kamil321 Opublikowano 6 Kwietnia 2008 Opublikowano 6 Kwietnia 2008 Witam, mam problem Przy ruszaniu mam wielki problem, wogóle nie chce ruszyc, dławi go cos, przerywa, czasami i to nawet dosc czesto cos strzela w silniku, tak jak by wybuchała jakas mieszanka, nie wiem jak to powiedziec, ale tak jak by nie dostawał paliwa, i nagle dostał wiecej i wybuchało w silniku. Ze skrzyzowania jest problem ruszyc, trzeba go jedynie trzymac na obrotach wiekszych chodz czasami i to tak nic nie daje ;( Wiecie co to moze byc?? Moze ktos juz miał cos takiego? Prosze o pomoc. Pzdr.
Gość krzychuzzz Opublikowano 6 Kwietnia 2008 Opublikowano 6 Kwietnia 2008 Sprawdz świece oraz kable i cewki zapłonowe. Miałem podobne obiawy jak po wymianie świec mechanik odwrotnie podłączył kable na 1 i 2 cylindrze.
Ronin Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Tego się nie da rozwiązać na internet. Trzeba poszukać kogoś na miejscu. [br]Dopisany: 07 Kwiecień 2008, 07:03 _________________________________________________Zobacz jakie wystąpiły błędy na VAG'u. Ja w pierwszej kolejności sprawdziłbym czujnik położenia wału i przepustnice, to by tłumaczyło takie ekstrmalne zachowania silnika.
poziek Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Opublikowano 7 Kwietnia 2008 A ja zaczałbym jednak od podstaw. Świece, cewki, przewody... to że strzela to oznaka źle przepalanej mieszanki. Pewnie ci zalewa silnik benzyną.
Gość krzychuzzz Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Najlepiej jakbyś znalazł kogoś z takim samym silnikiem. Podmianka cewek z kablami to 5 minut roboty. aha jakbyś podmieniał cewki i kable to pamiętaj że ten krótszy paradoksalnie idzie do pierwszego cylindra a dłuższy do drugiego (choć na logikę powinno być odwrotnie )
Ronin Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Opublikowano 7 Kwietnia 2008 No, ale gdyby świece czy kable toby narastało. Mnie się wydaje, że przy świecach nie strzela. Wyraźnie źle dobrana mieszanka, albo iskra nie w tym miejscu co należy. Cewka i kable też nie za bardzo, bo jak nie ma iskry to nie ma co strzelać. Wy mieliście takie przypadki, że strzela i po wymianie cewki wszystko jest OK? Znaczy jak ktoś ma gaz to tak, ale przy benzynie strzela gdy kable mają przebicia ????????? pierwszy raz słysze o takich objawach, jestem zaskoczony. Ja kiedyś rozebrałem przepustnice - niestety w BMW (BOSH) - i tam jest taki mały układ elektroniczny z taką sprężynką. Przy regulacji, a właściwie przesuwaniu nastawu następują następujące objawy: wyższe niże obroty, strzały, gaśnięcie silnika. Ja stosowałem regulacje tego urządzenia na szklanke wody tj. przy obrotach 3200 powierzchnia wody powinna być gładka. W Audi nie bawiłem się w tego rodzaju naprawy, bo nie było potrzeby. Znaczy silnik powinien wyraźnie wpadać w cichą pracę i powierzchnia wody staje się gładka. Pod warunkiem, że wspomniany układzik elektroniczny jest sprawny, bo on się psuje od przegrzania. Czy w Audi jest podobnie, może ktoś może mnie poprawić.
radekgrabo Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Opublikowano 8 Kwietnia 2008 miałem to samo u siebie co kolega okazało sie ze rura co idzie do przepływomierza sie troszke suneła
tomcio1600 Opublikowano 9 Kwietnia 2008 Opublikowano 9 Kwietnia 2008 Najzwyczajniej w swiecie silnik łapie "lewe powietrze" Sprawdz dokladnie szczelnosc wszystkich polczen. Szczelnosc calego dolotu zaczynajac od filtra po sam silnik. Tak jak kolega wyżej pisze zwroc tez uwage na szczelnosc gum przy samym przeplywomierzu. Jesli znajdziesz nieszczelnosc to powinnienes sobie sam z nia poradzic. Mnie kiedys dolot sie rozszczelnil od spodu - pomógł czarny silikon i opaska zaciskowa. Pozdrawiam
Gość krzychuzzz Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Opublikowano 17 Kwietnia 2008 No i jak kolego? Problem rozwiązany? Napisz co i jak bo trochę czasu już mineło...
Musashi Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Opublikowano 17 Kwietnia 2008 podlacz VAG.bledy - warto rowniez popatrzec na wyprzedzenie zaplonu
koza82 Opublikowano 23 Listopada 2008 Opublikowano 23 Listopada 2008 miałem to samo i rozładował mi sie akumulator, miałem pod reka od diesla 1.9tdi 70Ah i odziwo wszystko wróciło do normy :>
Przemo1979 Opublikowano 14 Grudnia 2008 Opublikowano 14 Grudnia 2008 Miałem identyczny problem w b5 ADR. Otóż problemem była Cewka (strasznie droga około 1000PLN) Nie paliły dwa cylindry, auto nie miało mocy i nie spalone paliwo paliło się w tłumiku. Przejechałem tak 100KM - (musiałem). Przez to do wymiany miałem katalizator (400zł) a że rozpadł się (spalił) wszystko dostało się do tłumika (600). Sumaryczny koszt naprawy 2000 PLN. Uważaj bo podobne objawy daje padnięta sonda Lambda - tyle że silnik bardzo faluje i prawie że gaśnie. Pozdrawiam
andrzej_1970 Opublikowano 14 Grudnia 2008 Opublikowano 14 Grudnia 2008 Do sprawdzenia sonda.Najprawdopodobniej to jej wina.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się