 2012, 00:19_________________________________________________

Ładna jak na Avanta :tongue4:

Widze kupowana na Jędrzychowie w ZG?

Pozdrawiam i życzę bezawaryjnego użytkowania.

a tak tam kupowana nawet na plac nie wyjechała bo była juz dla mnie zaklepana ( od znajomego z rodziny )

Opublikowano

a nie zauważyłem że z zielonej góry :naughty:

Opublikowano

A No Z Zielonej Góry Znaczy teraz tylko od święta ;( bo aktualnie bardziej to w AT mieszkam z moją kobietą :naughty: A jakie plany hmm to zmiana koloru autka zawieszenie gwint przednie lampy DAYLINE BLACK i zakupienie nowych alu bo te 17 co na fotach oddaje mamuśce do a3 bo chce bardziej szprychowe i coś takiego tylko :>

Opublikowano

ladna,lamp bym nie zmienial . Pamietaj ze w a3 jest rozstaw 5x100 , 5x112 to bylo chyba jakos od 2003roku w a3

Opublikowano

też właśnie to sprawdziłem czyli mamuśka będzie musiała sobie kupić jakieś 17 :rolleyes: a takie pytanie mam , jest jakiś sposób by ściemnić te oryginalne lampy ?? chodzi mi oto by były czarne w środku

Opublikowano

jest to opsiane w warsztacie :wink4: wsadzasz do piekarnika, rozklejasz malujesz i sklejasz :decayed:

Opublikowano

Witam po Zimie :decayed: i mam parę pytanek i parę nowinek :naughty: a mianowicie serwisy w Austrii są naprawdę głodne euruska za wymianę oleju zapłaciłem 175 euro i trwało to godzinę czasu :facepalm: a stało sie to przez to że większość mojego oleju z silnika sobie porostu wyszła a gdzie a to przez uszczelkę pokrywy zaworów i do tego jeszcze egr pomógł a byłem jakieś 50km od domu a nie miałem nic na dolewkę na pierwszej napotkane stacji kupiłem olej tylko jaki tam mieli czyli 10w40 niby do diesla a w silniku ma byc 5w30 to zalałem to co mieli ( za 1 litr 20 euro) i na następny dzień od razu pojechałem na wymianę bo szkoda motoru a jak wiadomo oleju nie można mieszać ( tylko w sytuacjach awaryjnych ) a na dodatek tego jeszcze pad mi sensor temp oleju koszt wymiany to jakieś 75euro i jeszcze czeka mnie rozrząd 560euro co do serwisu to kocham Polskę . a teraz moje pytania :naughty: czy można jakoś zaradzić cieknącemu egr bo wiem ze jak kupie nowego to po 3 miechach będzie to samo :facepalm: i czy miał może ktoś albo wie jak spisuje się gwint np mts albo innej firmy za 1000zł z hakiem w avancie jak to wygląda i jak sie jeździ a tutaj fotka po zimie pozdrawiam :wink:http://imageshack.us/photo/my-images/829/img20120312151238.jpg/

Opublikowano

te ceny z kosmosu :shock3: a co do EGR to wywal po prostu :decayed: wiele osób tak robi, sam będę ten manewr przeprowadzał :wink: a co do Gwintu to mam u siebie własnie MTS'a w Avancie i powiem tak - nie jest jakoś masakrycznie twardo (przejechałem nie wiele, narazie z 3 tys kilometrów), na oponach 215/40/18 jeździ się całkiem przyjemnie... auto pewniej się prowadzi no i wygląda o niebo lepiej :decayed:

Opublikowano

witam po lekkich modach a mianowicie doszło cb radyjko pomalowane zaciski pomalowanie klapy tył i błotnika do tego pomalowanie pokrywy silnika wymiana gumek stabilizatora przód wymiana odbojów tył naprawa jednej felgi bo miała uszkodzony rant do tego całościowy przegląd zawieszenia a oto kilka fotek jak to wygląda teraz foty całego autka dodam jak będzie pogodowo bardziej u mnie bo puki co pada pada i pada :facepalm: pozdrawiam :naughty:

88f5d88fa1acc7c7m.jpg

010fca607ff9454cm.jpg

873bfd4cf36f4be9m.jpg

Autko po myciu silniczka i przemyciu felg :wink:

---------- Post dopisany 25-09-2012 at 13:14 ---------- Poprzedni post napisany 10-06-2012 at 17:04 ----------

Witam ponownie po jakimś tam czasie a mianowicie Audi pojechała do polski na drobne naprawy :naughty: czyli mianowicie gdy płukałem autko na myjce szyba poszła mi w 2miejscach wymiana na oryginał pilkington do tego lekko popukiwał drążek kierowniczy i guma stabilizatora no i nowy zestaw hamulcowy na przodzik z płynem padło na MIKODE nacinaną i nawiercaną taką jak mam w moim bmw e36( Niemcy kupują to na potęgę od mojego znajomego który tym handluje i żadna nie wraca na gwarancje a oryginały brembo itp wracają ) do tego klocki ferodo o lepszej mieszance i płyn o podwyższonej temp wrzenia przystosowany do samochodów rajdowych jednak w góry sie przyda ..... bo w audi a3 zjarałem hamulce seryjne w Austrii :facepalm: do tego przegląd całego zawieszenia razem z geometrią i zbieżnością kółek i pranie Środka fotki wrzucę jak autko mi przyjedzie czyli po niedzieli :banan:

---------- Post dopisany 04-10-2012 at 18:20 ---------- Poprzedni post napisany 25-09-2012 at 13:14 ----------

i OTO nowe Hamulce Firmy MIKODA :a4fan:

19612e6a7615442dm.jpg

cea692a419fbe022m.jpg

Jak dla mnie Poprawa o jakieś 80-90% stare Hamulce ori seryjne po Autostradzie sie strasznie szybko nagrzewały i po pewnym czasie stawał sie efekt Drewnianego kołka o metal NOWYMI już miałem okazje hamować awaryjnie jak mi Węgier wyskoczył oplem z za tira podczas wyprzedzania i Szczerze jestem tak samo zadowolony jak z tych tarcz co mam W BMW czyli POLECAM WSZYSTKIM

Jak coś to odpowiem na pytania jak owe ktoś by miał :naughty: Pozdrawiam

---------- Post dopisany 08-10-2012 at 19:28 ---------- Poprzedni post napisany 04-10-2012 at 18:20 ----------

923e0840a0264aa5med.jpg

Takie pytanie do publiczności jak autko lepiej sie przedstawia ze srebrnym czy czarnym grillem?? ( gril nie był malowany tylko oklejony wyciętą platerową folią :naughty:) czyli w każdej chwili mogę to zerwać a zależy mi na opinii innych :wink:

Opublikowano

fajnie wygladaja te tarcze:decayed: 288 czy wieksze?

Opublikowano

tez nawiercane?

Opublikowano

Mikoda nie jest droga bo produkowana w PL :banan:a osiągi naprawdę są nie doceniane wiele aut wyścigowych w Niemczech na tym jeździ :decayed: bo mam znajomego który ma tam firmę i targa to na potęgę i tylko 1% zwrotów :wink: to samo mam w bmw i też Hamowanie sie polepszyło i to o wiele a auto nie ma wspomagania Hamulców jak nasze Audinki :a4fan:

Opublikowano

Szkoda ze wczesniej nie wiedzialem ze masz dostep do takich tarcz, coz ferodo da rade tez:grin:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...