Jump to content
IGNORED

[B5 AJM] Moja B5 Jaca


gt350r

Recommended Posts

Witam oto moja B5 z silniczkiem AJM o przebiegu 330tyś tak jak kupiłem to na razie śmigam wymieniłem tylko dwa wahacze górne poprzedni właściciel Z Niemiec wymienił cały tył czyli amory łożyska tarcze klocki i wszystkie gumy Auto po grubym Niemieckim przeglądzie :hi::rolleyes:wyposażenie to hmm chyba standard klimatronik podgrzewane fotele podgrzewane lusterka el.przednie szyby ABS ESP hak dodatkowe wskaźniki ładowania AKU i temperatury oleju kierownica S-line czujniki cofania

i rozkodowane wyposażenie

E0A = No special edition

4UE = Air bag for driver and front seat passenger

6XD = Exterior mirrors: electrically adjustable/heated

5SL = Left exterior mirror: aspherical

5RQ = Right exterior mirror: convex

1KD = Disc brakes, rear

J0R = Battery 380 A (80 Ah)

1LB = Disc brakes, front

1AT = Electronic stabilization program (ESP)

1BA = Standard suspension/shock absorption

3FA = Without roof insert (standard roof)

5MG = Decorative inserts, burr-walnut

7X1 = Park distance control

4R2 = Power windows front, mechanical window regulators rear

F0A = No special purpose vehicle, standard equipment

0L2 = Electric throttle actuation

8GL = Alternator 120 A

0G1 = Gearshift lever

0YF = Weight range 6 installation control only, no requirement forecast

0JG = Weight category front axle weight range 7

T4N = 4-cylinder diesel engine 1.9 L unit 038.A

3NZ = Rear seat bench unsplit, backrest split folding

8JH = Ellipsoidal headlight for driving on the right

U2B = Instrument insert with km/h speedometer,radio-controlled clock, tachometer, tripodometer and additional instruments

X0A = National sales program Germany

2PV = Leather trimmed sports steering wheel

8Q1 = Headlight-range adjustment

9Q2 = Multi-function display/on-board computerwith check control

8Z5 = Not hot country

M3L = 4-cyl. turbo diesel engine 1.9 L/85 kW TDI with pump-jet injection system base engine is T4N/TD0

7Q0 = Without navigation device

C8N = Alloy wheels 7.5J x 18

7K0 = Without tire pressure warning light

4X1 = Side air bag front

2K1 = Reinforced bumpers

6R2 = Leather gearshift boot

3L1 = Manual height adjustment for left front seat

3Y0 = Without roll-up sun screen

4K4 = Radio remote controlled central locking

5D1 = Carrier frequency 433.92 MHz-434.42 Mhz

1SA = Without additional front underbody guard

Q1A = Standard front seats

4GH = Windshield in heat-insulating glass with sunshield

oto kilka fotek

PRZED ZAKUPEM

audi4n.jpg

audi3nf.jpgsorki za psi odbyt :kwasny:

PO ZAKUPIE

audi1cs.jpg

aauudddii.jpg

audfio.jpg

a tutaj moje drugie autko Bmw 320i e36 150KM 1991rok Stan idealny przebieg prawdziwy 230tyś :cool1:

bbmw.jpg

POZDRAWIAM

Link to comment
Share on other sites

pierwszy :> audica fajna ale e36 czemu mastyki na kielihach sa niebieskie :mysli:czy tak to wyglada na fotkach??

Link to comment
Share on other sites

Ładna jak na Avanta :tongue4:

Widze kupowana na Jędrzychowie w ZG?

Pozdrawiam i życzę bezawaryjnego użytkowania.

Link to comment
Share on other sites

pierwszy :> audica fajna ale e36 czemu mastyki na kielihach sa niebieskie :mysli:czy tak to wyglada na fotkach??

to tylko tak wygląda całość jest oryginalna :D jeszcze wymieniałem sam oryginalne cześć ( fabryczne ) jak wahacze itp :naughty:[br]Dopisany: 31 Styczeń 2012, 00:19_________________________________________________

Ładna jak na Avanta :tongue4:

Widze kupowana na Jędrzychowie w ZG?

Pozdrawiam i życzę bezawaryjnego użytkowania.

a tak tam kupowana nawet na plac nie wyjechała bo była juz dla mnie zaklepana ( od znajomego z rodziny )

Link to comment
Share on other sites

A No Z Zielonej Góry Znaczy teraz tylko od święta ;( bo aktualnie bardziej to w AT mieszkam z moją kobietą :naughty: A jakie plany hmm to zmiana koloru autka zawieszenie gwint przednie lampy DAYLINE BLACK i zakupienie nowych alu bo te 17 co na fotach oddaje mamuśce do a3 bo chce bardziej szprychowe i coś takiego tylko :>

Link to comment
Share on other sites

ladna,lamp bym nie zmienial . Pamietaj ze w a3 jest rozstaw 5x100 , 5x112 to bylo chyba jakos od 2003roku w a3

Link to comment
Share on other sites

też właśnie to sprawdziłem czyli mamuśka będzie musiała sobie kupić jakieś 17 :rolleyes: a takie pytanie mam , jest jakiś sposób by ściemnić te oryginalne lampy ?? chodzi mi oto by były czarne w środku

Link to comment
Share on other sites

jest to opsiane w warsztacie :wink4: wsadzasz do piekarnika, rozklejasz malujesz i sklejasz :decayed:

