krzysiek-krze 0 Opublikowano 31 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2012 Witam. Zamierzam podłączyć tubę oraz CB prosto pod akumlator. Pytanie czy jest przejście ? I gdzie najlepiej puścić kable. PS szukałem na forum i nic ciekawego nie znalazłem, chyba nie umie dobrze szukać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HaVoK 0 Opublikowano 31 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2012 Nie robiłem tego nigdy, ale chyba najlepiej pod wykładziną puścić kabel a potem od strony kierowcy jest "przejście" do ECU pod maską, a potem już blisko do acu. Niech ktoś potwierdzi albo zaprzeczy, jak coś to wal do KOWIego, on ostatnio modził u siebie audio. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndrzejAj3 0 Opublikowano 31 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2012 ale czemu pod akumulator chcesz podłączać ?? jak ściągniesz ten cały plastik pod kierownicą (duży) to po lewej stronie masz miejsce gdzie odkręcasz nakrętkę i masz 12/v i możesz kilka kabli podpiąć...ja tak ostatnio robiłem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
landryn86 1 Opublikowano 31 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2012 ale czemu pod akumulator chcesz podłączać ?? jak ściągniesz ten cały plastik pod kierownicą (duży) to po lewej stronie masz miejsce gdzie odkręcasz nakrętkę i masz 12/v i możesz kilka kabli podpiąć...ja tak ostatnio robiłem... dokładnie ja tam mam podłączonego wzmaka, nie trzeba kombinować nic pod maską Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek-krze 0 Opublikowano 31 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2012 Oj o tym nie wiedziałem. Zaraz pokombinujemy. Dzięki za informacje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndrzejAj3 0 Opublikowano 31 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2012 proszę bardzo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onkel 9 Opublikowano 31 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2012 Ja tam u siebie zasilanie wzmaka ciągnąłem prosto pod aku. NIe zapomnij o bezpieczniku na zasilaniu wzmaka. No i zasilanie puszczamy stroną kierowcy resztę kabli stroną pasażera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek-krze 0 Opublikowano 31 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2012 Hmmm wszystkie kable puściłem od strony pasażera ale to chyba nie ma żadnego znaczenia. Pedały i ukł kierowniczy obszedłem w fajny sposób. Jednak gdzieś popełniłem błąd mianowicie nie ściągałem plastkiu bo tą srubkę mam odsłoniętą ( obok otwierania maski ). Wzmacniacz nie idzie a) Podłączone do złej śrubki ( a może to uziemienie ? ) Błędne podłączenie do zasilania w radujku kablem Remove ( choć i tak napięcie powinno dochodzić ) Narazie nie mam czasu sprawdzać dalej gdzyż muszę iść do pracy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszstn 11 Opublikowano 1 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2012 Przejście masz przez ECU. Plus do wzmaka podłączasz od aku (bezpiecznik), masę też dobrze tak zrobić. Zasilanie ciągniejsz jednym progiem a sygnał drugim. Wszystko jest opisane w dziale "Nawigacja , Car Audio i CB-Radio" Poczytaj najpierw trochę bo narobisz sobie kłopotów jak coś popalisz. Tam gdzie się wpiołeś to masa Remote ze wzmacniacza do radia, przeważnie niebieski kabelek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
landryn86 1 Opublikowano 1 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2012 musisz odkręcić tą półkę pod kierownicą żeby się dostać do plusa, najlepiej użyj probówki żeby go znaleźć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fecik 0 Opublikowano 1 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2012 kolego jak podłączasz wzm. to tylko pod aku.! nie obciążaj instalacji! a reszte kabli puść druga stroną bo inaczej bedziesz miał niepotrzebne zaklucenia w glosnikach! i trza bedzie zamontowac filtr na kabelkach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek-krze 0 Opublikowano 1 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2012 kolego jak podłączasz wzm. to tylko pod aku.! nie obciążaj instalacji! a reszte kabli puść druga stroną bo inaczej bedziesz miał niepotrzebne zaklucenia w glosnikach! i trza bedzie zamontowac filtr na kabelkach To rozwiązanie wydaje mi się sensowniejsze. Tylko czy jest przejście z kabiny pod akumlator. Będę podłańczał jeszcze CB Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HaVoK 0 Opublikowano 1 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2012 Tylko czy jest przejście z kabiny pod akumlator Jak było wyżej wspomniane jest przejście pod ECU. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fecik 0 Opublikowano 2 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2012 dokładnie! przez ECU![br]Dopisany: 02 Luty 2012, 14:29_________________________________________________a co do Cb to az takiego poboru niema,także mozesz podpiac pod plus np.z zapalniczki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pastaldo 4 Opublikowano 2 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2012 CB podłaczaj pod tę listwe nad nogami kierowcy, a wzmacniacz o duzym poborze lepiej jednak pod AKU bezpośrednio tylko z bezpiecznikiem. Ja masy jednak szukał bym w bagażniku. Niema sensu wprowadzać znowu przewodu do AKU bo będzie miał napewno większy opór niz karoseria a zakłóceń być nie powinno. Kasę którą włozyłbyc w kabel masowy do aku lepiej zaintewstuj w grubszy plusowy albo przepij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fecik 0 Opublikowano 2 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2012 tu masz racje co do kabla minusowego,ja mam przykrecony do pasa pod siedzeniem i jest ok.jednak pozostale kable (chodzi mi o czincze) pusc druga strona! Ja pare latek temu w innym autku puscilem w jednym progu i strasznie mi gwizdalo w glosnikach! po podziale na dwie strony problem znikl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się