Jump to content
IGNORED

[B5 ADR] Przerywa, strzela, coś jest nie tak


kamil321
 Share

Recommended Posts

Witam, mam problem :confused4:

Przy ruszaniu mam wielki problem, wogóle nie chce ruszyc, dławi go cos, przerywa, czasami i to nawet dosc czesto cos strzela w silniku, tak jak by wybuchała jakas mieszanka, nie wiem jak to powiedziec, ale tak jak by nie dostawał paliwa, i nagle dostał wiecej i wybuchało w silniku.

Ze skrzyzowania jest problem ruszyc, trzeba go jedynie trzymac na obrotach wiekszych chodz czasami i to tak nic nie daje ;(

Wiecie co to moze byc?? :confused4:

Moze ktos juz miał cos takiego?

Prosze o pomoc.

Pzdr.

Link to comment
Share on other sites

Guest krzychuzzz

Sprawdz świece oraz kable i cewki zapłonowe.

Miałem podobne obiawy jak po wymianie świec mechanik odwrotnie podłączył kable na 1 i 2 cylindrze.

Link to comment
Share on other sites

Tego się nie da rozwiązać na internet. Trzeba poszukać kogoś na miejscu. :hi:[br]Dopisany: 07 Kwiecień 2008, 07:03 _________________________________________________Zobacz jakie wystąpiły błędy na VAG'u. Ja w pierwszej kolejności sprawdziłbym czujnik położenia wału i przepustnice, to by tłumaczyło takie ekstrmalne zachowania silnika.

Link to comment
Share on other sites

A ja zaczałbym jednak od podstaw. Świece, cewki, przewody... to że strzela to oznaka źle przepalanej mieszanki. Pewnie ci zalewa silnik benzyną.

Link to comment
Share on other sites

Guest krzychuzzz

Najlepiej jakbyś znalazł kogoś z takim samym silnikiem.

Podmianka cewek z kablami to 5 minut roboty.

aha

jakbyś podmieniał cewki i kable to pamiętaj że ten krótszy paradoksalnie idzie do pierwszego cylindra a dłuższy do drugiego (choć na logikę powinno być odwrotnie :wink4: )

Link to comment
Share on other sites

No, ale gdyby świece czy kable toby narastało. Mnie się wydaje, że przy świecach nie strzela. Wyraźnie źle dobrana mieszanka, albo iskra nie w tym miejscu co należy. Cewka i kable też nie za bardzo, bo jak nie ma iskry to nie ma co strzelać. Wy mieliście takie przypadki, że strzela i po wymianie cewki wszystko jest OK? Znaczy jak ktoś ma gaz to tak, ale przy benzynie strzela gdy kable mają przebicia ????????? pierwszy raz słysze o takich objawach, jestem zaskoczony.

Ja kiedyś rozebrałem przepustnice - niestety w BMW (BOSH) - i tam jest taki mały układ elektroniczny z taką sprężynką. Przy regulacji, a właściwie przesuwaniu nastawu następują następujące objawy: wyższe niże obroty, strzały, gaśnięcie silnika. Ja stosowałem regulacje tego urządzenia na szklanke wody tj. przy obrotach 3200 powierzchnia wody powinna być gładka. W Audi nie bawiłem się w tego rodzaju naprawy, bo nie było potrzeby. Znaczy silnik powinien wyraźnie wpadać w cichą pracę i powierzchnia wody staje się gładka. Pod warunkiem, że wspomniany układzik elektroniczny jest sprawny, bo on się psuje od przegrzania. Czy w Audi jest podobnie, może ktoś może mnie poprawić.

Link to comment
Share on other sites

Najzwyczajniej w swiecie silnik łapie "lewe powietrze"

Sprawdz dokladnie szczelnosc wszystkich polczen. Szczelnosc calego dolotu zaczynajac od filtra po sam silnik. Tak jak kolega wyżej pisze zwroc tez uwage na szczelnosc gum przy samym przeplywomierzu. Jesli znajdziesz nieszczelnosc to powinnienes sobie sam z nia poradzic. Mnie kiedys dolot sie rozszczelnil od spodu - pomógł czarny silikon i opaska zaciskowa.

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

podlacz VAG.bledy - warto rowniez popatrzec na wyprzedzenie zaplonu :mysli:

Link to comment
Share on other sites

Miałem identyczny problem w b5 ADR.

Otóż problemem była Cewka (strasznie droga około 1000PLN) Nie paliły dwa cylindry, auto nie miało mocy i nie spalone paliwo paliło się w tłumiku. Przejechałem tak 100KM - (musiałem). Przez to do wymiany miałem katalizator (400zł) a że rozpadł się (spalił) wszystko dostało się do tłumika (600). Sumaryczny koszt naprawy 2000 PLN.

Uważaj bo podobne objawy daje padnięta sonda Lambda - tyle że silnik bardzo faluje i prawie że gaśnie.

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...