Link to comment
Share on other sites

Witam po Zimie :decayed: i mam parę pytanek i parę nowinek :naughty: a mianowicie serwisy w Austrii są naprawdę głodne euruska za wymianę oleju zapłaciłem 175 euro i trwało to godzinę czasu :facepalm: a stało sie to przez to że większość mojego oleju z silnika sobie porostu wyszła a gdzie a to przez uszczelkę pokrywy zaworów i do tego jeszcze egr pomógł a byłem jakieś 50km od domu a nie miałem nic na dolewkę na pierwszej napotkane stacji kupiłem olej tylko jaki tam mieli czyli 10w40 niby do diesla a w silniku ma byc 5w30 to zalałem to co mieli ( za 1 litr 20 euro) i na następny dzień od razu pojechałem na wymianę bo szkoda motoru a jak wiadomo oleju nie można mieszać ( tylko w sytuacjach awaryjnych ) a na dodatek tego jeszcze pad mi sensor temp oleju koszt wymiany to jakieś 75euro i jeszcze czeka mnie rozrząd 560euro co do serwisu to kocham Polskę . a teraz moje pytania :naughty: czy można jakoś zaradzić cieknącemu egr bo wiem ze jak kupie nowego to po 3 miechach będzie to samo :facepalm: i czy miał może ktoś albo wie jak spisuje się gwint np mts albo innej firmy za 1000zł z hakiem w avancie jak to wygląda i jak sie jeździ a tutaj fotka po zimie pozdrawiam :wink:http://imageshack.us/photo/my-images/829/img20120312151238.jpg/

Link to comment
Share on other sites

te ceny z kosmosu :shock3: a co do EGR to wywal po prostu :decayed: wiele osób tak robi, sam będę ten manewr przeprowadzał :wink: a co do Gwintu to mam u siebie własnie MTS'a w Avancie i powiem tak - nie jest jakoś masakrycznie twardo (przejechałem nie wiele, narazie z 3 tys kilometrów), na oponach 215/40/18 jeździ się całkiem przyjemnie... auto pewniej się prowadzi no i wygląda o niebo lepiej :decayed:

Link to comment
Share on other sites

witam po lekkich modach a mianowicie doszło cb radyjko pomalowane zaciski pomalowanie klapy tył i błotnika do tego pomalowanie pokrywy silnika wymiana gumek stabilizatora przód wymiana odbojów tył naprawa jednej felgi bo miała uszkodzony rant do tego całościowy przegląd zawieszenia a oto kilka fotek jak to wygląda teraz foty całego autka dodam jak będzie pogodowo bardziej u mnie bo puki co pada pada i pada :facepalm: pozdrawiam :naughty:

88f5d88fa1acc7c7m.jpg

010fca607ff9454cm.jpg

873bfd4cf36f4be9m.jpg

Autko po myciu silniczka i przemyciu felg :wink:

---------- Post dopisany 25-09-2012 at 13:14 ---------- Poprzedni post napisany 10-06-2012 at 17:04 ----------

Witam ponownie po jakimś tam czasie a mianowicie Audi pojechała do polski na drobne naprawy :naughty: czyli mianowicie gdy płukałem autko na myjce szyba poszła mi w 2miejscach wymiana na oryginał pilkington do tego lekko popukiwał drążek kierowniczy i guma stabilizatora no i nowy zestaw hamulcowy na przodzik z płynem padło na MIKODE nacinaną i nawiercaną taką jak mam w moim bmw e36( Niemcy kupują to na potęgę od mojego znajomego który tym handluje i żadna nie wraca na gwarancje a oryginały brembo itp wracają ) do tego klocki ferodo o lepszej mieszance i płyn o podwyższonej temp wrzenia przystosowany do samochodów rajdowych jednak w góry sie przyda ..... bo w audi a3 zjarałem hamulce seryjne w Austrii :facepalm: do tego przegląd całego zawieszenia razem z geometrią i zbieżnością kółek i pranie Środka fotki wrzucę jak autko mi przyjedzie czyli po niedzieli :banan:

---------- Post dopisany 04-10-2012 at 18:20 ---------- Poprzedni post napisany 25-09-2012 at 13:14 ----------

i OTO nowe Hamulce Firmy MIKODA :a4fan:

19612e6a7615442dm.jpg

cea692a419fbe022m.jpg

Jak dla mnie Poprawa o jakieś 80-90% stare Hamulce ori seryjne po Autostradzie sie strasznie szybko nagrzewały i po pewnym czasie stawał sie efekt Drewnianego kołka o metal NOWYMI już miałem okazje hamować awaryjnie jak mi Węgier wyskoczył oplem z za tira podczas wyprzedzania i Szczerze jestem tak samo zadowolony jak z tych tarcz co mam W BMW czyli POLECAM WSZYSTKIM

Jak coś to odpowiem na pytania jak owe ktoś by miał :naughty: Pozdrawiam

---------- Post dopisany 08-10-2012 at 19:28 ---------- Poprzedni post napisany 04-10-2012 at 18:20 ----------

923e0840a0264aa5med.jpg

Takie pytanie do publiczności jak autko lepiej sie przedstawia ze srebrnym czy czarnym grillem?? ( gril nie był malowany tylko oklejony wyciętą platerową folią :naughty:) czyli w każdej chwili mogę to zerwać a zależy mi na opinii innych :wink:

Link to comment
Share on other sites

fajnie wygladaja te tarcze:decayed: 288 czy wieksze?

Link to comment
Share on other sites

Mikoda nie jest droga bo produkowana w PL :banan:a osiągi naprawdę są nie doceniane wiele aut wyścigowych w Niemczech na tym jeździ :decayed: bo mam znajomego który ma tam firmę i targa to na potęgę i tylko 1% zwrotów :wink: to samo mam w bmw i też Hamowanie sie polepszyło i to o wiele a auto nie ma wspomagania Hamulców jak nasze Audinki :a4fan:

Link to comment
Share on other sites

Szkoda ze wczesniej nie wiedzialem ze masz dostep do takich tarcz, coz ferodo da rade tez:grin:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...